Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Queelens schreef:Roken zou ook niet mijn ding zijn.. Kan er zelf nogal slecht tegen door mn astma
Haha ik ben nu met een Belg aan het praten. Zo grappig je merkt echt dat onze schrijfstijlen anders zijn en hij zegt 'ale en amai' enzo
moonfish13 schreef:Over verwerken trouwens..
In het begin na de breuk wilde ik dolgraag gelijk verder.
Maar dat is gewoon niet wijs, ik ben nu een jaar en drie maanden verder en nu ben ik echt he le maal klaar met dat alleen zijn.
BarbaLala schreef:Ik ben inmiddels 5 jaar single dus dan valt een jaar best mee?![]()
Sorry maar sowieso mannen die voorstellen om een filmpje te kijken hoef ik al niet, betekent 9/10 x namelijk dat ze alleen maar seks willen![]()
Ik wil fatsoenlijke dates buiten huis. Laat ze hun best maar doen.
Queelens schreef:moonfish13 schreef:Over verwerken trouwens..
In het begin na de breuk wilde ik dolgraag gelijk verder.
Maar dat is gewoon niet wijs, ik ben nu een jaar en drie maanden verder en nu ben ik echt he le maal klaar met dat alleen zijn.
Is per persoon verschillend toch? Niet elke relatiebreuk kan je met elkaar vergelijken en elke relatiebreuk verwerk je anders (de een sneller dan de ander) been there done that
Bij mijn vorige relatie duurde het 2 jaar en nu ben ik binnen een maand a 2 maanden aan het daten geslagen en nee ik denk niet dat ik over een halfjaar met mn neus tegen de feiten aan loop