Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loesje4600 schreef:Misschien weer om dit topic op te krikken..
Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen en ik dacht een leuke verassing te hebben door wat leuk voor mijn vriend te organiseren, ik had dus bedacht een speurtocht te maken waarbij hij langs van allerlei adressen moest en daar de volgende hint op te halen.
Begon thuis al, had zijn tom tom ingesteld op adres( dacht ik althans) die slaat dus niks op als je hem weer uitdrukt. Dus via de app hem het goeie adres gegeven wareb dus 25 min verder. Komt die op de volgende plek aan heb ik de briefjes met hints verwisseld, dus hij had eerst hint 3 en die erna hint 1dus hem maar via de app de goede kant op geloodsd. Eenmaal op bestemming was een restaurant stond ik buiten te wachten, maar hij zag me dus niet. Rijd hij weer weg
dus hem snel opgebeld en terug!! Daarna wel een hele leuke en romantische avond geworden maar nee het ging niet helemaal volgens plan
loesje4600 schreef:Haha ja heeft hij heel goed gedaanwe konden er allebei om lachen gelukkig al vond ik het zelf niet zo grappig in het begin had namelijk 2 weken voorbereid
_classic schreef:Nu we het over datums hebben, mijn vriend vroeg mij officieel verkering op mijn verjaardag. Ik vond dat toen ontzettend romantisch, leuk verjaardag kado etc.
Bekende die een aantal jaren later dat hij dat voornamelijk had gedaan zodat hij maar één datum hoefde te onthouden, omdat hij niet zo goed in datums onthouden was
Flowery schreef:_classic schreef:Nu we het over datums hebben, mijn vriend vroeg mij officieel verkering op mijn verjaardag. Ik vond dat toen ontzettend romantisch, leuk verjaardag kado etc.
Bekende die een aantal jaren later dat hij dat voornamelijk had gedaan zodat hij maar één datum hoefde te onthouden, omdat hij niet zo goed in datums onthouden was
HerkenbaarMijn vriend en ik hadden 'het gesprek' rond 8 maart geloof ik, maar of de datum dan wel op 1 maart mocht want dat zou hij beter onthouden
musiqolog schreef:Ik heb die datum maar één keer hoeven onthouden, want ik heb maar anderhalf jaar lang een relatie gehad. Was geen probleem trouwens, dat onthouden. Wat ik niet snap, is waarom mensen dat zo nodig willen vieren. Het is toch geen trouwdag...