[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: [18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:18

Geen tijd voor een relatie is de grootste bullshit ooit :=
Je wil er geen tijd voor vrij maken dat is wat anders.... Je prioriteiten liggen ergens anders, je hebt er gewoon geen zin in.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:21

Yonker schreef:
Je wil er geen tijd voor vrij maken dat is wat anders.... Je prioriteiten liggen ergens anders, je hebt er gewoon geen zin in.

Haha me geld is me belangrijker als een relatie op dit moment. Me ex zei vooral heel veel dat ik nooit tijd voor hem had en nooit thuis was.

Dus dan zou ik echt tijd moeten gaan maken en daar heb ik inderdaad geen zin in. Vermaak me prima in me vrije tijd.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:27

Ja dan is het prima toch :j

Maar krijg altijd de kriebels van "ik heb geen tijd" als je iemand graag wil zien maak je namelijk tijd..... Iedereen heeft tijd, het is alleen maar net hoe je die zelf wil indelen.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:29

Yonker schreef:
Ja dan is het prima toch :j

Maar krijg altijd de kriebels van "ik heb geen tijd" als je iemand graag wil zien maak je namelijk tijd..... Iedereen heeft tijd, het is alleen maar net hoe je die zelf wil indelen.

Hahah oké correctie ik maak geen tijd dan.
Maar ik vind ook dat je allen een relatie kan beginnen als je iemand goed leert kennen en dat kost veel tijd.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:30

Sammie schreef:
Vandaar dat iedere idioot het kan.. :')

Het onderwerp is dat niet iedereen het goed genoeg kan.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:33

Yonker schreef:

Idem met geen tijd voor genieten van de fijne moment; geen tijd maken voor kwali-tijd, geen tijd maken voor goede sex, etcetera.
En 'ja maar' is een verkapt 'nee want'.
Simpelweg een kwestie van prioriteiten :j

p.s. ik zit nu op een terras in Puerto Banus te genieten: 'Werk' op de pc en af en toe wat afleiding van de geest op internet.
{:}

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:43

Yonker schreef:
Ja dat kan je idd overwegen... maar... dan leer je de intieme kant van iemand niet kennen en dat hoort toch wel ook bij iemand?? Of is dat niet zo belangrijk als ik denk dat het is.
Ik heb idd ook tegen mezelf gezegd, rustig aan eerst elkaar leren kennen... en heel eerlijk is dit de eerste keer dat het nu zo gaat en vraag ik me gewoon echt serieus af hoe het bij andere gaat :=
Tuurlijk wel.. Er staat immers niet duik nooit het bed in, maar enkel niet direct. Overigens zou ik niet teveel romantiseren over de ‘intieme kant’ van een man :') En dat is echt nog te schaven.. (Mannen denken over het algemeen toch heel anders over seks dan vrouwen)

Verder ook niet teveel kijken naar wat een ander doet. Je moet je zelf prettig voelen in een relatie en in de situatie. Neem die stap dus als je er beiden prettig bij voelt, niet voor een ander, niet omdat het ‘moet’, maar omdat je wil. Er zijn genoeg vrouwen die er niet aan moeten denken om op een eerste date gelijk het bed in te duiken. En die denken er ook niet aan om dat bij een tweede of een derde te doen. En er zijn zelfs vrouwen én mannen die willen wachten tot na het huwelijk. Ieder zo z’n keuze.

Het is een beetje spijtig dat als er mensen in dit topic komen lezen voor advies het idee kunnen krijgen dat het de eerste keer moet en dat het gelijk moet spetteren (want anders wordt het nooit wat). Seks kun je leren, en moet je zelfs wellicht leren. En dan zul je echt (beiden) moeten communiceren, want op een voorhoofd staat het niet geschreven. Nogmaals je deelt het bed, dus het iets dat je samen moet doen. Het is niet eerlijk om alles op de schouders van een ander te gooien, want als die persoon dat ook denkt dan is het sowieso gedoemd om te mislukken.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:49

Ik heb genoeg ervaring om niet te romantiseren over "de intieme kant" van een man. Ik weet heus wel dat voor een man seks een ander ervaring is dan voor een vrouw. En die stap komt heus wel, alleen als ik er klaar voor ben. Bij mijn vorige relaties is het alleen sneller gegaan en op een andere manier daarom vroeg ik me oprecht af hoe anderen dat doen/gedaan hebben.

Nog iets, wat nou als blijkt dat je toekomstige partner er gekke fetisjen op na houdt en jij hier absoluut niet voor in bent :Y) Ik vraag me echt af wat er in zo'n situatie gebeurd _O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:52

De kans is aanzienlijk klein en zou je denk ook per fetisj moeten bekijken := Weinig fetisjen komen bij de eerste keer in een uiterst prille of géén relatie al gelijk om te hoek kijken.. ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:52

Sammie schreef:
Ailill schreef:
Vandaag de dag kom je toch ook aan je bed partners via je iPhone? Dan kun je elkaar net zo goed tijdens de sex appen :D

:') En als je moeder nu opeens tussendoor appt :=
Familie app uitzetten :P

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:54

Sunrise19 schreef:
@Geryon: Mijn ervaring met open relaties is dat dit de laatste strohalm is om aan vast te pakken, voor de relatie echt definitief over is. Vandaar ook mijn vraag :)

In de algemeenheid is dit gewoon totale onzin. Het is iets waar je voor kiest of niet, maar het is echt geen middel om een relatie te redden.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:59

Huertecilla schreef:
Yonker schreef:

Idem met geen tijd voor genieten van de fijne moment; geen tijd maken voor kwali-tijd, geen tijd maken voor goede sex, etcetera.
En 'ja maar' is een verkapt 'nee want'.
Simpelweg een kwestie van prioriteiten :j

p.s. ik zit nu op een terras in Puerto Banus te genieten: 'Werk' op de pc en af en toe wat afleiding van de geest op internet.
{:}

Snap niet waarom jij denkt dat je zonder relatie die momenten niet kam hebben. Ik ben dan ook van mening dat seks goed is als je intiem bent met iemand op alle vlakken dus een knuffel kus en samen lachen. Zonder dat is het voor mij neuken en hoeft het niet.

Iedereen weet dat ik geen tijd heb voor relaties en ze verder niks van mij moeten verwachten *D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:00

Toch zijn er wel degelijk mensen die op die manier richting een open relatie gaan Hhilde. Paar maanden later gaan ze alsnog uit elkaar. Dat het niet de ideale reden is om aan een open relatie te beginnen wil niet zeggen dat het niet als reden gebruikt wordt.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:01

Hhilde schreef:
Sunrise19 schreef:
@Geryon: Mijn ervaring met open relaties is dat dit de laatste strohalm is om aan vast te pakken, voor de relatie echt definitief over is. Vandaar ook mijn vraag :)

In de algemeenheid is dit gewoon totale onzin. Het is iets waar je voor kiest of niet, maar het is echt geen middel om een relatie te redden.

Ik zei ook MIJN ervaring. Dus geen totale onzin aangezien dit om een mening gaat en niet om een vaststaand feit :)*

Dat het niet werkt om een relatie te redden is nogal duidelijk, deze mensen zijn dan ook uit elkaar. Overigens was het aan Geryon gericht en deze sprak het ook niet helemaal tegen ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:05

Sunrise19 schreef:
Hhilde schreef:

Ik zei ook MIJN ervaring. Dus geen totale onzin aangezien dit om een mening gaat en niet om een vaststaand feit :)*

Dat het niet werkt om een relatie te redden is nogal duidelijk, deze mensen zijn dan ook uit elkaar. Overigens was het aan Geryon gericht en deze sprak het ook niet helemaal tegen ;)

Daarom zeg ik ook 'in de algemeenheid' omdat ik wist dat je dit aan zou halen :)*

Sammie schreef:
Toch zijn er wel degelijk mensen die op die manier richting een open relatie gaan Hhilde. Paar maanden later gaan ze alsnog uit elkaar. Dat het niet de ideale reden is om aan een open relatie te beginnen wil niet zeggen dat het niet als reden gebruikt wordt.

Ongetwijfeld. Maar dat is niet het idee achter een open relatie, wmb.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:08

Dat het voor een ander niet zo werkt is nogal duidelijk.. Maar het was aan Geryon gericht die al een relatie had en er daarna voor koos om een open relatie te beginnen.. Dus snap niet waarom je dan nog die algemeenheid erbij haalt? Het is niet aan jou gericht ;)

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:12

Waarom moet er zo moeilijk gecommuniceerd worden, ik krijg het idee dat er nogal gesneerd wordt.

Ook ik denk dat het vaker gebeurd, dat een open relatie de laatste strohalm is. Een is niet blij in de relatie en de ander probeert het nog te redden door in te stemmen met open relatie, terwijl diegene daar misschien helemaal niet voor open staat. Alles doen om de ander bij zich te kunnen houden.

Ik zeg niet dat het goed is, ik denk dat het heel belangrijk is dicht bij jezelf te blijven en de stop eruit te trekken als je je er niet goed bij voelt. Maar ik denk tegelijkertijd ook dat het vaak gebeurd.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:40

donsje schreef:
Ik dacht dat ik de enige was met mijn mening, namelijk dat ik echt geen relatie kan hebben waarbij het niet klikt in bed. Kijk, slecht is voor iedereen wat anders. En communicatie hierover is zeker belangrijk. Als je bedpartner niet weet dat hij jou niet bevredigd dan kan hij er ook niets aan veranderen. Maar dingen als;

* geen of weinig libido
* erg egoistisch zijn
* kleintje (ja sorry, size does matter bij mij)
* te snel komen (lees: 3x stoten en klaar)
* te groot (ja echt, te groot is echt niet fijn)
* mijn knopjes niet kunnen vinden

dat zijn echte killers voor mij en dan kan ik nog zo verliefd zijn, dan is het gewoon over. Net als met zoenen. Kan de man in kwestie niet zoenen dan is het gewoon over.
Sex is heel veel voor mij in een relatie. En ik heb veel "slechte" gehad. Waarbij ik niets voelde en mij daarna ook niet konden plezieren, mannen die als een konijn een half uur op je in beuken en daarna in coma vallen. Ook iemand gehad die me echt blauwe plekken gaf. Kijk een beetje ruw is leuk maar mijn god, alles was blauw en het lukte hem gewoon niet. Ik dacht dat ik heel moeilijk was "blij" te maken. Maar met m'n huidige vriend, wauw, nu weet ik pas wat echt goede sex is.

Ik heb best wat ervaring maar eigenlijk maar 2 bedpartners gehad waarbij het gewoon goed klikte.

Mocht er iets met mijn vriend gebeuren waardoor het niet meer werkt bij hem, dan zou ik hem niet verlaten. Ik weet dat hij mij kan plezieren en dat ik binnen een minuut verbijsterd na lig te puffen. En hij vind het leuk om te doen. Kijk als hij in het begin van de relatie ook al een zaakje had wat niet werkte, sorry maar dan kan ik er niets mee. Hard misschien, maar het is erg belangrijk voor mij.
Ook het libido is een punt. Sex in een relatie staat voor mij ook voor liefde en intimiteit wat je graag wil hebben/delen met degene waar je van houd. Als hij dan niet wil, dan voel ik me echt afgewezen.

Maar serieus.. ik lees posts zoals bovenstaand best veel. Maar wat dóen jullie?

Als je iemand verder wel interessant vindt en je merkt dat het wat moeizaam gaat grijp je toch in?
Een konijn pak je bij de keel en neemt zelf het heft in handen, iemand waarvan je weet dat het rap gaat laat je af en toe even een pauze nemen door even van positie te veranderen. Vinden ze vaak nog leuk ook.
Als hij als een konijn op je kart blijf je toch niet als een zeester liggen?

Ik heb ook wel seksuele blunders meegemaakt, maar kan nog steeds niet zeggen dat het slecht was. We begrepen elkaar gewoon niet.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 12:17

Lisitano schreef:
donsje schreef:
Ik dacht dat ik de enige was met mijn mening, namelijk dat ik echt geen relatie kan hebben waarbij het niet klikt in bed. Kijk, slecht is voor iedereen wat anders. En communicatie hierover is zeker belangrijk. Als je bedpartner niet weet dat hij jou niet bevredigd dan kan hij er ook niets aan veranderen. Maar dingen als;

* geen of weinig libido
* erg egoistisch zijn
* kleintje (ja sorry, size does matter bij mij)
* te snel komen (lees: 3x stoten en klaar)
* te groot (ja echt, te groot is echt niet fijn)
* mijn knopjes niet kunnen vinden

dat zijn echte killers voor mij en dan kan ik nog zo verliefd zijn, dan is het gewoon over. Net als met zoenen. Kan de man in kwestie niet zoenen dan is het gewoon over.
Sex is heel veel voor mij in een relatie. En ik heb veel "slechte" gehad. Waarbij ik niets voelde en mij daarna ook niet konden plezieren, mannen die als een konijn een half uur op je in beuken en daarna in coma vallen. Ook iemand gehad die me echt blauwe plekken gaf. Kijk een beetje ruw is leuk maar mijn god, alles was blauw en het lukte hem gewoon niet. Ik dacht dat ik heel moeilijk was "blij" te maken. Maar met m'n huidige vriend, wauw, nu weet ik pas wat echt goede sex is.

Ik heb best wat ervaring maar eigenlijk maar 2 bedpartners gehad waarbij het gewoon goed klikte.

Mocht er iets met mijn vriend gebeuren waardoor het niet meer werkt bij hem, dan zou ik hem niet verlaten. Ik weet dat hij mij kan plezieren en dat ik binnen een minuut verbijsterd na lig te puffen. En hij vind het leuk om te doen. Kijk als hij in het begin van de relatie ook al een zaakje had wat niet werkte, sorry maar dan kan ik er niets mee. Hard misschien, maar het is erg belangrijk voor mij.
Ook het libido is een punt. Sex in een relatie staat voor mij ook voor liefde en intimiteit wat je graag wil hebben/delen met degene waar je van houd. Als hij dan niet wil, dan voel ik me echt afgewezen.

Maar serieus.. ik lees posts zoals bovenstaand best veel. Maar wat dóen jullie?

Als je iemand verder wel interessant vindt en je merkt dat het wat moeizaam gaat grijp je toch in?
Een konijn pak je bij de keel en neemt zelf het heft in handen, iemand waarvan je weet dat het rap gaat laat je af en toe even een pauze nemen door even van positie te veranderen. Vinden ze vaak nog leuk ook.
Als hij als een konijn op je kart blijf je toch niet als een zeester liggen?

Ik heb ook wel seksuele blunders meegemaakt, maar kan nog steeds niet zeggen dat het slecht was. We begrepen elkaar gewoon niet.

Ik ben het met jou eens!
Praten is belangrijk, onder de seks initiatief nemen. Ik leg m'n man gewoon op z'n rug en doe dan wat ik op dat moment prettig vind en andersom net zo.

Wij komen na 6 jaar nog achter dingen dat we zeggen he dat is erg prettig.
Wij proberen nog steeds, geven aan wat we wel en niet fijn vinden.

Het eerste half jaar van onze seks relatie was echt bagger, dus door menig bokker was is allang gedumpt! Maar he... Door communicatie is het goed gekomen en hebben we een super fijn seks leven en een hele fijne relatie!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 12:21

Kipje 39 wij hadden ook een groeicurve in het begin, om het maar even zo te zeggen. Ik vind dit soort dingen echter privacygevoelig en zo zijn er denk ik wel heel wat meer bokkers.
Beetje oppervlakkig sekspraat is wel te doen, maar ik ga geen (schone en vuile) was ophangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:14

Hhilde schreef:
Sunrise19 schreef:

Een open relatie kan perfect werken maar in de praktijk zal je vooral zien dat het een open relatie vanaf het begin is geweest.

Als mensen een "gesloten" relatie hebben en oveestappen naar een open relatie dan is dat in veel gevallen een teken aan de wand dat er iets mis is in de relatie. Ze zullen beide instemmen met de open relatie maar je zal zien dat een partij er stiekem toch niet blij mee is.

(Gebaseerd op ervaringen met mensen om mij heen. En er zullen altijd uitzonderingen zijn)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:29

Ik kan me voorstellen dat je eerst een relatie in rolt en je later tot dat onderwerp komt. Het is in het begin niet zo'n makkelijk onderwerp en naarmate de verliefdheid zijn hoogtijdagen kent, waarschijnlijk ook even van het prioriteitenlijstje :+ Je durft er wellicht ook niet over te beginnen. Als beide partijen al een tijdje denken goh ik zou weleens buiten de deur willen eten maar wel de geborgenheid blijvn houden maar bang waren vor de reactie voor de ander. Als je dan toch tot dit gesprek komt en er beiden zo over bijkt te denken...

Maar als de een eigenlijk niet meer zo into you is en je dan net niet los durft te laten en de ander wil koste wat kost de ander in het leven houden wordt het en beetje ongezond ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:37

Yonker schreef:
Nog iets, wat nou als blijkt dat je toekomstige partner er gekke fetisjen op na houdt en jij hier absoluut niet voor in bent :Y) Ik vraag me echt af wat er in zo'n situatie gebeurd _O-

Als je er niet mee kan leven, en de ander niet zonder, dan houd het gauw op.

Maar uit ervaring: als een fetish belangrijk voor je is en niet heel algemeen geaccepteerd dan date je vaak in bepaalde kringen rond die fetish. Want je wilt niet elke keer tijd in een relatie steken en zo snel je "geheim" uitkomt weer met lege handen staan. Er zijn datingsites en meetings genoeg rond de veel voorkomende fetishes.

Voor meer algemene fetishes (lingerie, corset, blinddoek, borsten, billen, hoge hakken, etc) kan je het makkelijk voorzichtig voorstellen als de relatie sterker is.

Zelf communiceer ik die dingen liever helemaal aan het begin omdat je toch redelijk snel wilt weten of je competable zal zijn in bed voordat je er meer tijd in steekt. Als die fetish belangrijk voor je is (of kan zijn) dan is het moeilijk te onderdrukken.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:47

Ik communiceer niks *D Ik bind de eerste de beste gewoon aan mijn bed vast, geef hem 80 zweepslagen en vraag of hij nog een kopje koffie wilt of liever vertrekt. *D

Maar zonder grapjes: Nog nooit iemand gehad met een fetish, lijkt mij wel lastig.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:49

Sunrise19 schreef:
Ik communiceer niks *D Ik bind de eerste de beste gewoon aan mijn bed vast, geef hem 80 zweepslagen en vraag of hij nog een kopje koffie wilt of liever vertrekt. *D

Maar zonder grapjes: Nog nooit iemand gehad met een fetish, lijkt mij wel lastig.

~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}>

Nou ja die dingen die enzino noemt zie ik niet echt als gekke fetisjen.... Want dat vind ik niks geks ofzo.... Maar als een man komt met ik wil graag dat je op mijn gezicht gaat staan want dat vind ik zo opwindend.... dan haak ik toch al snel af :Y)