Ayasha schreef:Ik wil eigenlijk ook helemaal niet denken zoals jij HC,
En weer iemand die door de verkeerde kant van de verrekijker tuurt....
Citaat:
de dag dat mijn relatie op die manier verloopt wil ik er niet meer mee verder.
Hoezeer je dat ook wil ontkennen, ELKE relatie kent een BALANS en wanneer die structureel negatief wordt, wil je er niet meer mee verder.
Wat er op de schalen ligt, hoe je dat wil noemen, of je er nu een probleem met het plus/min noemen hebt of wat, er is een balans van wat je eruit haalt/er in stopt.
Ook voor de partner
Beter bewust van zijn dan op een roze wolk zitten
waar je elk moment doorheen kan donderen en dan op Bokt mauwen over alles wat bedrog was
Citaat:
Maar goed, dat "voel" je ergens wel wanneer je met iemand aan het daten bent dus dat ligt dan weer niet 100% aan jou, zij gaan er immers in mee.
Ach ja dat 'gevoel'....
Is hoofdzakelijk chemie weet je nog en wat er geen chemie bij is, is de ratio en dat is??????? Het stapeltje plussen (versus minnen)
Vrouwen zijn overigens in de regel beduidend meer door de rationele plusserij gemotiveerd dan mannen. Ze stellen veel hogere materiele, rationele plus-eisen.
Erg grappig, opvallend, tekenend daarom dat jij/jullie dat zo wil/willen ontkennen.
Maar goed, verbieden levert geen plussen op, alleen maar een hele vette MIN in de relatie; aan twee kanten.