Ze maken gewoon een sneetje en dan vissen ze je zo uit mama's buik.
Pas veel later kwamen ze er achter dat dat niet de standaard methode was.
Quarterh ik weet bijna zeker welke giebel jij aan de lijn gehad hebt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Ik had als kind veel van die domme dingen
Ik heb nooit geweten dat Bassie en Adriaan & de Baron en Vlugge Japie de zelfde personen waren
Of mijn moeder zei altijd dat mijn vader een ''Blockhead'' had (qua kapsel zegmaar), ik heb heel lang gedacht dat dat "Blokhert" was.....
Heb heel lang niet geweten dat je hier op Bokt topics kan aanstippen of ontstippen
Nouja, en zo is er vast wel meer, maar kom er nu even niet op
DominiqueDG schreef:Geweldig topic!
Ik heb best vaak blonde acties, maar kan er zo 1,2,3 even niet opkomen...ik vraag me serieus wel nog steeds af waarom vrachtwagens naar elkaar seinen als ze elkaar aan het inhalen zijn?
Colaaa schreef:Om nog even even in de bassie en adriaan sfeer te blijven, de plaaggeest en de garagehouder waar ze dan zijn. Die 2 of 1 is ook de zelfde acteur eigenlijk gewoon bizar goed dat ze dmv dubbelrollen en best leuke kinderserie weten te maken
En adriaan was en acteur maar ook regiseur tijdens alle series/films !
Liesje89 schreef:Cayenne schreef:Wacht, Bassie & Adriaan en de Baron & Vlugge Japie zijn dezelfde personen?![]()
Dat was mij nooit eerder opgevallenIk ga toch eens kijken of ik het nu wel zie!
In de eerste serie afleveringen is de baron inderdaad Aad van Toor, later is de baron vervangen door een andere acteur. Vlugge Japie is geloof ik wel altijd gespeeld door Bas van Toor.
Urielle schreef:Het was bijna zomervakantie en ik vroeg mijn collega waar ze op vakantie ging. "Hintergarten"
Die verslikte zich stevig in de koffie toen ik belangstellend vroeg of dat in Oostenrijk lag![]()
Rundumhause is er nog zo een maar toen wist ik het
IsaCalixa schreef:Ik heb nooit geweten dat de gaatjes in de handvatten van pannen hiervoor bedoeld zijn:
[ [url=m/tIlofs.png]Afbeelding[/url] ]
Alhoewel niet elke spatel in elk handvat past, toch is het wel daarvoor bedoeld
xxCYNNxx schreef:IsaCalixa schreef:Ik heb nooit geweten dat de gaatjes in de handvatten van pannen hiervoor bedoeld zijn:
[ [url=m/tIlofs.png]Afbeelding[/url] ]
Alhoewel niet elke spatel in elk handvat past, toch is het wel daarvoor bedoeld
waat, is daar dat gat voor? 42 jaar en kom daar nu pas achter. Dacht dat die erin zat om je pan op te kunnen hangen.
Helaas passen onze spatels er niet in; zijn te breed aan het uiteinde.