Willeke_ schreef:Haha! Mag ik ook in de app? Ben zo nieuwsgierig Zo interessant is die app groep niet hoor
BarryPlopper schreef:Willeke_ schreef:Haha! Mag ik ook in de app? Ben zo nieuwsgierig Zo interessant is die app groep niet hoor Zou ik ook zeggen , bang voor de vrouwen app?
Willeke_ schreef:Dames stuur jullie nummer maar in een pbtje naar mij, dan start ik een groepsapp als jullie willenOeh ja leuk leuk
JoyceLa schreef:BarryPlopper schreef:Zo interessant is die app groep niet hoor Zou ik ook zeggen , bang voor de vrouwen app? Neuh maar alleen flessuh en ik en nog 2 random mensen zitten erin
Uhmmm ik begrijp dat mensen denken dat ik zelf ook een van de vrijgezellen ben maar dat klopt niet. Ik heb m'n maatje al gevonden Dat wilde ik nog ff zeggen haha
JoyceLa schreef:Me 2 Misschien de dames ook een groeps app maken mag ik er dan ook bij, weet ik ook of ik besproken wordt en inderdaad, plopper en ik zitten in app groep met 2 anderen, maar die zitten hier niet
Flessuh schreef:JoyceLa schreef:Me 2 Misschien de dames ook een groeps app maken mag ik er dan ook bij, weet ik ook of ik besproken wordt en inderdaad, plopper en ik zitten in app groep met 2 anderen, maar die zitten hier niet Neuj daar mag je niet bij. Alleen de dames die komen mogen er bij
Maureen95 schreef:De 2 heren zitten in een appgroep met mij en een vriendin al een jaar ofzo haha Dus dames als jullie inside informatie willen...Hmm hoewel.. dan weten jullie alleen hoe gek we zijn
Maureen95 schreef:De 2 heren zitten in een appgroep met mij en een vriendin al een jaar ofzo haha En die vriendin ben ik, mocht het van belang zijn
Friesfanaat schreef:Maureen95 schreef:De 2 heren zitten in een appgroep met mij en een vriendin al een jaar ofzo haha En die vriendin ben ik, mocht het van belang zijn Daar gaat ons grote geheim
Friesfanaat schreef:Maureen95 schreef:De 2 heren zitten in een appgroep met mij en een vriendin al een jaar ofzo haha En die vriendin ben ik, mocht het van belang zijn Nou kom maar op dan met de verhalen
JoyceLa schreef:Friesfanaat schreef:En die vriendin ben ik, mocht het van belang zijn Nou kom maar op dan met de verhalen Vraag maar raak!