Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lieshorses schreef:Deze! Weet iemand waar ik die kan kopen? [ Afbeelding ]
lor1_1984 schreef:Veulen84, bedankt voor de link!Veulen84 schreef:
Die kan ik hier ook niet meer krijgen. Ze zitten tegenwoordig bij elkaar in dat boek logisch kleuren en tekenen. Maar daar zitten ook weer puzzels in die ik niet leuk vind.
Ik speel ze nog online via http://www.conceptispuzzles.com/ En daarvandaan heb ik laatst een boek gedownload. Was wel leuk, maar toch niet zo als via de boeken
ook niet meer online te verkrijgen via denksport.nl ofzo?
Lieshorses schreef:Weet iemand waar je die lekkere caramel toffees kunt krijgen?
Het zijn ronde,platte toffees die van buiten caramel zijn en van binnnen chocola volgensmij. Ik kon ze bij zo'n ouderwets snoepwinkeltje krijgen maar ik vraag me af of ze ook in supermarkten verkrijgbaar zijn.
Het zit in een goud achtig plasticje

) Angelaa2 schreef:Lieshorses schreef:Weet iemand waar je die lekkere caramel toffees kunt krijgen?
Het zijn ronde,platte toffees die van buiten caramel zijn en van binnnen chocola volgensmij. Ik kon ze bij zo'n ouderwets snoepwinkeltje krijgen maar ik vraag me af of ze ook in supermarkten verkrijgbaar zijn.
Het zit in een goud achtig plasticje
Werthers?
http://www.werthers-original.co.uk/contact

De Bisc&.
Eventuele namaak (
) mag ook.

Zoe_97 schreef:ik kocht ze hier vroeger ook in de aldi, maar laatste jaren niet meer gezien
net als die koekjes in die langwerpige sozen. Je had zo altijd een hoop dozen staan in de winkel en er zaten verschillende soorten koekjes in. Ik vond die chocolade me een harder koek bodempje, met daarboven zachte chocolade vulling met daaromheen bruine chocolade met zwarte streepjes op lekker, weet iemand hoe deze noemen?
xAnthea schreef:JA, topic teruggevonden
Ik was de hele tijd aan het denken aan een koek van M&M's die ik vroeger zo graag at, maar ik kon niet meer op de naam komen.
Tot vandaagDe Bisc&.
Weet iemand waar deze nog verkrijgbaar is? Eventueel online zelfs, ik vind ze zooo lekkerEventuele namaak (
) mag ook.
Het zijn deze koekjes!
[ Afbeelding ]