Nee dan heb je normale remschijven en trommel achter

Dit was toen mijn oranje monster

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
c_alsemgeest schreef:Oh zit ik scheef te lezen
Nee dan heb je normale remschijven en trommel achter
Citaat:Aangezien de muziekvideo van Kuma hē een Afrikaanse savannesmaak heeft, en tijdens het zingen van die woorden de meisjes wenkende gebaren maken om te komen, ontstaat de impressie dat de naam Kuma hē inderdaad de betekenis heeft van 'kom hier' in een of andere Afrikaanse taal. Ofschoon deze betekenis door Karen in een vraaggesprek bevestigd werd, vertelde zij ook dat de zogenaamde taal zelf een verzinsel was, Kadriaans noemde zij het.
Sokje_6 schreef:Weet je zeker dat het een Afrikaanse taal is dan? Het is toch hun eigen brabbeltaaltje?
Edit: ja dus, brabbeltaal.Citaat:Aangezien de muziekvideo van Kuma hē een Afrikaanse savannesmaak heeft, en tijdens het zingen van die woorden de meisjes wenkende gebaren maken om te komen, ontstaat de impressie dat de naam Kuma hē inderdaad de betekenis heeft van 'kom hier' in een of andere Afrikaanse taal. Ofschoon deze betekenis door Karen in een vraaggesprek bevestigd werd, vertelde zij ook dat de zogenaamde taal zelf een verzinsel was, Kadriaans noemde zij het.
Selka schreef:Waarom is de supermarkt niet ingedeeld op de inpak volgorde van tassen/kratten?
Ik kom eerst langs groenten en fruit wat dus geplet wordt door zware dingen zoals water/frisdrank, blikken etc. etc. Zo irritant! Blijf mijn tassen opnieuw inruimen. (zelfscan)
Emaychoja schreef:Misschien een vreemde vraag maar ik zit bij SNS bank, ik heb geen idee waar daarvan precies de 'fysieke' bank is maar wel dat het meer dan een uur reizen is. Kan ik ook bij ABN AMRO met mijn SNS pas bij een geldstortsutomaat geld op mijn rekening zetten?
Ik gok zo van niet maar you never know.Zou een hoop moeite besparen want die van abn is veel meer in de buurt.
Janine1990 schreef:Selka schreef:Waarom is de supermarkt niet ingedeeld op de inpak volgorde van tassen/kratten?
Ik kom eerst langs groenten en fruit wat dus geplet wordt door zware dingen zoals water/frisdrank, blikken etc. etc. Zo irritant! Blijf mijn tassen opnieuw inruimen. (zelfscan)
Volgens mij is de volgorde in supermarkten zo gemaakt dat je langs zoveel mogelijk afdelingen moet, zodat je meer koopt. Of is dat een fabeltje?
Selka schreef:Aha! Zo jammer dat ik daar niet gevoelig voor ben en dus door mijn irritaties vaak weer een poosje online ga bestellen