Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nagini schreef:Tis alleen appjes/berichtjes, zegt ie. Op die vraag antwoord ie vooral ''i dont know''. En dan zeg ik dat is niet goed genoeg.
Mn beste vriend zegt; ik denk dat hij het doet omdat hij dan even uit de situatie kan en zich goed kan voelen in een zee van ongelukkigheid.
Verder is hij ook moeilijk te benaderen. Vorige keer zei hij dat hij het deed om reactie uit te lokken in hemzelf.. om iets te voelen aangezien hij helemaal totaal gevoelloos was voor alles. ''Everything is numb''.
Nagini schreef:Ik zit hier en ik MIS hem.. ik wil daar zijn en samen uit zoeken hoe het moet en samen huilen en dingen oplossen.. Ik weet niet hoe ik die gevoelens moet neutraliseren
Nagini schreef:Ik zit hier en ik MIS hem.. ik wil daar zijn en samen uit zoeken hoe het moet en samen huilen en dingen oplossen.. Ik weet niet hoe ik die gevoelens moet neutraliseren
Sunrise_ schreef:Nagini schreef:Ik zit hier en ik MIS hem.. ik wil daar zijn en samen uit zoeken hoe het moet en samen huilen en dingen oplossen.. Ik weet niet hoe ik die gevoelens moet neutraliseren
Tuurlijk mis je hem, je bent ook maar een mens! Het meest stomme is nog wel dat degene die jou zoveel pijn doet juist degene is door wie je getroost wil worden.
Wat je ook besluit, blijf alsjeblieft niet bij hem alleen uit angst voor dat verdriet of uit angst om alleen te zijn. Want echt, dat verdriet slijt.
Nagini schreef:Tis alleen appjes/berichtjes, zegt ie. Op die vraag antwoord ie vooral ''i dont know''. En dan zeg ik dat is niet goed genoeg.
Mn beste vriend zegt; ik denk dat hij het doet omdat hij dan even uit de situatie kan en zich goed kan voelen in een zee van ongelukkigheid.
Verder is hij ook moeilijk te benaderen. Vorige keer zei hij dat hij het deed om reactie uit te lokken in hemzelf.. om iets te voelen aangezien hij helemaal totaal gevoelloos was voor alles. ''Everything is numb''.

lieveli schreef:Dat neutraliseren zal nog even heel moeilijk zijn, je bent niet de halve wereld met hem afgereisd omdat hij alleen maar mooie ogen had. Dit is of was de liefde van je leven, of een grote liefde in ieder geval. En je zit ook in de tweestrijd want in voor en tegenspoed, maar wat als die tegenspoed jou zo diep ongelukkig maakt?
Nagini schreef:Mn beste vriend zegt; ik denk dat hij het doet omdat hij dan even uit de situatie kan en zich goed kan voelen in een zee van ongelukkigheid.
Het is zo bizar hoe je leven in één klap zo kan veranderen. Ik begrijp zo goed dat je je verward voelt. Ik denk dat niemand in zo'n situatie heel goed kan nadenken en rationeel dingen op een rij zetten.