Ayasha schreef:Hc; vind jij jouw opmerking over vuurneon haar man dan wel zo eerlijk en niet veroordelend?
Dat was niet zo moeilijk om te lezen als grap zeg. Staat een knipoog bij dâh
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sizzle schreef:Het gaat mij meer om het feit dat niet alles wat 'ouderwets' is door iedereen ook als ongewenst gezien wordt.
Huertecilla schreef:vuurneon schreef:Heb de vraag voorgelegd aan mijn man en ook hij zegt 'nee'.
Want anders![]()
.
. Sabini schreef:Maar nu zou ik niet meer met een man naar bed gaan zonder dat het relatiemateriaal is. Ik ben voorzichtiger, trotser op mezelf, vind dat hele seksgebeuren ook wat minder interessant dan voorheen denk ik - en relaties des te interessanter.
Prima, maar waarom dan die ophef? Vervolgens tijdens de horizontale limbo heel luid verkondigden: FIJN HE FIJN HE!... OOOH FIJN TOCH, VIND JE NIET? JAAAH FIJN! oliebol he, ik was gelijk droog. lieveli schreef:Niet iedereen krijgt op latere leeftijd ineens zin in seks met iemand anders naast hun partner en voelt dan de intense behoefte om als oudere man zijnde dat te verkondigen op een forum met jongere paardenmeisjes.
Ik vind het serieus iets vunzigs hebben, zoveel nadruk als jij er op legt. Je lokt gewoon de discussie uit zonder dat er aanleiding naar is.
lieveli schreef:Niet iedereen krijgt op latere leeftijd ineens zin in seks met iemand anders naast hun partner en voelt dan de intense behoefte om als oudere man zijnde dat te verkondigen op een forum met jongere paardenmeisjes.
Ik vind het serieus iets vunzigs hebben, zoveel nadruk als jij er op legt. Je lokt gewoon de discussie uit zonder dat er aanleiding naar is.
F_Orumster schreef:Daarnaast heb je met ONS altijd wel genante situaties. Zo heb ik eens een ONS gehad waarbij diegene eerst aankondigde groot geschapen te zijn wat meermaals tot problemen leidde, komt er vervolgens een middelmatig aapje uit de mouwPrima, maar waarom dan die ophef? Vervolgens tijdens de horizontale limbo heel luid verkondigden: FIJN HE FIJN HE!... OOOH FIJN TOCH, VIND JE NIET? JAAAH FIJN! oliebol he, ik was gelijk droog.
Wat erg
Blue_Eyes schreef:Mijn gedachte...
Sowieso: ik vind het zo heerlijk simpel om altijd met dezelfde vent, die ik door en door ken, en waarvan ik weet wat hij fijn vindt en vice versa, me niet druk te hoeven maken over of ik mijn buik wel inhou of mijn benen wel geschoren heb, en gewoon onbezorgd lol te hebben samen. Ik zou echt noooooit meer terug willen naar voor die tijd.
Edit2: typo's
.
(ik had daar geen zin in, heb t afgemaakt en m de deur uit gedrukt, sorry dames!)
Zinzi_jewel schreef:Monogaam is ook maar saai in veel gevallen ...
F_Orumster schreef:Daarnaast heb je met ONS altijd wel genante situaties. Zo heb ik eens een ONS gehad waarbij diegene eerst aankondigde groot geschapen te zijn wat meermaals tot problemen leidde, komt er vervolgens een middelmatig aapje uit de mouwPrima, maar waarom dan die ophef? Vervolgens tijdens de horizontale limbo heel luid verkondigden: FIJN HE FIJN HE!... OOOH FIJN TOCH, VIND JE NIET? JAAAH FIJN! oliebol he, ik was gelijk droog.
Nou moet ik zo denken aan dat filmpje wat op FB staat, iets met 'Do you feel that babe? I'm coming like a train' en dat zij dan -al lezende' mompelt 'choo choo'. Echt, té mooi
Kan hem alleen hier niet plaatsen want eh ja, niet jeugdjournaalproof zullen we maar zeggen