Wat doe jij aan met kerst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 14:37

Lienek schreef:
Ja was er al bang voor! Hij zit verder echt heel mooi vind ik.
Heb het nadeel van lange benen dus wanneer ik 9/10 keer online bestel zijn de jurkjes zo kort! :(

Ik heb de andere van ST nog niet gepast maar denk dat deze ook te kort zal zijn.
Ga ik toch weer voor rood!
Bedrijf is ook redelijk chic, in die zin dat ons restaurant werkt met een sterrenchef. Gelukkig dat jullie het ook te kort vinden dan weet ik wat ik in elk geval niet aan moet doen!

In het geval van je werk zou ik inderdaad iets langers nemen. Kan anders snel ordinair worden.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 16:05

Lienek schreef:
Ja was er al bang voor! Hij zit verder echt heel mooi vind ik.
Heb het nadeel van lange benen dus wanneer ik 9/10 keer online bestel zijn de jurkjes zo kort! :(

Ik heb de andere van ST nog niet gepast maar denk dat deze ook te kort zal zijn.
Ga ik toch weer voor rood!
Bedrijf is ook redelijk chic, in die zin dat ons restaurant werkt met een sterrenchef. Gelukkig dat jullie het ook te kort vinden dan weet ik wat ik in elk geval niet aan moet doen!

Snap ik Lieneke, ik heb precies zo met mn 1,81. Ben heel benieuwd of dit jurkje net iets langer is die ik vandaag binnen heb gekregen. Ben alleen nog op mijn werk dus kan niet wachten.

Celiien

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 16:14

Ik had gister schoenen binnengekregen van Nelly.com. Onwijs gaaf alleen net te klein (teen krulde op). Wel precies wat ik zocht |( Hadden geen maatje groter, dus nu bij zowel Zalando als Bonprix nieuwe besteld, in 2 maten :+

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 16:36

Ik heb toch ook maar een 'kerst'outfit besteld. De première van mijn outfit is de 17e :o.

Een donkergroen satijnen swingskirt met een mooie ivoorkleurige blouse met pofmouwen erop en leuke nude hakken eronder. Morgen wordt het bezorgd, zal proberen een foto te maken als ik het aan heb.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 16:37

_San87_ schreef:
Ik heb toch ook maar een 'kerst'outfit besteld. De première van mijn outfit is de 17e :o.

Een donkergroen satijnen swingskirt met een mooie ivoorkleurige blouse met pofmouwen erop en leuke nude hakken eronder. Morgen wordt het bezorgd, zal proberen een foto te maken als ik het aan heb.

Ben heel benieuwd! Klinkt mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 16:42

Is er trouwens iemand die wel een jurkje wilt, maar dat om financiele zich niet kan veroorloven?
Ik heb nog een paar mooie jurkjes hangen maat 36/38, die ik wel wil doneren aan iemand. Ik kan wat foto's maken en dan kun je kiezen :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 17:04

Joolien schreef:
Is er trouwens iemand die wel een jurkje wilt, maar dat om financiele zich niet kan veroorloven?
Ik heb nog een paar mooie jurkjes hangen maat 36/38, die ik wel wil doneren aan iemand. Ik kan wat foto's maken en dan kun je kiezen :)

Mooi gebaar Jolien!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 17:20

HorseTimeXL schreef:
_San87_ schreef:

Ben heel benieuwd! Klinkt mooi!
In mijn hoofd ook! En op de individuele foto's staat t ook super.

Nu nog kijken of het mij staat. Ivoor is best een lastige kleur :).

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 17:20

Joolien schreef:

Wat lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 17:23

Mooi gebaar Joolien!

En waarom moest er nu gemeld worden dat die prachtige enkellaarsjes bij Sacha vandaan komen :') Zit op de website en nu kan ik niet kiezen :') (tussen de groene, bordeaux en cognac. zwart is er niet meer in mijn maat)

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 17:32

_Mellanie schreef:
Nu ben ik niet zo goed met kleuren.

[ [url=m/YMAMGC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze schoenen helemaal verliefd op <3

En nu heb ik een leuk jurkje gevonden

[ [url=m/2xWmsU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou dit willen qua kleuren? het jurkje is er eventueel ook nog in zwart of grijs met goud

Wat een gave laarsjes :oo! Waar heb je die besteld?

Edit, Sacha dus :P. Even kijken!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 17:44

Ik heb die laarsjes met hakken van de sacha ook, maar ik vind ze erg slecht. De hak is na een aantal keer dragen echt al flink gesleten en ik heb er niks geks mee gedaan :=

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 17:46

Ik heb ze besteld. Heb meer hakken van Sacha en ben daar heel tevreden over :). Dus eens zien hoe deze bevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 17:56

Joolien schreef:

Dat is nog eens lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:03

Heb ze ook besteld, in bordeaux en groen :o Heb idd ook al hakken en sandaaltjes van sacha gehad waar ik echt jaren met plezier mee kon rondlopen.

Ik heb dit jurkje voor de feestdagen:
http://www.c-and-a.com/be/nl/shop/dames ... =price+asc

Met dan hakken die ik al eerder heb gepost van Tamaris, maar dan met bandje over de wreef ipv T-strap, in hetzelfde roze als het jurkje en handtas ook in dezelfde kleur.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:26

Laatst bijgewerkt door _San87_ op 07-12-16 18:28, in het totaal 2 keer bewerkt

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:26

Joolien schreef:

Wat lief van je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:29

Ik heb dezelfde schoenen in het rood San, ik kan er alleen geen pas op lopen ivm torenhoge hak :')
Hele gave outfit!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:34

Varekaj schreef:
Ik heb dezelfde schoenen in het rood San, ik kan er alleen geen pas op lopen ivm torenhoge hak :')
Hele gave outfit!

Oh ik vind ze juist heerlijk lopen :+:.

Morgen wordt t bezorgd als het goed is. Passen, yay!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:37

Topvintage heeft heerlijke kleding, helaas is zelfs de kleinste maat voor mij meestal immens te groot (vooral op borsthoogte dan -O- )
Ik kan best op hoge hakken lopen, deze willen echter nog niet echt lukken. Misschien toch nog wat gaan oefenen want ze blijven inderdaad gaaf <3

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:33

Heb de bordeaux ook nog maar opgehaald

Afbeelding

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:35

Mooie kleur. Voor die prijs absoluut slim :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:49

_San87_ schreef:
Ik heb ze besteld. Heb meer hakken van Sacha en ben daar heel tevreden over :). Dus eens zien hoe deze bevallen.

Weet jij of ze groot of klein vallen? Ik heb soms maat 36 en soms 37. Ik vind ze toch ook wel heel mooi! :=

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:53

Resistance schreef:
_San87_ schreef:

Weet jij of ze groot of klein vallen? Ik heb soms maat 36 en soms 37. Ik vind ze toch ook wel heel mooi! :=

Geen idee, heb ze nog niet binnen.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:55

Heb normaal maat 39/40 en heb nu 39 in deze hakken