18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: 18+ Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 00:52

Dan moet je er ook niet op gaan zetten dat je het er niet op gaat zetten, flaaaaauw!

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 01:21

Anke98 schreef:
Ik durf mijn moment hier niet op bokt te zetten iets met bekende enzo :=
Maar geniet van jullie momentjes! :')

Jildau schreef:
Dan moet je er ook niet op gaan zetten dat je het er niet op gaat zetten, flaaaaauw!

Het hoeft ook niet in het topic, je mag het ook naar iedereen PB'en }>

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 12:46

Ja! Ik wil een PB!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:43

Junia schreef:
Ja! Ik wil een PB!

+1

Haha je bent niet de enige.

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:50

+1 ben nu wel heel nieuwschierig

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 22:28

Ik ook dan graag, als stille meelezer ;)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 23:13

Stuur dan diegene een pb en vervuil het topic niet met nutteloze berichtjes ;)

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:16

Misschien weer om dit topic op te krikken..

Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen en ik dacht een leuke verassing te hebben door wat leuk voor mijn vriend te organiseren, ik had dus bedacht een speurtocht te maken waarbij hij langs van allerlei adressen moest en daar de volgende hint op te halen.
Begon thuis al, had zijn tom tom ingesteld op adres( dacht ik althans) die slaat dus niks op als je hem weer uitdrukt. Dus via de app hem het goeie adres gegeven wareb dus 25 min verder. Komt die op de volgende plek aan heb ik de briefjes met hints verwisseld, dus hij had eerst hint 3 en die erna hint 1 :D dus hem maar via de app de goede kant op geloodsd. Eenmaal op bestemming was een restaurant stond ik buiten te wachten, maar hij zag me dus niet. Rijd hij weer weg :7 dus hem snel opgebeld en terug!! Daarna wel een hele leuke en romantische avond geworden maar nee het ging niet helemaal volgens plan :Y)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 19:11

loesje4600 schreef:
Misschien weer om dit topic op te krikken..

Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen en ik dacht een leuke verassing te hebben door wat leuk voor mijn vriend te organiseren, ik had dus bedacht een speurtocht te maken waarbij hij langs van allerlei adressen moest en daar de volgende hint op te halen.
Begon thuis al, had zijn tom tom ingesteld op adres( dacht ik althans) die slaat dus niks op als je hem weer uitdrukt. Dus via de app hem het goeie adres gegeven wareb dus 25 min verder. Komt die op de volgende plek aan heb ik de briefjes met hints verwisseld, dus hij had eerst hint 3 en die erna hint 1 :D dus hem maar via de app de goede kant op geloodsd. Eenmaal op bestemming was een restaurant stond ik buiten te wachten, maar hij zag me dus niet. Rijd hij weer weg :7 dus hem snel opgebeld en terug!! Daarna wel een hele leuke en romantische avond geworden maar nee het ging niet helemaal volgens plan :Y)

Haha heerlijk!
Hij heeft in ieder geval goed 'gespeurd' :P
Wel fijn dat het daarna toch wel een romantische avond is geworden :)

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:05

Haha ja heeft hij heel goed gedaan :D we konden er allebei om lachen gelukkig al vond ik het zelf niet zo grappig in het begin had namelijk 2 weken voorbereid _O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:12

loesje4600 schreef:
Haha ja heeft hij heel goed gedaan :D we konden er allebei om lachen gelukkig al vond ik het zelf niet zo grappig in het begin had namelijk 2 weken voorbereid _O-

Oef.. ja dan is het inderdaad wel een beetje jammer.
Volgende keer dus 'nog' meer voorbereiding :P
haha , voornamelijk een lijstje voor jezelf met wat je waar neer legt en of je dat ook echt gedaan heb _O-
Ik vind het ook wel grappig, denk dat iedereen hier wel om kan lachen ;)

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:50

Dat is nog het erge ook had een lijstje gemaakt en de enveloppen allemaal anders zodat ik ze zou herkennen.... niet dus :Y) agja hij wist ook de datum niet meer dat we officieel wat kregen dus die dag ging niks volgens plan wat ook wel weer zijn charmes heeft dan vind ik O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 16:59

Ik begon halverwege de daad opeens keihard te lachen omdat ik opeens een banaan naast zijn bed zag liggen. Bleek dat meneer 's nachts vaak honger heeft. :')

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 17:07

Nu we het over datums hebben, mijn vriend vroeg mij officieel verkering op mijn verjaardag. Ik vond dat toen ontzettend romantisch, leuk verjaardag kado etc.
Bekende die een aantal jaren later dat hij dat voornamelijk had gedaan zodat hij maar één datum hoefde te onthouden, omdat hij niet zo goed in datums onthouden was _O-

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 17:17

_classic schreef:
Nu we het over datums hebben, mijn vriend vroeg mij officieel verkering op mijn verjaardag. Ik vond dat toen ontzettend romantisch, leuk verjaardag kado etc.
Bekende die een aantal jaren later dat hij dat voornamelijk had gedaan zodat hij maar één datum hoefde te onthouden, omdat hij niet zo goed in datums onthouden was _O-

Herkenbaar _O- Mijn vriend en ik hadden 'het gesprek' rond 8 maart geloof ik, maar of de datum dan wel op 1 maart mocht want dat zou hij beter onthouden _O-

XxChrisssxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 17:23

Mars schreef:
*mompelt iets over strand en een gepaneerde/schurende mossel*

Geweldig topic :')

HAHAHAHAHAHA ik ga ECHT stuk!!!!!! :evaw: :evaw: :evaw: :evaw:

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 17:45

Haha ge-wel-dig
zo had ik dat met mijn ex..
een keer 's avonds in bed..
zeg ik; Uhm ja. hebben wij nou eigenlijk wat?
zegt hij; ja volgens mij wel he :P
dus dat werd de datum _O-

Maar ja, das nu ex.. dus hoef niks meer te onthouden :+

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 18:32

Over datums gesproken.... Als ik iets moest onthouden ( verjaardagen etc ) dan vertelde ik het altijd aan mijn beste vriendin en dan melde ze een week van te voren dat ik iets moest kopen/doen.

Goed waterdicht systeem... Alleen beetje jammer wanneer je een relatie krijgt met je beste vriendin. Naja. Misschien krijg ik gewoon een week van te voren een berichtje en anders inproviseer ik wel wat :')

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:48

Flowery schreef:
_classic schreef:

Herkenbaar _O- Mijn vriend en ik hadden 'het gesprek' rond 8 maart geloof ik, maar of de datum dan wel op 1 maart mocht want dat zou hij beter onthouden _O-

Hij prikte tenminste een datum...

Mijn schoonouders hebben maar besloten wat volgens hun de datum is dat t begon, wat wij zelf weten t niet meer :') _O-

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:43

ik heb gewoon de datum van de 1e date uitgekozen... want als ik dat aan hem moet overlaten.... 8)7

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:48

Ik heb die datum maar één keer hoeven onthouden, want ik heb maar anderhalf jaar lang een relatie gehad. Was geen probleem trouwens, dat onthouden. Wat ik niet snap, is waarom mensen dat zo nodig willen vieren. Het is toch geen trouwdag...

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:49

Ik vier het niet, net zo min als ik onze trouwdag vier (alleen mijn ouders hechten daar waarde aan).

Maar goed, dat is net zoals ik niet snap dat sommigen zoveel waarde aan trouwen hechten ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:55

Ik zou mijn verjaardag niet eens vieren als mensen niet gewoon toch zouden komen :') Vind dat zo'n onzin allemaal. Ik vergeet dat soort data dus ook altijd en daar is niet iedereen even blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:56

musiqolog schreef:
Ik heb die datum maar één keer hoeven onthouden, want ik heb maar anderhalf jaar lang een relatie gehad. Was geen probleem trouwens, dat onthouden. Wat ik niet snap, is waarom mensen dat zo nodig willen vieren. Het is toch geen trouwdag...

Omdat vieren leuk is *\o/*
Nog nooit een relatie gehad overigens, maar ook met vrienden vind ik elke 'bijzondere dag' of andere gekke aanleiding leuk om even wat speciaals te doen. Zo had tot afgelopen jaar niemand van ons nog ooit valentijnsdag gevierd (groepje van 4 singles) en viel die dag precies in een weekendje weg van ons. Heb ik 's ochtends de tafel gedekt met champagneglazen en servetjes en rozenblaadejes en chocoladehartjes. Was echt hilarisch :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 16:07

O ja, vieren is leuk. :) Ik roep ook wel eens dat verjaardagen vieren (of oud en nieuw) dikke onzin is, maar dat doe ik eigenlijk alleen in een depressieve en/of nihilistische bui.

Bij het vieren van een relatie-jubileum heb ik een ander probleem. Volgens mij is het idee van een relatie zonder trouwen nou juist dat je het met zijn tweeën nog even aankijkt, dat je niets hoeft, dat je het net zo vrij of klef kunt maken als je zelf wilt. Je relatie is geen zaak van de burgerlijke stand, alleen van jullie twee. Kom bij mij ook niet aan met "nu hebben we officieel wat", of "mijn schoonmoeder" als je de moeder van je vriend(in) bedoelt. Het is juist niet officieel, het is alleen... liefde. Als je de dag gaat vieren waarop je voor het eerst gedatet, gezoend, gen**kt of wat dan ook hebt, ben je met zijn tweeën al zo goed als getrouwd en dat haalt het idee onder een relatie weg.

Maar goed, dit is mijn mening. Niets meer of minder. Dus voel je niet beledigd of aangevallen als jullie het wel vieren. :)