Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:07

Anders wordt het saai, iedereen dezelfde roze Teva's, of dezelfde hakken. LOL.

Ik heb smalle voeten. Wil je wandelsandalen, dan moet je eens bij de Decathlon kijken, model Switch. Die zijn smal en voor mij ook perfect dus. En ook gewoon netjes, met suede. Chique genoeg voor een diner in een Michelin restaurant. :+

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:11

Deze Ecco sandalen vind ik ook nog wel heel netjes Roodvos! Die was ik nog niet tegen gekomen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:11

germie schreef:

Ik heb smalle voeten. Wil je wandelsandalen, dan moet je eens bij de Decathlon kijken, model Switch. Die zijn smal en voor mij ook perfect dus. En ook gewoon netjes, met suede. Chique genoeg voor een diner in een Michelin restaurant. :+

Afbeelding

Deze? Nee, je zit ons gewoon te trollen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:14

lieveli schreef:
germie schreef:

[ Afbeelding ]

Deze? Nee, je zit ons gewoon te trollen.

ja, maar ik heb ze in het donkerbruin.
En is geen getrol. Die zijn echt geschikt voor mensen met smalle voeten en het is een soort suede. Dus ook nog eens erg netjes. Ja, vindt misschien niet iedereen. Maar ze zijn echt gaaf hoor. En bij mij zouden ze echt wel kunnen onder een mantelpakje of rokje. ECHT WAAR. Ik heb er de voeten en benen voor. Ik heb ook smalle voeten. En nee, ik trol niet.

Ik heb deze. De chiquere kleur:
https://nl.decathlon.be/upper-switch200 ... 98792.html
Laatst bijgewerkt door germie op 04-06-17 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:15

Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat we een troll aan het voeren zijn. :=

MarJon

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:16

Germie, ik ben inmiddels wel benieuwd naar een foto van jou in een mantalpak + deze sandalen. Heb je die toevallig? :o

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:16

Tja, voor een wandelsandaal zijn ze inderdaad elegant. Maar chique of netjes voor onder een mantelpak of onder een trouwjurk. Nope. Tenzij je trouwt in een tie-dye jurk en je partner in korte broek komt natuurlijk. Voor alles is een plaats en tijd :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:17

Vind ik een beetje gemeen, ik trol echt niet. Ik heb helaas geen rokjes en mantelpakjes, maar anders zou ik een foto posten dat het bij mij echt heel netjes staat. Ik zeg ook dat jullie een andere mening hebben dat dat prima is. Maar ik gaf deze tip echt serieus. Als je het geen tip vindt prima, maar het is wel serieus bedoeld. Ik geef zelfs nog aan welke kleur ik heb en dat is echt een nette schoen hoor. Die ik nu draag zijn wat minder netjes. Roze wandelsandalen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:25

Het is niet gemeen bedoeld, maar ik snap het gewoon echt niet. Als je met die sandalen naar een resto gaat waar een dresscode is, worden ze echt niet geaccepteerd. Meningen kunnen verschillen maar ik vind dit echt heel absurd.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:26

Afbeelding

En deze lopen het aller aller aller lekkerst... En heb ik al ehhh, 28 jaar of zo, gekocht ooit toen ik mijn zaterdagbaantje had om daar te dragen (toen liep iedereen daarop in het ziekenhuis). Echt deze zitten goddelijk!!!
Helaas beetje lomp, tikje gedateerd etc. Maar oh, wat lopen ze lekker en zijn blijkbaar onverslijtbaar :+ :Y) toen maakten ze nog schoenen met het idee dat ze langer dan 1 zomer mee moisten gaan. {:}

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:27

lieveli schreef:
Het is niet gemeen bedoeld, maar ik snap het gewoon echt niet. Als je met die sandalen naar een resto gaat waar een dresscode is, worden ze echt niet geaccepteerd. Meningen kunnen verschillen maar ik vind dit echt heel absurd.

dresscode is netjes gekleed toch? En een vrouw mag met sandalen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik niet met een spijkerbroek in een michelin restaurant mag eten. En ik ben er toch al 3 keer geweest. En gewoon met nette spijikerbroek, een nette trui en Wolky's (geen zomerperiode).
Ik ben niemand tot last immers. Dus niets trollen, netjes is een ruim begrip en mijn mening valt ook onder netjes en dat van een ander ook. Zo eenvoudig is het. Een ugg vind ik lelijk, maar eigenlijk zijn ze ook heel chique. Al ga ik er nog niet mee in de woonkamer lopen.
Laatst bijgewerkt door germie op 04-06-17 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:28

:oo

Oh nee, doe me dan de Teva's maar.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:29

Ik vind het best bijzonder dat jij niet ziet dat dit soort schoenen echt verre van elegant is germie, en echt totaal ongeschikt onder welke nette kleding dan ook :)
En dan ben ik iemand die thuis altijd in oude zooi loopt en op het erf op klompen en me alleen netter kleed als ik de deur uit moet :D

Urbanus

germie schreef:
lieveli schreef:

dresscode is netjes gekleed toch? En een vrouw mag met sandalen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik niet met een spijkerbroek in een michelin restaurant mag eten. En ik ben er toch al 3 keer geweest. En gewoon met nette spijikerbroek, een nette trui en Wolky's (geen zomerperiode).
Ik ben niemand tot last immers. Dus niets trollen, netjes is een ruim begrip en mijn mening valt ook onder netjes en dat van een ander ook. Zo eenvoudig is het. Een ugg vind ik lelijk, maar eigenlijk zijn ze ook heel chique. Al ga ik er nog niet mee in de woonkamer lopen.

We hebben een heel ander idee van chique en stijlvol.

Sjolvir

Mavelle schreef:
:oo

Oh nee, doe me dan de Teva's maar.

Ha ha, deze zijn ook gedegradeerd tot in tuin Rommel schoenen :+ maar ooooh ze lopen echt zalig!

Sheran

Roodvos schreef:
Sheran schreef:
Ik heb gisteren die ecco's gepast en ze zaten heel lekker, maar of ze waren te wijd of ze waren te kort :(. Lijkt of de wat chiquere sandalen nooit verstelbaar zijn voor smalle voeten en een lage wreef. Waar shoppen jullie voor smalle voeten?

Tja, toch Ecco, en Clarks.
Maar dan wel modellen met verstelbare bandjes en riempje over de wreef. Van Ecco heb ik deze in een andere kleurstelling:
https://www.schuurman-schoenen.nl/sanda ... _6976.html
Die van mij hebben een donkere zool. Daardoor oogt het net wat chiquer vind ik. Mijn Clarks heb ik al wel 10 jaar denk ik. Dat model is niet meer terug te vinden.

De vraag is natuurlijk of dit voor jou chique genoeg is :).

Leuk! Deze had ik niet gezien in de winkel. Ideaal inderdaad dat deze een tweede verstelbaar bandje heeft :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:36

Sjolvir schreef:
[ [url=m/fa1EQS.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze lopen het aller aller aller lekkerst... En heb ik al ehhh, 28 jaar of zo, gekocht ooit toen ik mijn zaterdagbaantje had om daar te dragen (toen liep iedereen daarop in het ziekenhuis). Echt deze zitten goddelijk!!!
Helaas beetje lomp, tikje gedateerd etc. Maar oh, wat lopen ze lekker en zijn blijkbaar onverslijtbaar :+ :Y) toen maakten ze nog schoenen met het idee dat ze langer dan 1 zomer mee moisten gaan. {:}

Ze zien er wel heel comfortabel uit met dat zachte leer. :D Dit zijn echt sandalen zoals ik sandalen ooit heb leren kennen.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:39

Jezus Nikes of Halleluja slippers Sjolvir :P kan me voorstellen dat ze heerlijk zitten. Kan s winters ook best met een paar wollen sokken :+

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:40

Even voor de beeldvorming....
Dít is waar ik de hele dag op loop op kantoor als het zoooooooo warm is dat open schoenen wel ok zijn.Afbeelding

Afbeelding

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:43

M_i_R schreef:
Jezus Nikes of Halleluja slippers Sjolvir :P kan me voorstellen dat ze heerlijk zitten. Kan s winters ook best met een paar wollen sokken :+

:')

Maar ik ben blij dat ze alleen in de tuin gedragen worden Sjolvir, haha

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:45

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:58

Afbeelding

*\o/* Mijn Martens sandalen zijn inmiddels ook binnen :D lopen fantastisch overigens.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:19

Ik heb gisteren toen ik de schoenen aan het inruimen nog eens gezocht waar die elegante sandalen dan moesten staan (werk bij deca), maar ik kon ze toch echt niet ontdekken in het schap. Wandelsandalen hebben we ja, maar ik vind ze toch allemaal verre van elegant...

Ik ga die Toms maar bestellen als ik loon heb denk ik, die vind ik nog leuk voor sandalen.

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:28

Santiago, ik heb zelf absoluut geen smalle voetjes, maar ook niet enorm breed. Ik heb normaal 37/38, maar met sandalen eigenlijk altijd 38 en bij deze sandaal ook 38. Ik denk dat ze gewoon heel normaal vallen. De winkel zit in mijn woonplaats en verkoopt vooral de wat luxere schoenen, lijkt mij dus heel betrouwbaar. :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:40

Warboel schreef:
[ [url=m/a40iil.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* Mijn Martens sandalen zijn inmiddels ook binnen :D lopen fantastisch overigens.

Is dat een poezenvest?????