cobiie schreef:een mooi afschuif excuus.
Erg jammer dat ze het op deze manier gespeeld hebben (geen persoonlijk contact zoeken maar gewoon die kaarten sturen).
Wat wil je nog bereiken met zelf contact zoeken met M?
Wat is het gevoel van je vriend bij deze kwestie?
Die zit in een onwijze rotsituatie. Die weet het zelf ook niet. Zwart/wit gezegd is het zo: als hij de hele dag gaat, laat hij mij zitten (want ja, zo voel ik dat wel eerlijk gezegd) maar als hij de avond gaat laat hij zijn beste vriend zitten. Hij wil geen uitspraak doen, maar hij neigt ervoor om de avond te gaan. Maar hij vind dat ook weer niet kunnen tegenover zijn beste vriend. Maar hey, overdag gaan vind hij weer niet kunnen tegenover mij. Snap je het nog

Wat ik wil bereiken met het contact? Dat hun echt even goed mogen weten dat ik het hier totaal niet mee eens ben en ook echt hun gedachtegang niet snap en wil snappen. Ik ben vroeger helaas genoeg gepest/genegeerd op school en dat heb ik me nu echt wel achter me gelaten. Ik heb ook een briefje op gesteld met dingen die ik ga zeggen voor ik het ga vergeten haha.
Maar goed, ik laat mijn vriend zelf kiezen. Het is zijn keuze en al moeilijk zat zonder dat ik hem ook nog ga pushen.