IngridM schreef:Het lijkt mij maar eng allemaal, dat soort ervaringen. Maar iedereen is anders (gelukkig haha)
Mooi geschreven Ohjajoh! En jaaaa de bluetiek inn hahah. Grappig die herinneringen.
Nog een belangstellend vraagje; jullie eerste keer harddrugs was dat een bewuste keuze of meer dat het werd aangeboden door vriend/kennis en dat je op dat moment gewoon dacht 'oh ja waarom niet, laat ik het eens proberen'
En; als je ooit voor de 1e x iets genomen hebt, is de grens om dan iets anders te proberen lager dan als je nog nooit iets geprobeerd hebt ?
Vinden/vonden jullie het nooit eng wat iets met je zou doen ?
Een bewuste keuze vanuit mezelf. Maanden van te voren ingelezen op het internet, uiteindelijk op een feest een pilletje genomen.
Voor mij word de grens niet persé lager. Bij dingen die bijvoorbeeld een beetje in hetzelfde straatje liggen misschien wel, aangezien ik dan redelijk weet wat te verwachten (4fmp en xtc bijvoorbeeld). Ik heb 0 ervaring met psychedelica en voor mij ligt die grens nog even hoog als eerst. Denk niet dat ik zoiets snel zou gebruiken.
En persoonlijk vind ik het elke keer weer een beetje spannend. Maar dat is gezond denk ik.
Maar ik was wel met twee vrienden die ik allebei blindelings vertrouw en zij hadden er wel al ervaring mee.

was wel met xtc trouwens