Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:58

Dump hem gewoon

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:04

Idd als hij je echt graag wilt zien dan maakt hij wel tijd voor je vrij

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:12

Ja hoor, geen hand vol maar een land vol!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:15

Daarom heb 'm een fijne avond gewenst en tot ziens :wave:

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:17

@Tamara, misschien kun je vragen of ie wel eens een deur van dichtbij heeft gezien :+

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:32

Hahaha die ga k onthouden :p

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:36

Ik zit normaal alleen op Tinder als ik me verveel...
Maar ik begon laatst toch te praten met een jongen en inmiddels al 3 weken aan het appen. Morgen is onze eerste date, mijn allereerste ooit :D

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 22:50

Roken vind ik ook een lastige hoor.
Ik snap het australie dubio wel hoor.
Zelf wil ik eigenlijk strikt alleen iemand die hier woont.
Maar nu heb ik iig bij erge klik besloten dat Belgie of duitsland ook nog kan.
Liever duitsland als enschede ofzo, dan reis is nl meerdere keren per week op en neer en met duitsland doe je dat gewoon niet.
Maar verder weet ik het ook niet goed als ik eerlijk ben.
Deze match klikt nu op de chat fenomenaal, geweldig, ongelooflijk goed.
Dus nee zeggen vind ik impossible. O:)

Qua karakter ben ik gewoon niet standaard.
Jong ziek geworden dus jong uit het jong zijn gehaald en dus ook een bepaalde bagage en diepgang.
Iemand zonder bagage of enige diepgang gaat niet werken.
Daarbij vind ik humor een enorme pre, ik ben zelf nogal van je kunt er beter om lachen als huilen wat betreft mijn ziek zijn.
Ik kijk zoveel mogelijk naar de mogelijkheden in plaats van de onmogelijkheden.
Als je dan iemand treft die het alleen maar heftig vind denk ik echt next.
Deze vind het alleen maar fijn hoe ik er mee om ga, en knuffels genezen alles zegt hij. :D :))
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 04-01-16 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:56

Leuk Eske! En spannend!

Oooh het is wat met dat appen..vooral dat je (bij de meeste mensen) kunt zien wanneer iemand online is/was en dan geen reactie grrrr

Kan me voorstellen dat je tegen een date opziet met iemand die rookt als je het zelf erg vervelend vindt. Ik zou zeggen, spreek een keer af en maak het bespreekbaar en als hij echt om de 5 min een nieuwe opsteekt tsja dan weet je genoeg.

Die match die ik toch wel mwah vindt, heb ik gevonden op fb, mijn gedachte is nu helemaal gewijzigd naar laat maar hangen :') (hele fotoshoots met je kat als je een man van 35 bent tsja..)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 23:03

Roken zou ook niet mijn ding zijn.. Kan er zelf nogal slecht tegen door mn astma :=

Haha ik ben nu met een Belg aan het praten. Zo grappig je merkt echt dat onze schrijfstijlen anders zijn en hij zegt 'ale en amai' enzo :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 23:11

Heel goed Tamara. Nou date staat voor zaterdag gepland. Behoorlijk wat zenuwen maarja laat het in ieder geval doorgaan. Inderdaad Tamara geen hand vol maar een land vol. Zo behandel je iemand niet.

Ergens heb ik zeer sterk het gevoel dat die spanjaard van mij ook met 20 andere aan het appen is, maar goed. Anders doet die het wel heel goed :').

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 23:27

Queelens schreef:
Roken zou ook niet mijn ding zijn.. Kan er zelf nogal slecht tegen door mn astma :=

Haha ik ben nu met een Belg aan het praten. Zo grappig je merkt echt dat onze schrijfstijlen anders zijn en hij zegt 'ale en amai' enzo :')

En vergeet 'zalig' niet :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 23:27

Niet teveel overna denken HorseTime.

Met de Belg binnenkort daten waarschijnlijk, ben benieuwd of ik nog Belgisch kan. Wordt vervolgd :')
Komt het toch nog uit dat ik met een 'buitenlander' ga daten maar dan hoef ik tenminste geen engels te praten haha

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 23:34

O leuk queelens, ben heel benieuwd!. Nee probeer ik ook maar niet. Het moet gewoon leuk blijven natuurlijk.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 23:55

Over verwerken trouwens..
In het begin na de breuk wilde ik dolgraag gelijk verder.
Maar dat is gewoon niet wijs, ik ben nu een jaar en drie maanden verder en nu ben ik echt he le maal klaar met dat alleen zijn.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 00:13

Queelens schreef:

Ik heb even met een NL'er gekletst en kan dat idd bevestigen. Betrap mezelf er wel op dat ik de neiging heb om een andere schrijfstijl over te nemen :P Dat heb ik ook met het spreken wanneer mijn familie uit Nederland overkomt :')

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 01:34

Ik ben inmiddels 5 jaar single dus dan valt een jaar best mee? :P

Sorry maar sowieso mannen die voorstellen om een filmpje te kijken hoef ik al niet, betekent 9/10 x namelijk dat ze alleen maar seks willen :+
Ik wil fatsoenlijke dates buiten huis. Laat ze hun best maar doen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 02:17

Weet je barbalala, ik ben ziek.
Dus ik heb geen dagelijks contact met collega's ofzo.
Dat maakt het soms best eenzaam, het enige waar ik vaak kom is ponylief en dat zijn veelal vrouwen of partners van.
Ik heb ook geen vrienden die eens gezellig langs komen voor een film ofzo, omdat ze veelal ver weg wonen, een gezin hebben en echt een heel erg druk leven.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:14

Ja dat kan natuurlijk ook. Dan is een filmpje kijken misschien wel een betere optie.

Mijn leven bestond heel lang, misschien wel veel te lang uit alleen paarden :') Uitgaan ging en ga ik ook nooit dus nu is tinder etc wel een goeie optie.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:58

moonfish13 schreef:
Maar dat is gewoon niet wijs, ik ben nu een jaar en drie maanden verder en nu ben ik echt he le maal klaar met dat alleen zijn.

Is per persoon verschillend toch? Niet elke relatiebreuk kan je met elkaar vergelijken en elke relatiebreuk verwerk je anders (de een sneller dan de ander) been there done that ;)
Bij mijn vorige relatie duurde het 2 jaar en nu ben ik binnen een maand a 2 maanden aan het daten geslagen en nee ik denk niet dat ik over een halfjaar met mn neus tegen de feiten aan loop :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:59

BarbaLala schreef:
Ik ben inmiddels 5 jaar single dus dan valt een jaar best mee? :P

Sorry maar sowieso mannen die voorstellen om een filmpje te kijken hoef ik al niet, betekent 9/10 x namelijk dat ze alleen maar seks willen :+
Ik wil fatsoenlijke dates buiten huis. Laat ze hun best maar doen.

Netflix n chill :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 10:11

Ik heb wel eens heel bewust thuis afgesproken... :=

Maar filmpje kijken is inderdaad codetaal voor <<)

Ik ben al een hele tijd vrijgezel, maar vind het ook meer dan prima. Zou een relatie niet (meer) afwijzen, maar dan moet iemand wel echt wat meebrengen. Een relatie om de relatie.. :n

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 10:22

Ik ben al mijn hele (18-jarige :+ ) leven single. Ben dus heel erg benieuwd en onwijs zenuwachtig voor m'n eerste date vansvond! Ik heb heel bewust in mijn eigen stad afgesproken de eerste keer :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 10:23

Queelens schreef:
moonfish13 schreef:

Is per persoon verschillend toch? Niet elke relatiebreuk kan je met elkaar vergelijken en elke relatiebreuk verwerk je anders (de een sneller dan de ander) been there done that ;)
Bij mijn vorige relatie duurde het 2 jaar en nu ben ik binnen een maand a 2 maanden aan het daten geslagen en nee ik denk niet dat ik over een halfjaar met mn neus tegen de feiten aan loop :)

Ik oordeel toch ook niet voor een ander?
In mijn geval is het gewoon ontzettend banketstaaf en raar gegaan, en dat heeft echt tijd nodig gehad om dat een plekje te geven.
Hier was het plan emigreren en out of the blue werd alles afgeblazen en heb ik hem nooit meer gezien, dan ben je echt wel ff doodziek kan ik je vertellen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 10:34

Haha niks mis mee toch Berdien een keer bewust thuis afspreken :+
'Maar dat is gewoon niet wijs' interpreteer ik als algemeen gezien Moonfish. Vandaar mijn reactie. Ik weet verdomd goed hoe het is om op een banketstaaf manier uit elkaar te gaan ;)