Relatie hangt aan een zijden draadje..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:07

Huertecilla schreef:
OsMo schreef:
Is het echt zo belangrijk wat wij vinden voor TS?

Belangrijk genoeg om een draad hier te openen en meningen te VRAGEN.

Als ze alleen meningen wil die haar eigen mening ondersteunen, kan ze dat beter ook gelijk in de openingspost schrijven :)*

Jeetje wat kan jij miepen.
En door zaniken.
Laat TS, iedereen gaat anders met verdriet om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:15

Je bent een grote jongen HC, je hebt vast geen uitleg nodig om te snappen waarom de beginpost nu niet meer aan de orde is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:15

Cayenne schreef:
Resistance, je beseft dat je nu precies hetzelfde doet als de mensen waar je over spreekt? :') Iets met de pot verwijt de ketel...

Maar ik ben het met je eens dat de TS niemand uitleg verschuldigd is :) Het zou ook mijn manier niet zijn, maar dat moet ze vooral zelf weten.

Het verschil tussen mijn bericht en de rest van de zeikreacties hier, is dat in de mijne geen vooroordelen staan. ;)

Anoniem

Re: Relatie hangt aan een zijden draadje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:16

Ieder z'n eigen manier van dealen met een breakup toch? De een wilt graag maandenlang alleen zijn en de ander heeft het liefst een paar dagen later alweer de ander aan zijn/haar arm. Als dat TS helpt om hier overheen te komen moet ze dat vooral lekker zelf weten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:39

Resistance schreef:
Cayenne schreef:
Resistance, je beseft dat je nu precies hetzelfde doet als de mensen waar je over spreekt? :') Iets met de pot verwijt de ketel...

Maar ik ben het met je eens dat de TS niemand uitleg verschuldigd is :) Het zou ook mijn manier niet zijn, maar dat moet ze vooral zelf weten.

Het verschil tussen mijn bericht en de rest van de zeikreacties hier, is dat in de mijne geen vooroordelen staan. ;)

"Zeikreacties" is inderdaad geen oordeel :D Bovendien opent TS zelf een topic.

Ben het verder met Emma eens, mijn manier zou het niet zijn en ik vraag me ook wel een beetje af of het verstandig is, maar als het voor TS werkt, prima :)

Dat er reacties komen als je daar zelf min of meer naar vraagt vind ik echter niet zo gek.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:23

Resistance schreef:

Waarvan akte? :')

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:27

Emmaa_ schreef:
Ieder z'n eigen manier van dealen met een breakup toch? De een wilt graag maandenlang alleen zijn en de ander heeft het liefst een paar dagen later alweer de ander aan zijn/haar arm. Als dat TS helpt om hier overheen te komen moet ze dat vooral lekker zelf weten :)

Wel spijtig voor de jongen die het slachtoffer wordt van de rebound van ts, wederom als het omgekeerd was geweest dan was het schande geweest.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:29

Wat een conclusies worden hier getrokken zeg!
Jullie weten toch niet wat er gebeurt in de tinder gesprekken van TS?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:33

Nee, buiten dat ts zelf zei dat er goed relatiemateriaal bij zit, niet nee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:35

chanel1985 schreef:
Emmaa_ schreef:

Wel spijtig voor de jongen die het slachtoffer wordt van de rebound van ts, wederom als het omgekeerd was geweest dan was het schande geweest.

Joh, lang niet iedereen is een heilig boontje of op zoek naar een relatie. Laat de ts lekker zeg := 8)7

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:38

T is inderdaad haar leven, en ik mag er het mijne van vinden.

Maar wederom het bewijs dat er met 2 maten en gewichten word gemeten.
Als ts had afgekomen dat haar ex vriend 2 dagen na de break up al aan het tinderen was, dan was hij hier veroordeeld geweest tot en met, dan was hij het niet waard geweest,... En zeg niet dat het aannames zijn, want heb het al genoeg gelezen in de talrijk soortgelijke topics de laatste tijd.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:42

Ik ga temmen, Ts wordt flink onder handen genomen.
Ts is een goede kennis van mij.
Ik laat dit niet allemaal over haar zeggen.
Als je zo mans bent stuur een pb en zeg het recht in haar gezicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:44

vrouwke schreef:

_/-\o_

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:45

Mijn vriend zit zelfs op tinder, heeft het gestart toen we wat hadden, heeft het nu we wat hebben? Is ook maar net hoeveel kwaad je er in ziet?

Tuurlijk mag iedereen hier iets van vinden.. Maar moeten we dat ook typen en versturen? Wat willen wij nu bereiken door te suggereren dat TS serieus aan het daten is? Dat ze een ijskonijn is? Naïef is?
Zolang bokt bokt is wordt er altijd met twee maten gemeten. En het eindigt daardoor vaak zat in ruzie en een slotje.

Ts heeft kritiek gehad, haar ex heeft kritiek gehad. En beide voelen zij zich rot over een break-up die zij beiden waarschijnlijk niet gepland hadden :n

Kunnen we beiden niet gewoon sterkte wensen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:45

chanel1985 schreef:
Emmaa_ schreef:

Wie zegt dat een rebound standaard een slachtoffer is :') Hoe groot is de kans nou dat TS nu iemand ontmoet die de liefde van haar leven is? Daarbuiten.. Als je een relatie aangaat met iemand zijn er 2 opties, je bent de rest van je leven samen of je gaat weer uit elkaar :=

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:46

chanel1985 schreef:
Nee, buiten dat ts zelf zei dat er goed relatiemateriaal bij zit, niet nee.

Dus? Weet je ook in welke context dat is gezegd? Betekent dat ook dat ze er wat mee gaat doen?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:50

Zeg enkel dat wat je niet graag zelf overkomt, doe je ook niet niet bij een ander.
Wie zegt dat dat een rebound geen slachtoffer is :(:) Als je zelf niet over een relatie bent, moet je daar andere niet in betrekken.

Maar ik wens ts veel tindergenot toe, als dat haar manier van verwerken is moet ze dat maar doen.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:51

Ach, toen het met mijn ex over was na 7 jaar heb ik ook Tinder geinstalleerd.. Ben ik op date geweest? Nee, maar het was op dat moment hele welkome afleiding, ter meer omdat ik met een operatie thuis zat en niet weg kon.. -O- Maar laat TS aub een beetje in haar waarde

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:02

chanel1985 schreef:
Zeg enkel dat wat je niet graag zelf overkomt, doe je ook niet niet bij een ander.
Wie zegt dat dat een rebound geen slachtoffer is :(:) Als je zelf niet over een relatie bent, moet je daar andere niet in betrekken.

Maar ik wens ts veel tindergenot toe, als dat haar manier van verwerken is moet ze dat maar doen.

Dat is toch helemaal aan haar en de jongen die potentieel haar rebound is?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:07

vrouwke schreef:

Ben je ook mans genoeg om de ex vriend op de hoogte te stellen Hoe hij hier dit Het slijk gehaald is? Horen we eindelijk eens Het verhaal van beide kanten.

Kennelijk mogen nu weer alleen meningen die nadelig zijn voor anderen. Meningen die nadelig zijn voor ts mogen kennelijk niet.

Beetje jammer

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:08

Ja, als die daar van op de hoogte is natuurlijk.

Maar goed, doet er niet toe. Zolang ze maar gelukkig is en weet wat ze doet en de mogelijke gevolgen er van.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:08

Rocamor schreef:
vrouwke schreef:

Ben je ook mans genoeg om de ex vriend op de hoogte te stellen Hoe hij hier dit Het slijk gehaald is? Horen we eindelijk eens Het verhaal van beide kanten.

Kennelijk mogen nu weer alleen meningen die nadelig zijn voor anderen. Meningen die nadelig zijn voor ts mogen kennelijk niet.

Beetje jammer

_/-\o_ _/-\o_

( Niets houd ts tegen om hier te reageren, dus zie niet in waarom dit achter haar rug is. De ex vriend van ts, die heeft recht van spreken, aangezien die niet in de mogelijkheid is om hier te reageren.)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:11

Wel met rocamor eens, als er negatief over de ex gepraat word is t allemaal prima, want TS word dus gesteund. Maar zodra er 1 greintje kritiek op TS is dan word het getemd en kritiek op die persoon gegeven.

Beide waren erbij, en beide hebben schuld. Wat ze na de relatie breuk doen is aan hun of TS of haar ex nu al een ander heb gevonden of niet, of wat ze ook willen doen met andere is aan hun. Of ikt zo aan zou pakken, nee maar goed iedereen is gelukkig anders.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:14

Dat is ook wat ik bedoel, 2 maten en gewichten. Als ex nu al een andere vriendin zou hebben of er naar op zoek zou zijn actief, dan zou er schand van worden gesproken.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:19

Er is al vaker getemd. Dus mij benieuwe wat de modjes gaan doen