Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Hoe "ontdek" je dat dan Animal? Sta je wel eens per ongeluk expres naar plassende mannen te kijken? Over het algemeen laten we die spullen toch niet zien...
Animal schreef:@Silver_Fox, hij is geniaal héIk heb hem op Bokt geleerd! Alleen als ik hem in het echt hoor heb ik echt zoiets van: 'Joh, noem dat ding gewoon bij zijn naam!'
musiqolog schreef:Animal schreef:@Silver_Fox, hij is geniaal héIk heb hem op Bokt geleerd! Alleen als ik hem in het echt hoor heb ik echt zoiets van: 'Joh, noem dat ding gewoon bij zijn naam!'
Ik ken hem van Joop Schafthuizen, de partner van Gerard Reve. Maar je noemt het ding toch gewoon bij zijn naam als je 'pielemuis' zegt? Alleen niet bij zijn enige naam. Dat orgaan heeft tientallen synoniemen, die je ook zonder dat ik ze opnoem vast wel te binnen schieten.
Animal schreef:musiqolog schreef:
Ik ken hem van Joop Schafthuizen, de partner van Gerard Reve. Maar je noemt het ding toch gewoon bij zijn naam als je 'pielemuis' zegt? Alleen niet bij zijn enige naam. Dat orgaan heeft tientallen synoniemen, die je ook zonder dat ik ze opnoem vast wel te binnen schieten.
Zeker weten! Alleen vind ik pielemuis gewoon een beetje een zielig woord. Zoals ik dat wel van meerdere synoniemen vind.![]()
Maargoed.. Genoeg over pielemuisjes, Willy's, wormvormige aanhangsels, jongeheren, pretlollies en derde benen
Animal schreef:Oh vertel Carr_Friesje!! Hoe noemt hij hem? En mogen we de uitslag ook weten?
Ik vind het altijd vreemd dat mannen dat ding een naam geven :p Ik geef mijn geslachtsdeel toch ook geen naam? Of ben ik daar een uitzondering in? *hoopt op eerlijk antwoord, gezien het doel van dit topic*