Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Bij deze. Ik rook zelf ook, ong. 8/10 per dag en zit zeer veel op het terras/ ergens te eten. Wil ik roken? Dan loop ik bij het terras vandaan, anderen hoeven geen last te hebben van mijn rook.Hoezo was ik erger verslaafd of hield ik geen rekening met een kind?
Zo'n beetje alle rokers vinden dat ze op een terras buiten mogen roken, ik lees hier niet anders.
Dan gaan de niet-rokers toch binnen zitten wordt er dan beweerd. Want de rokers moeten zichzelf al opofferen en buiten gaan zitten/staan. Dat is de enige plek waar het nog mag.
Ik was niets anders dan de gemiddelde roker. Ik durf alleen toe te geven hoe sociaal dat was.
Ik heb hier nog niemand horen zeggen dat ze op een terras niet zullen roken omdat ze rekening houden met de niet-rokers die daar dan last van kunnen ondervinden dus ga alsjeblieft niet lopen beweren dat ik erger was dan een ander.
Over hypocriet gesproken!
gohya schreef:Chemtrails zijn de sporen die een vliegtuig achterlaat,die witte strepen in de lucht.
Quote:
Chemtrails worden door nietsvermoedende burgers voor gewone vliegtuigsporen aangezien, maar dat zijn ze niet. Het zijn chemische ladingen die door speciaal hiervoor uitgeruste vliegtuigen over ons hoofd uitgestort worden.
http://www.hetgrotereplaatje.nl/chemtrails.html
GamblersCup schreef:chanel1985 schreef:Eens verslaafd, altijd verslaafd. Je kan wel stoppen maar rook terug 1 sigaret en je bent vertrokken. Is hetzelfde met elke verslaving, zoals alcohol, drugs,...
Nee hoor, hoe kom je daar bij? Daar zullen een hoop ex-rokers last van hebben, maar een hele hoop ook niet.