Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liekensancho schreef:mango's, bij AH 1,99 per stuk en kom ze nergens goedkoper tegen dan 1,49 (o.a. lidl). Bij mijn moeder op de zuid-limburgse markt, een hele doos mango voor 2 euro, zit iets van 5 kg in schat ik, stuk of 10/ 15 grote mango's... niet te geloven... helaas 1 uur en 3 kwartier rijden dus even ophalen lukt ook niet en nergens zo'n weekmarkt hier in de buurt ( belgie is sowieso erg duur).
Dan de noten... ik schrik hier gewoon van, ik had wel ergens begrepen dat de oogsten mislukt waren in amerika of iets maar bij Lidl zelfs over de 5 euro voor een zakje cashew....wow... waarom moet het altijd zo duur zijn? Gelukkig hebben we 2 walnotenbomen staandat scheelt weer maar bij een toekomstige koopwoning komt toch ook een hazelnoot etc
![]()
Veel dingen vind ik duur, als vegetariër ook de vega producten van bijvoorbeeld de vega slager. Ok, niet elke dag een vleesvervanger op het bord maar wel fijn om ook eens te maken voor manlief als afwisseling voor vlees/ kip.
Verder de lekkere wasverzachters en goede wasmiddelen, maar koop ik toch ook wel op voorraad als ze in de reclame zijn bij AH
Was het niet gewoon een foutje, dat er 2 euro per stuk stond ipv per doos?
Santigo_ schreef:DrogerieMarkt dacht ik marlonfloris. Ideaal is die als je dicht bij de grens woont, veel producten schelen wel de helft of meer. Ook schoonmaakmiddelen en wasmiddelen. En ze hebben een bio en sportvoeding afdeling