Maar wel balen... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar wel balen... 

moest mijn kaartje nog kopen maar precies nu gaat alles kapot dus heb ik écht geen geld. Baal er echt van
Ladybug zet ik dus maar even op een laag pitje, ga me nu op Abunai concentreren.
-binnenkant uiteraard-
)
)
momentje. al mijn wigcaps zijn spoorloos verdwenen en ik kan echt die pruiken niet goed passen/stylen zonder zo'n ding. grom
as usual, maar t werkt, dus yay 
dus eerst ff rits scoren ergens

ik weet nog niet wanneer ik Ladybug ga dragen maar ik denk pas volgend jaar..YamaSaki schreef:Abunai! Jep! Ik moet wel, anders heeft t karaoke team een lid minder![]()
Dus k ben er het hele weekend en daarvoor wil ik ook mn cosplays af hebben
Wil jullie dan wel allemaal meeten hoor als t kan, lijkt me wel leuk![]()
K zit redelijk vast bij de karaoke voornamelijk, dus daar ben ik sowieso te vinden dan.
Maar we hebben nog ff!

YamaSaki schreef:Volgende keer hoi zeggen hoor bij Abunai!
Ga je ook naar Animecon? ff overheen gelezen
Summerfly schreef:Nee ga als Sasame Yaya en Kurosawa Dia naar Abunaiik weet nog niet wanneer ik Ladybug ga dragen maar ik denk pas volgend jaar..
Ik heb nog wel een wigcap hier gloednieuw in de verpakking liggen! Stuur me maar een PB anders

*
heb wel lenzen in maar dat zijn gewone daglenzen want anders ben ik zo blind als een mol
Draag voor de rest altijd een bril behalve voor de cosplays (veel makkelijker dan lenzen en zit ook nog eens lekkerder). Moet wel nog eens terug naar de opticien met die dingen denk want ze verschuiven heb ik het idee. zie af en toe voor de helft wazig of gewoon net niet scherp en het irriteerd me mateloos...