Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:28

_sylvia_ schreef:
Haha ik dacht dat Molenhoek de lades bedoelde :)

Ja, lades inderdaad :j

ontherun

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:53

Belgisch, nederlands, weten jullie wat pas leuk is? In zuid-Limburg wonen en half Belgisch/half Nederlands praten af en toe :') Ik ben veel in België, dus ik neem dan dingen over. Kijken mensen je soms ook raar aan _O-

Ik heb nog even cherry blossom van Kringle op de brander liggen. Straks weer werken...

En ik heb een nieuwe laptop! Hij viel mee in prijs, voor zover dat kan met die dingen := Maar dat wordt wel echt even inhouden met bestellen...

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:53

Oh. Dat is eigenlijk best logisch.

Ik heb 'm eindelijk aangestoken.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 16:00

Hahaha :') Kan niet wachten om ze in te tassen!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-16 16:06

Lisitano schreef:
Oh. Dat is eigenlijk best logisch.

Ik heb 'm eindelijk aangestoken.
[ [url=m/LaoGmT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lekkerrr !! Hier staag ie als small is aan die is al over de helft.... maar we hebben er nog een + de large nog! :)

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 16:12

Leuk dat verschil, belgisch-nederlands. Mijn schoonpapa woont al jaren in belgie en praat ook echt belgisch.. Ben het ondertussen dus wel gewend en versta het meeste dan ook wel, in het begin was dat wel anders :+

Lisitano, durf je het aan? Haha

Molenhoek, en dat gaat passen in 4 lades?? Of word het straks toch de gehele kast :D

Hier staat nu Bundle up van YC aan, had er droog twijfels over maar vind het toch wel een aangename geur!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 16:31

Vooralsnog ga ik ruimte over houden :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 16:34

Niet voor lang gok ik... }:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 16:55

Hoe ruikt ie Nikki?

Hier net klaar met hek hok afbreken, zitten zwarte indianen- strepen op mn gezicht, mn haarkleur is momenteel grijs en heb een oorlogswond overgehouden :'), maar nu lekker thuis en eens bedenken wat ik ga branden. Als dat aan staat de douche maar even op zoeken :=

Zijn dus goed Fleur? Welke geur had je nu aan staan?

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:03

Heeft iemand trouwens een idee wanneer we SM ( :+ ) kunnen verwachten?
Ik begreep uit haar bericht dat ze van het weekend de bestellingen ging klaar maken? Maar hoe lang het verzenden dan duurt.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:06

Kirja schreef:
Ik begreep uit haar bericht dat ze van het weekend de bestellingen ging klaar maken? Maar hoe lang het verzenden dan duurt.

Vorige keer kreeg ik dinsdag mail dat t klaar was en nog factuur voor verzendkosten, toen is t ook dinsdag op de post gegaan en donderdag was t er al!!! Was echt ontzettend snel :D maar je kan beter uit gaan van 4 dagen geloof ik.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:10

Yonker schreef:
Kirja schreef:

Vorige keer kreeg ik dinsdag mail dat t klaar was en nog factuur voor verzendkosten, toen is t ook dinsdag op de post gegaan en donderdag was t er al!!! Was echt ontzettend snel :D maar je kan beter uit gaan van 4 dagen geloof ik.

Ow dat is zeker snel!
Maar verzendkosten zijn al betaald toch? Of berekend ze daarna pas de definitieve kosten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:20

Uhm weet niet wat jij aan verzendkosten hebt betaald, maar zijn de verzendkosten binnen Duitsland. Stond er als het goed is ook bij.
Naar nl is wat duurder. Ik betaalde geloof ik 13,50 euro maar wou met track en tracé. Zonder is wat goedkoper. :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:21

Yv_ schreef:
Hoe ruikt ie Nikki?

Hier net klaar met hek hok afbreken, zitten zwarte indianen- strepen op mn gezicht, mn haarkleur is momenteel grijs en heb een oorlogswond overgehouden :'), maar nu lekker thuis en eens bedenken wat ik ga branden. Als dat aan staat de douche maar even op zoeken :=

Zijn dus goed Fleur? Welke geur had je nu aan staan?

Im a princess :)
Beetje parfum geurtje met wat poedererigs er door.
Niet heel vies, maar ook niet geheel mijn ding.
Poolt goed, geurt goed :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:23

friendly schreef:
Niet voor lang gok ik... }:)

Haha :P Nou, denk dat het nog wel eventjes duurt hoor, heb nu wel een flinke voorraad :)

Misschien doe ik de volgende keer wel mee met SM. Welk verzendbedrijf gebruikt ze?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:26

Is dat van PS Raaj??

Ze gebruikt DHL. :)

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 18:09

Wat ik van haar begreep was tot 500 gram verzenden naar nederland 4.99 en daarboven 14 euro. Later wel een bericht gezien dat de verzondkosten hoger uit zouden vallen. Heb uiteindelijk 5.90 betaald, en denk dat ik ook niet over de 500 gram zit. Zal vast goed zijn dan? En anders zie ik het wel ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 18:22

Dan zal t idd wel goed zijn idd :D ik zat vorige keer idd ook boven de 500 :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 18:25

Kirja schreef:
Wat ik van haar begreep was tot 500 gram verzenden naar nederland 4.99 en daarboven 14 euro. Later wel een bericht gezien dat de verzondkosten hoger uit zouden vallen. Heb uiteindelijk 5.90 betaald, en denk dat ik ook niet over de 500 gram zit. Zal vast goed zijn dan? En anders zie ik het wel ;)

Klinkt interessant! Ik doe mee de volgende keer :D

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:07

DeMolenhoek schreef:
Kirja schreef:

Ik las van de week iets dat jij niet wilde bestellen vanwege paypal? Toen ik bij het betaal scherm kwam stond daar ook gewoon bank overschrijving.
Ik heb wel met paypal betaald.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:13

Coconut Bay is wel fijn als ie brandt :j

Nu brandt Strawberry Lemonade van Kringle. En de Pink Sands jar die vrij leeg begint te raken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:39

Waar kun je het goedkoopst ww melts bestellen?
Zo"n kaars met zo'n lont zou ik graag eens proberen, maar wil dan wel eerst weten welke geuren ik lekker vind. En doen ww melts het goed op een brander van 11 cm?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:50

Kirja schreef:
DeMolenhoek schreef:

Ik las van de week iets dat jij niet wilde bestellen vanwege paypal? Toen ik bij het betaal scherm kwam stond daar ook gewoon bank overschrijving.
Ik heb wel met paypal betaald.

Ok top!

amoj schreef:
Zo"n kaars met zo'n lont zou ik graag eens proberen, maar wil dan wel eerst weten welke geuren ik lekker vind. En doen ww melts het goed op een brander van 11 cm?

Ik haal ze bij geurenzeepshop. Ze doen het hier goed op de lage en elektrische brander :)

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:53

amoj schreef:

Misschien is er anders wel een verkooppunt bij je in de buurt https://woodwick.sajovi.nl/winkels
Ik vind de melts + mini kaarsen waardeloos :(

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:01

Oh ben benieuwd Raaj, denk dat ik ze ook deze week kan halen :).

Ik vind de melts van WW ook zwaar slecht, rook er echt niets van. Kleine kaarsjes deden het heir echt heel goed, ik durf juist niet groter te gaan door al die horrorverhalen en - filmpjes :=. Maar voordeel voor mij is dat ik er toch geen lekkere geuren tussen vind zitten.