Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 10:47

Zwerte schreef:
Ik heb nog een 18+vraag voor de dames die het onnatuurlijk/geen gezicht/lelijk/onprettig vinden: dragen jullie dan ook altijd een bh bij youknowwhat? Of mogen de dames dan wel los door de lucht vliegen? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen, blote borsten zo onprettig en lelijk vinden....dan heb je daar toch ook op zulke momenten last van? Of is het dan toch een opgelegd modeideaal?

Ik loop eigenlijk nooit zonder bh, omdat ik me ervoor schaam. Dus ook op zulke momenten heb ik daar last van ja, 9 van de 10 keer hou ik dan ook inderdaad m'n bh aan. Als ik er zeker genoeg van was om m'n bh uit te doen op zulke momenten, zou ik ook niet altijd een bh aantrekken. Maar dat is dus helaas niet zo.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 11:19

saddledancer schreef:
Kinke schreef:
weet niet wat daar zo moeilijk aan is? Ik vind ze los in 't hok echt niet mooi, maar mijn kerel vindt ze wel mooi, dus dan vind ik het prima op dat moment.

Naja ik snap wel wat daar moeilijk aan is, want ik zou me niet op mijn gemak voelen als ik (delen van) mezelf niet aantrekkelijk zou vinden op dat moment, ik wil me graag mooi voelen voor mezelf, niet perse voor mijn vriend.
Confidence is het meest aantrekkelijke aan een mens, vind ik.

Maar wie zegt nou dat degene die zich zonder bh over straat niet prettig voelen, dat wij onze borsten dus allemaal niet aantrekkelijk vinden? Ik vind dat je ze in een bh mooier kan vormen, ik hou van aansluitende kleding. Dus als ik een mooi jurkje aan heb of een strak truitje vind ik mijn silhouet gewoon mooier met bh. Ook vind ik het niet fijn als mijn tepelhof zichtbaar is. Als ik naar de sauna ga en een lekkere joggingbroek aantrek, dan is alleen een stringetje prima, maar dat is dan gewoon makkelijk en alleen even in en uit de auto. Kleed ik me leuk aan, hoort daar voor mij een mooi lingeriesetje bij. Ik vind het trouwens juist zweteriger zónder bh onder je borsten in de zomer? Naar het strand met een jurkje met spagettibandjes oid, daar voel ik me ook prima bij. Maar afhankelijk van wat je gaat doen vind ik het netter en verzorgder staan als je borsten ondersteund worden maar dat is afhankelijk van je kledingstijl waarschijnlijk. Ik ben prima tevreden met mijn borsten en schaam me helemaal nergens voor, dat is gewoon echt helemaal niet ter sprake!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 11:21

saddledancer schreef:
Naja ik snap wel wat daar moeilijk aan is, want ik zou me niet op mijn gemak voelen als ik (delen van) mezelf niet aantrekkelijk zou vinden op dat moment, ik wil me graag mooi voelen voor mezelf, niet perse voor mijn vriend.

Tja, niet iedereen is hetzelfde gelukkig, als we dat nou eens in ons achterhoofd houden.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 12:20

Zwerte schreef:
Goof schreef:
Dus omdat ik ze in de slaapkamer tijdens activiteiten ontbloot heb moet ik ook maar zonder bh over straat? Wat een logica haha.
Ik heb het mooiste paar vd wereld, maar ik werk in het middelbaar onderwijs, daar wil ik ze echt niet tonen hoor. Ik houd werk en prive graag gescheiden.

Dit bijvoorbeeld. Waar zie jij dat ik zeg dat je zonder bh moet? Dat zeg ik echt nergens... Ik vraag me alleen af als je ze lelijk vind, of je er dan op andere momenten geen last van hebt... Echt, zo raar is die gedachtegang toch niet?? Ik zeg nergens iets over wat anderen moeten doen... Ik vraag me gewoon af hoe die gedachtegang werkt, aangezien de mijne anders gaat.

Maar een BH dragen doe je toch niet omdat je ze lelijk vindt? Ik heb geen last van ze, nooit niet, zowel met als zonder BH.
Ik snap echt jouw logica niet en jij de mijne niet geloof ik :+

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 12:31

Misschien heb je dan gemist dat ik het specifiek vroeg aan degenen die het wel lelijk vinden zonder bh?

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 17:51

DatBenIkNou schreef:
saddledancer schreef:

Maar wie zegt nou dat degene die zich zonder bh over straat niet prettig voelen, dat wij onze borsten dus allemaal niet aantrekkelijk vinden? Ik vind dat je ze in een bh mooier kan vormen, ik hou van aansluitende kleding. Dus als ik een mooi jurkje aan heb of een strak truitje vind ik mijn silhouet gewoon mooier met bh. Ook vind ik het niet fijn als mijn tepelhof zichtbaar is. Als ik naar de sauna ga en een lekkere joggingbroek aantrek, dan is alleen een stringetje prima, maar dat is dan gewoon makkelijk en alleen even in en uit de auto. Kleed ik me leuk aan, hoort daar voor mij een mooi lingeriesetje bij. Ik vind het trouwens juist zweteriger zónder bh onder je borsten in de zomer? Naar het strand met een jurkje met spagettibandjes oid, daar voel ik me ook prima bij. Maar afhankelijk van wat je gaat doen vind ik het netter en verzorgder staan als je borsten ondersteund worden maar dat is afhankelijk van je kledingstijl waarschijnlijk. Ik ben prima tevreden met mijn borsten en schaam me helemaal nergens voor, dat is gewoon echt helemaal niet ter sprake!

Ik bedoelde mijn reactie ook specifiek naar kinke, die zei dat ze ze 'los in t hok' echt niet mooi vind maar haar vriend wel, dus dat vind ze dan wel 'prima'. Daar kan ik me niet in vinden.
Verder draag ik namelijk ook eigenlijk altijd wel een bh, (of een bandeau top of wat dan ook) om dezelfde redenen als jij. Onder kleding vormt t toch anders met bh, en ik heb liever ook niet dat mensen mijn hele hebben en houden door mijn kleren zien. Verder vind ik met bh ook lekkerder zitten, vooral met mijn actieve levensstijl haha.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 17:57

Ik vind mezelf niet mooi als ik een strak shirtje/jurkje aanheb zonder BH :)* Dat heeft niks te maken met mijn borsten wel of niet mooi vinden naakt, maar meer met hoe het er "totaal" uitziet. Met kleren aan zwabbert het onder je kleren alle kanten op, flubbert, ziet er niet uit. Dat heeft niks te maken met naakt, dan "hoort" het. Tenminste, zo werkt die logica in mijn hoofd.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 18:00

Bij mij ook Magrathea :D

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:09

Emmaa_ schreef:
Geryon schreef:
Ik zou bijna om foto's willen vragen aan de mensen die zonder bh weg gaan _O- zo benieuwd. Heb dan altijd een beetje het gevoel dat het er bij hun toch wel mooi uit ziet.

_O-

Ik moet spontaan aan al die tietfoto's denken van de kraamafdeling, ik weet nog de eerste keer ik ewn tietfoto in beeld zag ik schrok me kapot! Dan vallen ze hier gelukkig 100%mee +:)+