Ik heb smalle voeten. Wil je wandelsandalen, dan moet je eens bij de Decathlon kijken, model Switch. Die zijn smal en voor mij ook perfect dus. En ook gewoon netjes, met suede. Chique genoeg voor een diner in een Michelin restaurant.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Anders wordt het saai, iedereen dezelfde roze Teva's, of dezelfde hakken. LOL.
Ik heb smalle voeten. Wil je wandelsandalen, dan moet je eens bij de Decathlon kijken, model Switch. Die zijn smal en voor mij ook perfect dus. En ook gewoon netjes, met suede. Chique genoeg voor een diner in een Michelin restaurant.

lieveli schreef:germie schreef:Anders wordt het saai, iedereen dezelfde roze Teva's, of dezelfde hakken. LOL.
[ Afbeelding ]
Deze? Nee, je zit ons gewoon te trollen.

toen maakten ze nog schoenen met het idee dat ze langer dan 1 zomer mee moisten gaan.
lieveli schreef:Het is niet gemeen bedoeld, maar ik snap het gewoon echt niet. Als je met die sandalen naar een resto gaat waar een dresscode is, worden ze echt niet geaccepteerd. Meningen kunnen verschillen maar ik vind dit echt heel absurd.
germie schreef:lieveli schreef:Het is niet gemeen bedoeld, maar ik snap het gewoon echt niet. Als je met die sandalen naar een resto gaat waar een dresscode is, worden ze echt niet geaccepteerd. Meningen kunnen verschillen maar ik vind dit echt heel absurd.
dresscode is netjes gekleed toch? En een vrouw mag met sandalen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik niet met een spijkerbroek in een michelin restaurant mag eten. En ik ben er toch al 3 keer geweest. En gewoon met nette spijikerbroek, een nette trui en Wolky's (geen zomerperiode).
Ik ben niemand tot last immers. Dus niets trollen, netjes is een ruim begrip en mijn mening valt ook onder netjes en dat van een ander ook. Zo eenvoudig is het. Een ugg vind ik lelijk, maar eigenlijk zijn ze ook heel chique. Al ga ik er nog niet mee in de woonkamer lopen.
Roodvos schreef:Sheran schreef:Ik heb gisteren die ecco's gepast en ze zaten heel lekker, maar of ze waren te wijd of ze waren te kort. Lijkt of de wat chiquere sandalen nooit verstelbaar zijn voor smalle voeten en een lage wreef. Waar shoppen jullie voor smalle voeten?
Tja, toch Ecco, en Clarks.
Maar dan wel modellen met verstelbare bandjes en riempje over de wreef. Van Ecco heb ik deze in een andere kleurstelling:
https://www.schuurman-schoenen.nl/sanda ... _6976.html
Die van mij hebben een donkere zool. Daardoor oogt het net wat chiquer vind ik. Mijn Clarks heb ik al wel 10 jaar denk ik. Dat model is niet meer terug te vinden.
De vraag is natuurlijk of dit voor jou chique genoeg is.
Sjolvir schreef:[ [url=m/fa1EQS.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze lopen het aller aller aller lekkerst... En heb ik al ehhh, 28 jaar of zo, gekocht ooit toen ik mijn zaterdagbaantje had om daar te dragen (toen liep iedereen daarop in het ziekenhuis). Echt deze zitten goddelijk!!!
Helaas beetje lomp, tikje gedateerd etc. Maar oh, wat lopen ze lekker en zijn blijkbaar onverslijtbaar![]()
toen maakten ze nog schoenen met het idee dat ze langer dan 1 zomer mee moisten gaan.
Dit zijn echt sandalen zoals ik sandalen ooit heb leren kennen.
kan me voorstellen dat ze heerlijk zitten. Kan s winters ook best met een paar wollen sokken