_sylvia_ schreef:Haha ik dacht dat Molenhoek de lades bedoelde
Ja, lades inderdaad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirja schreef:Heeft iemand trouwens een idee wanneer we SM () kunnen verwachten?
Ik begreep uit haar bericht dat ze van het weekend de bestellingen ging klaar maken? Maar hoe lang het verzenden dan duurt.
Yonker schreef:Kirja schreef:Heeft iemand trouwens een idee wanneer we SM () kunnen verwachten?
Ik begreep uit haar bericht dat ze van het weekend de bestellingen ging klaar maken? Maar hoe lang het verzenden dan duurt.
Vorige keer kreeg ik dinsdag mail dat t klaar was en nog factuur voor verzendkosten, toen is t ook dinsdag op de post gegaan en donderdag was t er al!!! Was echt ontzettend snelmaar je kan beter uit gaan van 4 dagen geloof ik.
Yv_ schreef:Hoe ruikt ie Nikki?
Hier net klaar met hek hok afbreken, zitten zwarte indianen- strepen op mn gezicht, mn haarkleur is momenteel grijs en heb een oorlogswond overgehouden, maar nu lekker thuis en eens bedenken wat ik ga branden. Als dat aan staat de douche maar even op zoeken
Zijn dus goed Fleur? Welke geur had je nu aan staan?
Kirja schreef:Wat ik van haar begreep was tot 500 gram verzenden naar nederland 4.99 en daarboven 14 euro. Later wel een bericht gezien dat de verzondkosten hoger uit zouden vallen. Heb uiteindelijk 5.90 betaald, en denk dat ik ook niet over de 500 gram zit. Zal vast goed zijn dan? En anders zie ik het wel
DeMolenhoek schreef:Kirja schreef:Wat ik van haar begreep was tot 500 gram verzenden naar nederland 4.99 en daarboven 14 euro. Later wel een bericht gezien dat de verzondkosten hoger uit zouden vallen. Heb uiteindelijk 5.90 betaald, en denk dat ik ook niet over de 500 gram zit. Zal vast goed zijn dan? En anders zie ik het wel
Klinkt interessant! Ik doe mee de volgende keer
Kirja schreef:DeMolenhoek schreef:
Klinkt interessant! Ik doe mee de volgende keer
Ik las van de week iets dat jij niet wilde bestellen vanwege paypal? Toen ik bij het betaal scherm kwam stond daar ook gewoon bank overschrijving.
Ik heb wel met paypal betaald.
amoj schreef:Waar kun je het goedkoopst ww melts bestellen?
Zo"n kaars met zo'n lont zou ik graag eens proberen, maar wil dan wel eerst weten welke geuren ik lekker vind. En doen ww melts het goed op een brander van 11 cm?
amoj schreef:Waar kun je het goedkoopst ww melts bestellen?
Zo"n kaars met zo'n lont zou ik graag eens proberen, maar wil dan wel eerst weten welke geuren ik lekker vind. En doen ww melts het goed op een brander van 11 cm?