Sigarettenrook van de buren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 11:53

Ja, want jij bent de maatstaf van alles, dat jij dat niet hebt, betekend dat niemand dat heeft.

Bedoel je dat ik simpel denk, Repelsteel?

Waarom rij jij dan electrisch, als er toch geen vervuiling is van auto's en vrachtwagens?

gohya

Re: Sigarettenrook van de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 11:59

Repelsteel,de meest vervuilde lucht komt van koeienmest,echt niet van sigarettenrook hoor.
En dan hebben we het nog niet eens over de vervuiling v.d. Chemtrails.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 12:03

Ik vraag me af waar TS is gebleven?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 12:05

vrouwke schreef:

Bij de buurvrouw in de tuin koffie drinken? :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 12:19

Omg, chemtrails :')
Je bedoelt wake vortex die ontstaat door de samenstelling en toestand van de lucht in combinatie met de aerodynamica van een vliegtuig.
Vrijwel alle strepen die je ziet zijn contrails maar als je graag chemtrails wilt dan zal ik de volgende keer even wat rotzooi erbij in de tank gooien :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 12:34

vrouwke schreef:

Uitgerookt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 12:49

Misschien is ze van ellende maar de overlast gaan tolereren want dat is volgens het gros hier de maatstaf die nagevolgd moet worden als het om dergelijke problematiek gaat, omdat het niet verboden is.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 12:51

Lijkt mij wel verstandig ja, want ze kan haar buren toch niet verbieden om te roken in hun eigen tuin :+

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 12:53

Ik heb ook last van bepaalde dingen, die niet verboden zijn. Tja, als alles verboden moet worden waar iedereen zich aan ergert, dan denk ik dat en enkel nog op een stoel mag zitten en voor de rest niets.

Ik erger mij bijvoorbeeld aan bepaalde groepen van mensen die de samenleving in gevaar brengen door bepaalde dingen niet te doen, maar het is legaal. Dus moet ik daar met dealen, ongeacht de nadelige gevolgen voor mijn gezin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 13:08

Misschien moet je daar dan je eigen topic over openen, deze gaat over sigarettenrook.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 13:12

Mijn reactie ging over de legaliteit van zaken waar andere last van kunnen hebben. Dus het is wel gerelateerd aan dit topic.

Roken is en blijft legaal, diegene die daar ondanks de aanpassingen van de rokers, nog altijd last van hebben, moeten daar maar met dealen, net zoals andere mensen moeten dealen met andere legale zaken waar men last van kan hebben.

Nu goed?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 13:14

:') _O-

Willen jullie mij niet zo de moord laten stikken in mijn sigaret ja?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 13:22

ohjajoh6 schreef:
:') _O-

Willen jullie mij niet zo de moord laten stikken in mijn sigaret ja?

Niet zo piepen hoor, dood ga je toch wel aan die 70 kankerverwekkende stoffen die erin zitten :') En anders wel aan de zure blikken van verbitterde ex rokers :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 13:32

Of van de chemtrails :7

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 14:04

Anoniem schreef:
Of van de chemtrails :7

Ik heb altijd mijn aluhoedje op. Mij overkomt niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 14:08

Alu is neurotoxisch toch :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 15:32

Anoniem schreef:
Hoezo was ik erger verslaafd of hield ik geen rekening met een kind?
Zo'n beetje alle rokers vinden dat ze op een terras buiten mogen roken, ik lees hier niet anders.
Dan gaan de niet-rokers toch binnen zitten wordt er dan beweerd. Want de rokers moeten zichzelf al opofferen en buiten gaan zitten/staan. Dat is de enige plek waar het nog mag.
Ik was niets anders dan de gemiddelde roker. Ik durf alleen toe te geven hoe sociaal dat was.
Ik heb hier nog niemand horen zeggen dat ze op een terras niet zullen roken omdat ze rekening houden met de niet-rokers die daar dan last van kunnen ondervinden dus ga alsjeblieft niet lopen beweren dat ik erger was dan een ander.
Over hypocriet gesproken!
Bij deze. Ik rook zelf ook, ong. 8/10 per dag en zit zeer veel op het terras/ ergens te eten. Wil ik roken? Dan loop ik bij het terras vandaan, anderen hoeven geen last te hebben van mijn rook.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 15:33

Ik rook op het terras hoor, niks zo lekker als een sigaret met een wijntje erbij :7

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 17:16

Jongens... Tenzij je de hele dag non stop in andermans rook zit te ademen is meeroken nauwelijks schadelijk. Zeker niet als diegene een paar tafels verder op het terras zit. De rook wordt zo verdund met de lucht.
Een keer per week in een volle kroeg staan is ook amper schadelijk, hoewel het mijn hobby ook niet was en ik het nu heerlijk vind dat iedereen buiten kan paffen.

Roken is niet goed voor je, maar je longen kunnen tot een jaar of 35 de schade aardig herstellen, als je daarna nog stug doorrookt gaan je longen echt kapot.
De rest van je lichaam is minder blij met de effecten van roken.

En ja, ik heb ervoor geleerd, werk met mensen die hun longen compleet vernaggeld hebben met roken en werk veel samen met longartsen die veel onderzoek doen naar de effecten van roken.

Wat zijn trouwens chemtrails :=

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 17:40

Chemtrails zijn de sporen die een vliegtuig achterlaat,die witte strepen in de lucht.

Quote:

Chemtrails worden door nietsvermoedende burgers voor gewone vliegtuigsporen aangezien, maar dat zijn ze niet. Het zijn chemische ladingen die door speciaal hiervoor uitgeruste vliegtuigen over ons hoofd uitgestort worden.
http://www.hetgrotereplaatje.nl/chemtrails.html

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 18:49

chanel1985 schreef:
Eens verslaafd, altijd verslaafd. Je kan wel stoppen maar rook terug 1 sigaret en je bent vertrokken. Is hetzelfde met elke verslaving, zoals alcohol, drugs,...

Nee hoor, hoe kom je daar bij? Daar zullen een hoop ex-rokers last van hebben, maar een hele hoop ook niet.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 18:53

gohya schreef:
Chemtrails zijn de sporen die een vliegtuig achterlaat,die witte strepen in de lucht.

Quote:

Chemtrails worden door nietsvermoedende burgers voor gewone vliegtuigsporen aangezien, maar dat zijn ze niet. Het zijn chemische ladingen die door speciaal hiervoor uitgeruste vliegtuigen over ons hoofd uitgestort worden.
http://www.hetgrotereplaatje.nl/chemtrails.html

Serieus := wie doet dat dan

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 19:16

Illuminatie :j :')

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 19:27

LadyMadonna schreef:
Illuminatie :j :')

Haha :')

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 19:28

GamblersCup schreef:
chanel1985 schreef:
Eens verslaafd, altijd verslaafd. Je kan wel stoppen maar rook terug 1 sigaret en je bent vertrokken. Is hetzelfde met elke verslaving, zoals alcohol, drugs,...

Nee hoor, hoe kom je daar bij? Daar zullen een hoop ex-rokers last van hebben, maar een hele hoop ook niet.

Nou toen ik na een halfjaar er weer eens een op stak was t zo smerig dat ik nu volkomen genezen ben..