Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:08

Oh zit ik scheef te lezen :+
Nee dan heb je normale remschijven en trommel achter :)

Dit was toen mijn oranje monster :+

Afbeelding

Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:10

c_alsemgeest schreef:
Oh zit ik scheef te lezen :+
Nee dan heb je normale remschijven en trommel achter :)

Hahaha, ja, maar nu weet ik nog steeds niet wat er zo anders is dan aan de anderen? :')
Mijn Peugeot GTI wist ik van dat hij een ander onderstel had dan de andere 206jes... Maar verder???

Maarja, deze vraag blijft vooralsnog onopgelost :P

c_alsemgeest

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:12

Meer opties, luxere materialen, iets metere pakkingen e.d.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:13

geerte schreef:
Waarom kan ik niet meer de intro overslaan op Netflix?

Dat moeten ze bij elke individuele aflevering apart instellen, dus die afleveringen die je nu kijkt hebben ze dan gewoon (nog) niet gedaan

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 23:31

Zijn hier Utopia kijkers?
Ik kan me herinneren dat er vroeger op zondag altijd Utopia Weekoverzicht was. Maar dit is al heel lang niet meer zo, of ben ik gek?

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 00:16

Mag ik ook meekletsen? Ik zit nog even op een goede vraag te broeden :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 00:19

Shanna schreef:
Wat heeft K3 met afrika/ afrikaanse taal? Het komt echt in opvallend veel nummers voorbij, ze hebben ook een afrikaanse achtergrond zangeres ofzo? Die afrikaanse kreten slaakt tijdens de nummers?

Iemand die dit weet? Google weet het ook niet.. -O-

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 06:44

Wat betekend de afkorting TSN? Ik dacht Thuis Zorg Nederland, maar dan moet het TZN zijn...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 06:58

Shanna schreef:
Shanna schreef:
Wat heeft K3 met afrika/ afrikaanse taal? Het komt echt in opvallend veel nummers voorbij, ze hebben ook een afrikaanse achtergrond zangeres ofzo? Die afrikaanse kreten slaakt tijdens de nummers?

Iemand die dit weet? Google weet het ook niet.. -O-

Echt werkelijk geen idee :+

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 07:00

M_nouska schreef:
Wat betekend de afkorting TSN? Ik dacht Thuis Zorg Nederland, maar dan moet het TZN zijn...

Tenniscentrum Schiedam Noord bestaat onder de afkorting tsn :D maar ik denk dat jij de zorggroep bedoelt?

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 07:07

Weet je zeker dat het een Afrikaanse taal is dan? Het is toch hun eigen brabbeltaaltje?

Edit: ja dus, brabbeltaal.
Citaat:
Aangezien de muziekvideo van Kuma hē een Afrikaanse savannesmaak heeft, en tijdens het zingen van die woorden de meisjes wenkende gebaren maken om te komen, ontstaat de impressie dat de naam Kuma hē inderdaad de betekenis heeft van 'kom hier' in een of andere Afrikaanse taal. Ofschoon deze betekenis door Karen in een vraaggesprek bevestigd werd, vertelde zij ook dat de zogenaamde taal zelf een verzinsel was, Kadriaans noemde zij het.

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 07:15

DeEenhoorn schreef:
M_nouska schreef:

Tenniscentrum Schiedam Noord bestaat onder de afkorting tsn :D maar ik denk dat jij de zorggroep bedoelt?

Ja ik bedoel de zorggroep.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 07:24

M_nouska schreef:

Thuiszorg service Nederland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 07:43

Sokje_6 schreef:
Weet je zeker dat het een Afrikaanse taal is dan? Het is toch hun eigen brabbeltaaltje?

Edit: ja dus, brabbeltaal.
Citaat:
Aangezien de muziekvideo van Kuma hē een Afrikaanse savannesmaak heeft, en tijdens het zingen van die woorden de meisjes wenkende gebaren maken om te komen, ontstaat de impressie dat de naam Kuma hē inderdaad de betekenis heeft van 'kom hier' in een of andere Afrikaanse taal. Ofschoon deze betekenis door Karen in een vraaggesprek bevestigd werd, vertelde zij ook dat de zogenaamde taal zelf een verzinsel was, Kadriaans noemde zij het.

Ze zingen ook erg vaak over afrika, hebben een afrikaanse achtergrondzang er tussendoor dus er is wel iets met afrika lijkt kij?

Emaychoja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 09:01

Weet iemand hoe lang het duurt tot geld van een Nederlandse bij een Duitse rekening aangekomen is? En hoelang de verzending ongeveer duurt?

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 09:10

Emychoya. Naar Duitsland duurt 2 werkdagen. De dag dat je het overmaakt + 1 extra werkdag. Dus als jij vandaag overmaakt is het vaak woensdag op de rekening .

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:05

rink schreef:
Mag ik ook meekletsen? Ik zit nog even op een goede vraag te broeden :Y)

Ja hoor!
Topic is voor iedereen met vraag en antwoord (of met een grapje zo af en toe :D )

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:28

M_nouska schreef:

Volgens mij Thuiszorg Service Nederland, maar ik kan ernaast zitten. :)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:30

Waarom is de supermarkt niet ingedeeld op de inpak volgorde van tassen/kratten?
Ik kom eerst langs groenten en fruit wat dus geplet wordt door zware dingen zoals water/frisdrank, blikken etc. etc. Zo irritant! Blijf mijn tassen opnieuw inruimen. (zelfscan)

Emaychoja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:35

Misschien een vreemde vraag maar ik zit bij SNS bank, ik heb geen idee waar daarvan precies de 'fysieke' bank is maar wel dat het meer dan een uur reizen is. Kan ik ook bij ABN AMRO met mijn SNS pas bij een geldstortsutomaat geld op mijn rekening zetten?
Ik gok zo van niet maar you never know. :+ Zou een hoop moeite besparen want die van abn is veel meer in de buurt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:36

Selka schreef:
Ik kom eerst langs groenten en fruit wat dus geplet wordt door zware dingen zoals water/frisdrank, blikken etc. etc. Zo irritant! Blijf mijn tassen opnieuw inruimen. (zelfscan)

Volgens mij is de volgorde in supermarkten zo gemaakt dat je langs zoveel mogelijk afdelingen moet, zodat je meer koopt. Of is dat een fabeltje?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:40

Emaychoja schreef:
Misschien een vreemde vraag maar ik zit bij SNS bank, ik heb geen idee waar daarvan precies de 'fysieke' bank is maar wel dat het meer dan een uur reizen is. Kan ik ook bij ABN AMRO met mijn SNS pas bij een geldstortsutomaat geld op mijn rekening zetten?
Ik gok zo van niet maar you never know. :+ Zou een hoop moeite besparen want die van abn is veel meer in de buurt.

Misschien zit dit dichterbij voor je https://www.snsbank.nl/particulier/beta ... ening.html vind je vaak wel op stations

Het is ingeval niet zo makkelijk als bij andere banken

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:50

Janine1990 schreef:
Selka schreef:

Volgens mij is de volgorde in supermarkten zo gemaakt dat je langs zoveel mogelijk afdelingen moet, zodat je meer koopt. Of is dat een fabeltje?

Nee hoor, zit een hele filosofie achter... :D
Licht bij fruit geeft het een mooie kleur (en vaak aan het begin van de winkel, je koopt wat gezonds en dat is goed)
Snoep op ooghoogte van kinderen
Extra aanbiedingen en eten bij de kassa

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:51

Aha! Zo jammer dat ik daar niet gevoelig voor ben en dus door mijn irritaties vaak weer een poosje online ga bestellen :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:53

Selka schreef:
Aha! Zo jammer dat ik daar niet gevoelig voor ben en dus door mijn irritaties vaak weer een poosje online ga bestellen :+

Ik weet niet of je een auto tot je beschikking hebt, maar ik zeg altijd maar zo: "Lang leve de boodschappenkratten."

Krat in de kar en een tas in de kar... Krat voor de pakken en andere zware dingen, de tas voor alle lichte spullen en pletgevaarlijke spullen. :D *\o/*