Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 14:52

Vind zo'n extra dingetje wel echt een hele leuke attentie!!

Zo, hehe, licht in de schuur is gemaakt, nu eindelijk tijd om eentje te branden. Heb Autumn Romance van Goose Creek op, omdat ik in de verpakking niet zo goed wist wat ik ermee aan moest, beetje bijzondere geur die ik niet thuis kon brengen. Nu brandend: lekker. Diepe kruidige geur; musk en hout ruik je vooral. Ik vind 'm geslaagd! Gelukkig maar :D.

De Christmas Story ruikt in de verpakking echt naar een dennenbos. De geur die je hebt als je aan het skieen bent door het bos. Of wanneer je een kerstboom gaat halen bij de intratuin. Ben benieuwd wat die brandend doet.

Crunchy Leaves is in de verpakking echt zaaaalig <3 !! Een mix van bessen, de geur van het bos en een vleugje kaneel. Echt.. Als-ie brandend ook zo lekker is, gaat dit een vaakgebrand geurtje worden!

Haha ja die Fireside Treats en ik _O-. Maar snap het wel, want op internet lees ik zowat alleen maar positieve dingen erover!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:07

Ik heb net een bestelling gedaan bij puresoap. Door jullie aangestoken >;)
Ze hebben daar nu uitverkoop, dus dat leek me wel een goede plek om te beginnen. Denk dat ik, zodra ze op zijn, een ander adresje ga proberen en zo uit ga vinden wat ik het lekkerst vind!

Wat de cavia's betreft, ik ben toch niet elke dag (lang) thuis dus zal ze ook niet elke dag branden. Ik houd het in de gaten of ze er last van hebben, tot nu toe merk ik helemaal niets aan ze. Denk dat af en toe eens eentje branden wel moet kunnen. Ik houd toch niet van hele zware geuren. Mocht het toch niet willen, dan kan ik mijn melts vast wel bij een van jullie kwijt :P

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:15

Waxmeltenzo? Ik krijg een hele stomme melding op jouw website :(
Wilde het een en ander in mijn wagentje gooien(endannogvriendliefovertuigen)

Uw order bevat op dit moment het maximaal aantal artikelen dat nu te leveren is. Wilt u meer bestellen, neem dan contact met ons op
Alleen heb ik er maar 2 in mijn mandje......

Edit, het werkt ineens weer.. gek:P

Paardennamen

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:44

Ik brand wel eens Scentchips, maar daarvan vind ik dat de geur zo snel weg is. En dan heb je alleen nog die muffe waxgeur.

Deze zijn nu bijna op, dus ik ga eens kijken naar een ander merk :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:08

kiwiwitje schreef:
Waxmeltenzo? Ik krijg een hele stomme melding op jouw website :(
Wilde het een en ander in mijn wagentje gooien(endannogvriendliefovertuigen)

Uw order bevat op dit moment het maximaal aantal artikelen dat nu te leveren is. Wilt u meer bestellen, neem dan contact met ons op
Alleen heb ik er maar 2 in mijn mandje......

Edit, het werkt ineens weer.. gek:P

dat is heel gek.
Wat zou kunnen is dat je een lucht koos die niet voorradig is waar dus vooraad nul bij staat maar die zou je als het goed is niet eens kunnen bestellen.

Deze melding heb ik nog nooit vernomen. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat mijn webwinkel heel gek doet of storing heeft, helaas komt dat wel vaker voor. Mocht het echt niet lukken stuur dan toch even een e mail. Ik zit zelf een weekend in Belgiė en moet alles vanaf de i pad doen. Maar ik weet zeker dat we er uit zullen komen. ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:11

O ik lees dat het nu wel werkt,dit soort perikelen heb ik zelf helaas ook wel gehad. Laatst ook een keer met iemand die net aan het betalen was die kreeg een melding dat het fout was gegaan, gelukkig zag ik het 2 keer binnen komen en kon het meteen opgelost worden. Maar er komen dus storingen voor en ik gok bij druktes overal wel vaker.

Ik heb ook wel eens een vooraad gewijzigd en dan heeft hij het zelf weer terug gezet, schiet je ook niet veel mee op haha.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:22

Haha, vond het ook gek. Ach het werkt. Heb nog niet kunnen bestellen.. Moet van vriendlief eerst mijn verzameling scents opmaken.. En dan bij voorkeur via een brander.. en niet in de prullenbak..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:24

kiwiwitje schreef:
Haha, vond het ook gek. Ach het werkt. Heb nog niet kunnen bestellen.. Moet van vriendlief eerst mijn verzameling scents opmaken.. En dan bij voorkeur via een brander.. en niet in de prullenbak..

Slimme jongen :D
anders heb je straks een hele verzameling.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:24

Ik denk dat ik in de toekomst ook bij jou wel een bestelling plaats, waxmeltsenzo! Maar eerst even profiteren van korting bij puresoap :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:26

Century schreef:
Ik denk dat ik in de toekomst ook bij jou wel een bestelling plaats, waxmeltsenzo! Maar eerst even profiteren van korting bij puresoap :)

Ik geef je groots gelijk ik geloof dat ze 50 procent korting gaf, daar kan ik ze niet eens voor maken iig.
Maar om alles mee te nemen als je gaat verhuizen met de kans dat ze stuk gaan is ook een risico dus dan zijn de prijzen wel verklaarbaar.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:27

Dat is niet slim,, dat is gemeen :(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:32

kiwiwitje schreef:

Nee joh als ze op zijn kun je gewoon weer nieuwe uitzoeken ;)
Als je ze liever niet brand is het zonde van de scent chips ;)

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:35

waxmeltsenzo schreef:
Century schreef:

Ik geef je groots gelijk ik geloof dat ze 50 procent korting gaf, daar kan ik ze niet eens voor maken iig.
Maar om alles mee te nemen als je gaat verhuizen met de kans dat ze stuk gaan is ook een risico dus dan zijn de prijzen wel verklaarbaar.

Geen 50%, maar korting is nog steeds fijn natuurlijk. :) Had bij jou ook al wat geurtjes uitgezocht, maar alles tegelijk bestellen is ook wat overdreven, dan mag ik straks een extra kast gaan aanschaffen :P

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:40

waxmeltsenzo schreef:
kiwiwitje schreef:

Nee joh als ze op zijn kun je gewoon weer nieuwe uitzoeken ;)
Als je ze liever niet brand is het zonde van de scent chips ;)

Ja dat wel.. alleen vind ik het zo jammer van de scent's dat je zelf een geur moet zien te maken, want die losse geuren (bijv appel) vind ik niks. en dat vind ik lastig. Wat je dan bij jou weer niet hebt. Dat zijn echt geuren..
klinkt logisch he? Snap je wat ik bedoel?:P

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:42

Ja ik snap dat wel.

Weet je de geuren die je hebt?

Dan kunnen we mogelijk wat meng suggesties doen.

Appel en kaneel kan bijvoorbeeld goed samen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:45

Century schreef:
Geen 50%, maar korting is nog steeds fijn natuurlijk. :) Had bij jou ook al wat geurtjes uitgezocht, maar alles tegelijk bestellen is ook wat overdreven, dan mag ik straks een extra kast gaan aanschaffen :P

O ik las laatst iets over 50 procent maar volgens mij was dat niet op alles en zit nu te denken dat het mogelijk alleen over de branders ging.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:45

Uhh nee veeel rode.. zal zo eens een foto maken! maar die hebben alllemaal verschillende tinten.. heel stom.. Die van bolsius zijn makkelijker terug te vinden.. en ruiken ook lekkerder. en die hebben een meng boekje :D Dus die liggen nu in de brander... maar die moeten ook weer per 3
zo gaat dat doosje wel leeg..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:47

O dan wordt het lastig haha

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:48

wil ook graag weer nieuwe melts kopen maar dan eerst ruiken anders is het zonde. Maar in de omgeving emmeloord, lelystad nergens wat te vinden. Weet iemand een winkeltje behalve de tuinen waar ze het verkopen? En anders in omgeving amstelveen? Wil graag weer een nieuw voorraadje.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:49

Heeft bolsius ook al geur kaarsjes voor de brander?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:53

ja wacht ik ga foto's maken

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:54

xx_Lyzet schreef:

Ja die bestaan al een tijdje.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:57

deze heb ik nu van bolsius. In dat boekje staan dus ook voorbeelden, en een lijstje met geuren.
Had de afgelopen keer vanilla+blueberry+sugar &spice.. Nu even verder kijken wat ze nog voor opties hebben..
Afbeelding
xx_Lyzet schreef:

Afbeelding
Dit zijn de scent's. Aan de onderkant is de kleur nog het best te zien. Nu kijken of ik op de site kan vinden welke geuren het moeten zijn..

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:06

Waar kan je die van bolsius kopen?

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:06

Scentchips heeft ook een menglijstje, althans, die heb ik ooit gehad :)

Ik heb zojuist besteld bij Puresoap, even gebruik gemaakt van de korting :)