Dat is hoe zij zich voelt, en dat mag zij. Want wanneer zij zich hierdoor gekwetst voelt legt ze niet gelijk een claim op B
Rocamor schreef:Lieshorses schreef:Girlcode is dan weer onzin, want ieder moet voor zich bepalen of ze het vinden kunnen om met de ex van vriend(in) aan te pappen.
Maar waarom mogen mensen hier niet voor zichzelf bepalen of ze het wel of niet vinden kunnen om met ex van vriendinnen te gaan?
Om even het heel duidelijk te maken: er is geen richtlijn, sommigen van jullie vinden het blijkbaar totaal geen probleem als vriendin met ex gaat, prima. Maar vrouwen die hier wél gekwetst door zijn, laat ze toch. De een heeft meer moeite met iets dan de ander. Come on.
En de achterlijke vraag van het 'Gun jij je ex vriend en vriendin geen geluk' vind ik ook totale nonsens. Je moet wel heel kwaad van aard zijn als je stampij loopt te maken of 'gekwetst' bent omdat je het ze misgunt. Maar in meeste van deze situaties voelt menig vrouw zich gewoon genaaid en gekwetst.
Omdat jij voor JOUZELF mag bepalen dat JIJ niet met de ex van JOUW vriendin(nen) zult gaan. Maar dat je niet van een ander mag en kunt verwachten dat ze niet kiezen voor jouw EX.
Ik heb jaaaaaren terug na bijna 12 jaar mijn relatie verbroken. Ex had na 6 weken een nieuwe vriendin. Een dame die ik ook kende. Ik was blij voor ze. Ze zijn nog samen na al die jaren. En ik hoop dat ze gelukkig samen zijn. Wij waren dat niet (meer). En ik ben gelukkig geworden zonder hem.
echter gun ik mijn beste vriendin al het geluk van de wereld, en als dat toevallig met mijn ex is; so be it. Ik vraag me eerder af of de vriendschap tussen mensen wel zo goed is wanneer je elkaar dat niet kan gunnen.

meid je hebt niks verkeerd gedaan. Ga voor je eigen geluk