Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 21:15

Goh dames, jullie zijn wel kouwelijk... Nog een klein geheimpje: ik zet hoogst zelden de verwarming aan als ik geen visite krijg. Op dit moment is het hier zestien graden. Een graadje minder en oké, dan zet ik de verwarming eens aan. Maar niet als ik huishoudelijk werk moet doen, want dan krijg ik het veel te heet!

EmptyWords

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 21:24

Nou musicoloog..... bij mij is het 22 graden in huis. Ik zit met een fleece trui aan, een deken over mn benen en extra warme sokken....

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 21:24

De verwarming staat hier op 22, ik heb een trui, thermolegging, onesie en fluffy socks aan en lig onder een deken met kat + hond op schoot. En heb het nog steeds koud :x

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 21:32

Ik moet één ding toegeven: als ik nu in bed ga liggen, krijg ik het waarschijnlijk wel te koud. Daarom douche ik altijd 's avonds. Dat brengt je lichaam op temperatuur, niet alleen bij koud maar ook bij warm weer. Maar zo in mijn bureaustoel of tijdens het dingesen in huis: prima te doen!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 21:48

Lastig om er veel te bedenken terwijl ik er echt veel heb hahaha.

- ik vind kinderen vies. Baby's niet maar kinderen van groep 1 tot 3. Vraag me niet waarom :')
- ik zeg geen ja, maar tot irritatie van mezelf en anderen altijd YAAASS
- ook ik praat engels met mezelf (schelden klinkt ook veel leuker in t engels)
- ik heb een ochtend en avond ritueel waar ik me strak aan houd
- ik controleer mijn kasten op stal 306272 keer. Dwangneurose volgens mij
- ik zit heel graag in de bus en trein (vind reizen heerlijk)
- ik pest mijn jongste kat altijd en noem hem g*y, de oudste verwen ik altijd
- ik haat wachten als het 20 min of langer duurt ga ik gewoon weg (dokter, tandarts, op een vriendin wachten)
- zelf ben ik wel altijd te laat (vaak een uur :o )
- op mn werk scheld ik iedereen uit in mn hoofd en als ik na sluitingstijd nog een klant moet helpen met veel boodschappen dan krijgt diegene geen hoi of doei (sorry heel aso)

Ik weet even niet meer, zie wel heel veel herkenbaars

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 21:54

Telkens als jullie wat posten, komt er ook weer eentje in mij op. Ik praat geen Engels in mezelf, wel Zeeuws of West-Vlaams. Waarom? Ik weet niet, het klinkt een beetje nuchter en teruggetrokken, zo van "laat me met rust". En tegen de Fries op stal praat ik altijd Fries. Ik heb een accent in die taal, maar dat merkt een paard toch niet. :)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 21:58

-ik kan echt niet geïnteresseerd luisteren als iemand een (lang) verhaal verteld.. mijn gedachten dwalen niet eens af maar concentreren erop kan je het ook niet noemen.
-als iemand mij belt die lang kan kltsen kijk ik rustig tv of lees op bokt en antwoord wel eens ja of gok iets
-ik heb maar een keer een date gehad
-ik vind jonge kinderen vies kwa kwijlen en ook de snotneuzen.. ik moet eerst mijn hele huis dweilen en schoonmaken als ze de deur weer uit zijn voor ik rustig kan bijkomen.
-ik zie mensen al veel eerder maar groet pas als ze mij zien
- ik praat duist tegen mezelf
-ik vind duits plus hun accent echt leuk om te horen

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:09

Wij hadden vorig winter onze verwarming constant op 14 graden staan. Ik woon in een gezin van 6, dikke trui aan en klaar. Scheelde enorm in de kosten kan ik je vertellen! :)

Ik werk in een drogist, en jat wel eens een paar snoepjes, overigens doet mijn leidinggevende dat ook wel eens. Zolang we het maar niet doen als mijn baas er bij is haha.

Ik vind het enorm leuk om eens wat make-up uit te proberen, wat ik thuis heb, maar als ik het eenmaal op heb durf ik er echt niet mee naar buiten, of amper door het huis.

Overigens zit mijn beeldscherm van mijn laptop vastgetaped aan het toetsenbord. Als ik het huis rondwandel met de laptop in hand hangt het beelscherm in een hoek van 90 graden naar beneden.

En ik kom hier zo veel herkenbare 'geheimen' tegen.

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:12

Mijn broer deed de verwarming bij hem thuis ook nooit aan. Alleen woonde hij in de VS met -20 graden 's winters.
Zuinige Nederlanders hoor :brr: snap niet hoe jullie in de kou je bed uit kunnen komen.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:15

Ohja... ik verrek het om de badkamer op te gaan zonder licht.
Als ik op de badkamer moet zijn in het donker dan doe ik snel met m'n ogen dicht het licht aan.

Iets met een spiegel en een meisje genaamd Mary. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:18

Kinderen zijn zo vies als je ze zelf maakt ;) die van mij moet standaard na het eten dr handen en gezicht schoonmaken, en heeft ook altijd zakdoekjes bij zich. Kwijlen doet ze niet ook nooit gedaan, echt geen vies kindje dus. Zelfde geldt voor vriendinnetjes bij ons thuis, na het eten handen en gezicht schoon en ze weten waar de zakdoekjes staan.

Zelf heb ik ook een hekel aan vieze kindjes haha :+
Sowieso ben ik best wel netjes, al ontploft er dagelijks een bom hier thuis. Ik kan me echt ergeren aan kruimels op tafel/ op de bank/ op de grond. Ben dan ook erg blij met mn kruimeldief/ stofzuiger. Dweilen doe ik dan weer veel te weinig :o

Zelfde gaat op voor de was, doe ik alleen als alles op is, en dan moet ik vaak 3 wassen draaien om weer bij te zijn. Het opvouwen is dan ook een taak die ik vaak uit blijf stellen, en als het dan netjes opgevouwennis smijt ik het zo de kast in dat er niks meer van mn vouwwerk te zien is.. :')

Mn bestekla is ook best autistisch, alles wat gelepeld kan liggen ligt gelepeld, ik kan me er ook rot aan ergeren als iemand dat weer slordig maakt.
Eigenlijk is mijn hele keuken best autistisch, al zou het er voor het bezoek gewoon normaal of misschien zelfs wat slordig uit zien :')

Ik vind dat ik mn eigen pony in mn haar beter kan knippen dan dat de kapper dat doet. Als zij het gedaan heeft heb ik altijd het idee dat ik het zelf nog moet corrigeren, en dat doe ik uiteindelijk dan ook. :o

Verder heb ik best veel andere geheimpjes die beter geheim kunnen blijven haha.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:20

-ik heb een hekel aan de hond van mn stiefmoeder, geef haar bijna nooit aandacht of iets lekkers, mijn eigen hond uiteraard wel :')
-ik maak graag stiekem foto's van 'opvallende' mensen/dieren/dingen
-ik maak ook graag screenshots van gesprekken. (Vooral als iemand zegt: dit blijft wel tussen ons toch (bij sekstalk) dan maak ik meteen een screenshot O:)
-ik vind het leuk om mijn cavia's maar 1 stukje groente te geven zodat ze er met zn zesse om vechten (daarna geef ik ze wel nog extra hoor)
-ik ga het liefst slapen als ik op de achtergrond mijn cavia's aan hun groentes hoor knabbelen, lekker rustgevend :D (ze staan op mijn slaapkamer)
-ik heb 2 zwangere cavia's en wil er 2 aanhouden uit de nestjes dit weet mijn vader alleen nog niet
-ik kijk veel te veel naar het uiterlijk bij jongens
-ik vind het leuk om sommige paardjes op stal te laten schrikken door omhoog te springen bij hun stal
-ik had al andere dingen met een jongen gedaan nog voor dat ik mijn eerste tongzoen kreeg (zo fout :+ )
-ik plas onder de douche
-ik geef mensen vaak gelijk in discussies omdat ik slecht ben in discussiëren maar vaak ben ik het niet echt met ze eens

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:22

Heeeerlijk topic..

Ik spring nog steeds mijn bed in van afstandje, omdat ik bang ben dat iets me bij de enkels pakt -O-

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 22:37

Ik bedacht me er net nog eentje. Hij is best wel beschamend eigenlijk :')

Ik 'vergeet' soms dat alle mannen een pielemuis hebben. In mijn beleving hebben alleen mannen die ik leuk vind een pielemuis :+
Als ik dan ontdek dat een man bij wie ik daar nooit bij stilgestaan heb een pielemuis heeft (hij heeft kinderen bijvoorbeeld), dan vind ik dat ineens heel raar ofzo.

Heel stom, want uiteraard weet ik wel dat alle mannen er eentje hebben, maar toch.. :+

Spoiler:
Even een censuurwoord gebruikt :') Normaal heb ik een hekel aan het woord 'pielemuis', maar voor nu vond ik het wel grappig en iets 18- vriendelijker :D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:41

Hoe "ontdek" je dat dan Animal? Sta je wel eens per ongeluk expres naar plassende mannen te kijken? Over het algemeen laten we die spullen toch niet zien...

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:41

pielemuis??? whaha die heb ik nog nooit eerder gehoord

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 22:43

Nee, wanneer ze bijvoorbeeld over hun kinderen praten ofzo :')
Dan moeten ze er wel eentje hebben.. Zonder pielemuis geen baby's tenslotte :Y)

@Silver_Fox, hij is geniaal hé :P Ik heb hem op Bokt geleerd! Alleen als ik hem in het echt hoor heb ik echt zoiets van: 'Joh, noem dat ding gewoon bij zijn naam!' :D

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 22:45

musiqolog schreef:
Hoe "ontdek" je dat dan Animal? Sta je wel eens per ongeluk expres naar plassende mannen te kijken? Over het algemeen laten we die spullen toch niet zien...

En tja.. Per ongeluk expres kijk ik wel eens naar plassende mannen ja :')
Niet als ze fatsoenlijk naar het toilet gaan, maar wanneer ze 5 meter verderop naast je tegen een boom aan gaan staan plassen moet ik wel even kijken. Ik kan me dan niet beheersen ofzo :')
Maar meestal zijn dat wel de mannen waarvan ik weet dat ze er eentje hebben. Die mannen praten er meestal voluit over. :+

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:47

Animal schreef:
@Silver_Fox, hij is geniaal hé :P Ik heb hem op Bokt geleerd! Alleen als ik hem in het echt hoor heb ik echt zoiets van: 'Joh, noem dat ding gewoon bij zijn naam!' :D

Ik ken hem van Joop Schafthuizen, de partner van Gerard Reve. Maar je noemt het ding toch gewoon bij zijn naam als je 'pielemuis' zegt? Alleen niet bij zijn enige naam. Dat orgaan heeft tientallen synoniemen, die je ook zonder dat ik ze opnoem vast wel te binnen schieten. :)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 22:53

musiqolog schreef:
Animal schreef:

Ik ken hem van Joop Schafthuizen, de partner van Gerard Reve. Maar je noemt het ding toch gewoon bij zijn naam als je 'pielemuis' zegt? Alleen niet bij zijn enige naam. Dat orgaan heeft tientallen synoniemen, die je ook zonder dat ik ze opnoem vast wel te binnen schieten. :)

Zeker weten! Alleen vind ik pielemuis gewoon een beetje een zielig woord. Zoals ik dat wel van meerdere synoniemen vind. :D

Maargoed.. Genoeg over pielemuisjes, Willy's, wormvormige aanhangsels, jongeheren, pretlollies en derde benen :P

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:54

Geniale dingen komen er voor bij :D

Ook maar een bijdrage dan:
- ik word elke avond onder gestopt door mijn vriend
- heb ook ooit al eens mogen richten voor desbetreffende vriend :')
- wij maken er een sport van om elkaar aan het lachen te maken tijdens tanden poetsen, wat herhaaldelijk voor tandpastasproeisel door de hele badkamer zorgt :')
- wij vinden het gezellig te ouwehoeren in de badkamer, niets gezelliger als hij met een boekje op de plee zit en ik te douchen of vice versa
- ik kweel nogal veel onder de douche, niet echt getalenteerd. Ik douch vaak 's morgens om 5u30-6u, dan is mijn vriend nog niet wakker, maar ik sta wel al lustig te kwelen :')
- ik heb een geheugen waar de gemiddelde zeef jaloers op is. Je kan mij 5x met hetzelfde blij maken en als ik je een beetje simpel aankijk, ben ik het ook echt gewoon totaal kwijt.

Herken wel veel dingen van anderen, stiekum erg fijn :')

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:58

Animal schreef:
musiqolog schreef:

Zeker weten! Alleen vind ik pielemuis gewoon een beetje een zielig woord. Zoals ik dat wel van meerdere synoniemen vind. :D

Maargoed.. Genoeg over pielemuisjes, Willy's, wormvormige aanhangsels, jongeheren, pretlollies en derde benen :P

Oh pretlollie... _O- die hou ik er in hahaha. geweldig :')
Bedenk me nu net trouwens dat m'n vriend hem ook echt een bestaande naam heeft gegeven.. :+
En dat was eigenlijk altijd heel normaal totdat ik dit topic hier las.. :+
*gaat vriend appen hoe hij in hemelsnaam op die naam gekomen is*

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 23:07

Oh vertel Carr_Friesje!! Hoe noemt hij hem? En mogen we de uitslag ook weten?

Ik vind het altijd vreemd dat mannen dat ding een naam geven :p Ik geef mijn geslachtsdeel toch ook geen naam? Of ben ik daar een uitzondering in? *hoopt op eerlijk antwoord, gezien het doel van dit topic* :+

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:09

Ik ook niet hoor _O- heb t er zowizo niet vaak over

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:11

Animal schreef:
Oh vertel Carr_Friesje!! Hoe noemt hij hem? En mogen we de uitslag ook weten?

Ik vind het altijd vreemd dat mannen dat ding een naam geven :p Ik geef mijn geslachtsdeel toch ook geen naam? Of ben ik daar een uitzondering in? *hoopt op eerlijk antwoord, gezien het doel van dit topic* :+

Vrouwen geven eerder hun borsten namen toch :Y) -mijne zijn naamloos hoor-