Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:08

xLianneeee schreef:
Waarom vinden mensen (de echte) birkenstocks niet kunnen? Ik vind dat juist zo'n beetje de meest fatsoenlijke en nette slippers die er zijn.

Veel beter dan flip flops van een paar euro waar mensen voor de helft naast lopen (of überhaupt niet op kunnen lopen) met de meest opvallende / fluoriserende kleurtjes :+

Ik krijg van birkenstocks zo'n duitse-alpentoeter-bratwurst-gevoel.... :\
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-06-17 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:09

de kapsels met allemaal rare legden natuurlijke kleuren vind ik ook echt vreselijk (is wel geen kleding mode maar wel haar mode ) of de aan 1 kant opgeschoten bij vrouwen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:13

lieveli schreef:
Gewoonweg spuuglelijk en seksloos to the max.

Wellicht ten overvloede, maar ik ben een man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:18

Weet niet of het mode blunders zijn, of gewoon dingen die ik niet mooi vind, maar toe maar:
- Alles met bont
- Harembroeken
- Te korte broeken waardoor je dingen ziet die ik niet hoef te zien
- Tunieken op een spijkerbroek
- Driekwart leggings
- Spijkerrokjes
- Tuinbroeken
-Sokken in sandalen
- Kleding met onzinnige teksten
-Mannen/jongens die als het lekker weer is half naakt over straat gaan
-Sleehakken

Maarja, wat ik draag is voor veel mensen vast ook weer saai(donkere kleuren, vooral veel zwart, oversized vestjes en blousejes vind ik heerlijk, geen rokjes/jurkjes, maar alleen broeken), ieder zo z’n smaak.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:19

Mag jij er misschien wel seksloos uitzien oomens? :D

Mijn modeflater van vandaag: (mijn voeten hadden koud en ik realiseerde het me pas dat je ze zag wanneer ik mijn schoenen al aanhad, en ik ben nogal lui... O:) )
Afbeelding

chevax

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:24

Inderdaad het rollade-gebeuren. Je trekt iets aan, merkt dat je je er nogal moet inwringen en dan gaat er geen lampje branden dat het misschien te klein is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:24

chevax schreef:
Inderdaad het rollade-gebeuren. Je trekt iets aan, merkt dat je je er nogal moet inwringen en dan gaat er geen lampje branden dat het misschien te klein is?

Jezus wat banketstaaf zeg.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:25

oomens schreef:
Frummels schreef:
:j .. en wandelsandalen.. gewoon nee!

-O- Hoezo niet?

Vooral de combi hoor. Maar ik vind het alletwee zo enorm sexloos inderdaad.. Zo een ma flodder meets duitse camping uitstraling. Sorry :(:)

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:25

Emmaa_ schreef:
chevax schreef:

Snap niet wat je bedoelt?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:26

Dit _O-
Als flipflops naar het strand al niet meer kunnen weet ik niet wat er nog wel door de beugel kan :+ Iedereen heeft toch van die 2 euro slippers, hartstikke handig en naja 'neutraal' vind ik ze.

Resistance schreef:
xLianneeee schreef:
Waarom vinden mensen (de echte) birkenstocks niet kunnen? Ik vind dat juist zo'n beetje de meest fatsoenlijke en nette slippers die er zijn.

Veel beter dan flip flops van een paar euro waar mensen voor de helft naast lopen (of überhaupt niet op kunnen lopen) met de meest opvallende / fluoriserende kleurtjes :+

Ik krijg van birkenstocks zo'n duitse-alpentoeter-bratwurst-gevoel.... :\

Shaggy09

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:27

Ohja ik vind daarnaast bij birkenstock dat die voetafdruk helemaal zo vies, glibberig zwart word. Dat je precies ziet waar de voet heeft gezeten, en dan met dat warme weer kun je er in glijden. := Gruwel de gruwel..

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:28

Ik vind Birkenstocks een beetje een tokkie/camping/ordi uitstraling hebben. := Vooral die tussen de tenen en die met 1 bandje :o de Arizona vind ik nog wel oke in het bruin..

Is overigens helemaal niet mijn bedoeling nu iemand op de tenen te trappen hoor (leuke woordkeuze) dit is gewoon wat ik ervan vind :D

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:29

En hoe vind je dan een passende broek? Ik, en de meesten met mij, zijn zo gebouwd dat de heupen breder zijn dan de taille. Aan gezien broeken niet meer in de taille komen moeten ze toch redelijk strak om de heupen, tenzij je bretels wil dragen...
Tja ik heb nou eenmaal een buikje, die moet ook ergens heen

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:29

Frummels schreef:
Ik vind Birkenstocks een beetje een tokkie/camping/ordi uitstraling hebben. := Vooral die tussen de tenen en die met 1 bandje :o de Arizona vind ik nog wel oke in het bruin..

Is overigens helemaal niet mijn bedoeling nu iemand op de tenen te trappen hoor (leuke woordkeuze) dit is gewoon wat ik ervan vind :D

En dan denk ik ook weer meteen aan die nagels en eelt enzo...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:30

oomens schreef:
lieveli schreef:
Gewoonweg spuuglelijk en seksloos to the max.

Wellicht ten overvloede, maar ik ben een man.

Dat weet ik, wat maakt dat uit?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:35

chevax schreef:
Frummels schreef:

En dan denk ik ook weer meteen aan die nagels en eelt enzo...

:') jakkes.. ik heb zo een intense hekel aan voeten. En al helemaal als ze niet verzorgd zijn :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:36

chevax schreef:
Emmaa_ schreef:

Snap niet wat je bedoelt?

Ik vind het behoorlijk banketstaaf om mensen rollades te noemen als ze een maatje meer hebben en geen hobbezakken willen dragen.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:36

Frummels schreef:
:') jakkes.. ik heb zo een intense hekel aan voeten. En al helemaal als ze niet verzorgd zijn :=

Ha, ik ben dus niet de enige :D :D :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 13:36

T shirts met tekst was al meerdere malen genoemd.. maar toen ik deze rok zag, vond ik wel next level en plekje verdienen hier

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:37

Gianti schreef:
T shirts met tekst was al meerdere malen genoemd.. maar toen ik deze rok zag, vond ik wel next level en plekje verdienen hier

[ [url=m/bphpb9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha. :') Het lijkt wel een schort!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:38

Emmaa_ schreef:
Ik vind het behoorlijk banketstaaf om mensen rollades te noemen als ze een maatje meer hebben en geen hobbezakken willen dragen.

Wat een misplaats gevoel voor politieke correctheid. Zeg ik maatje meer of heb ik het over hobbezakken? Ook als jij 38 hebt en je trekt iets aan in 36, dan hangt er wat over de rand. Ook als je 48 hebt en je trekt 44 aan. Dat mag ik niet mooi vinden. Sterker nog, er is zelfs een topic geopend over dingen die je niet mooi vindt mbt kleding (dit topic namelijk).

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:39

nynke55 schreef:
En hoe vind je dan een passende broek? Ik, en de meesten met mij, zijn zo gebouwd dat de heupen breder zijn dan de taille. Aan gezien broeken niet meer in de taille komen moeten ze toch redelijk strak om de heupen, tenzij je bretels wil dragen...
Tja ik heb nou eenmaal een buikje, die moet ook ergens heen

Ik heb een enorm achterste + heupen en een smalle taille en das ook altijd een klus een goede broek te vinden (overigens ook de reden waarom ik maar 4 broeken heb: ik pas ze gewoon nooit). Wil altijd highwaist en veuuul stretch. :j Als ik dat niet kan vinden, dan koop ik het niet. T zit niet lekker en ik voel me er alles behalve charmant in.

Denk ook dat chevax meer doelt op mensen die een broek 3 maten te klein kopen omdat ze persé in dat nummertje willen passen en er dan een dito top bij dragen ipv iets in de eigen maat.. En dat je dan dat rollade effect krijgt..?
Laatst bijgewerkt door Frummels op 09-06-17 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Volgens mij noemt ze mensen met een maatje meer geen rollades, maar kleding moet goed passen. Te krap of te ruim is gewoon niet mooi. Is het te krap dan wordt het inderdaad rollade, is het te ruim dan wordt het zo flodderig.

Verder denk ik dat mensen het allemaal niet zo persoonlijk moeten opvatten. Ik heb voor de zomer 2 heerlijke tuinbroeken, ik wóón in mijn jumpsuit en ik beweeg me voort op mijn birkenstocks met 1 bandje. Op dit moment gaat comfort boven alles _O-

Bel de modepolitie!

Anoniem

chevax schreef:
Emmaa_ schreef:

Wat een misplaats gevoel voor politieke correctheid. Zeg ik maatje meer of heb ik het over hobbezakken? Ook als jij 38 hebt en je trekt iets aan in 36, dan hangt er wat over de rand. Ook als je 48 hebt en je trekt 44 aan. Dat mag ik niet mooi vinden. Sterker nog, er is zelfs een topic geopend over dingen die je niet mooi vindt mbt kleding (dit topic namelijk).

Maar dat heeft toch geen betrekking op kleding maar op iemands bouw? Kijk gewoon de andere kant op. Dat je bepaalde kledingstukken niet mooi vindt, soit.. Maar vind het echt smerig om mensen met een maatje meer hier te gaan bodyshamen en ze letterlijk te gaan vergelijken met stukken vlees.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:40

Die rok/jurk :')

Tja wat betreft anwb... mn vriend en ik hebben wel weer dezelfde type jassen.. allebei van hetzelfde outdoor merk alleen een ander model en kleurtje :+ valt waarschijnlijk ook onder de noemer anwb en vast niet mooi maar hey, wel praktisch met deze regen :+ dat dan weer wel :')

Heb ook gewoon nette jassen hoor.