Zwerte schreef:Ik heb nog een 18+vraag voor de dames die het onnatuurlijk/geen gezicht/lelijk/onprettig vinden: dragen jullie dan ook altijd een bh bij youknowwhat? Of mogen de dames dan wel los door de lucht vliegen? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen, blote borsten zo onprettig en lelijk vinden....dan heb je daar toch ook op zulke momenten last van? Of is het dan toch een opgelegd modeideaal?
Ik loop eigenlijk nooit zonder bh, omdat ik me ervoor schaam. Dus ook op zulke momenten heb ik daar last van ja, 9 van de 10 keer hou ik dan ook inderdaad m'n bh aan. Als ik er zeker genoeg van was om m'n bh uit te doen op zulke momenten, zou ik ook niet altijd een bh aantrekken. Maar dat is dus helaas niet zo.

Dat heeft niks te maken met mijn borsten wel of niet mooi vinden naakt, maar meer met hoe het er "totaal" uitziet. Met kleren aan zwabbert het onder je kleren alle kanten op, flubbert, ziet er niet uit. Dat heeft niks te maken met naakt, dan "hoort" het. Tenminste, zo werkt die logica in mijn hoofd.
zo benieuwd. Heb dan altijd een beetje het gevoel dat het er bij hun toch wel mooi uit ziet.