Met iemand naar bed gaan die geen relatiemateriaal is?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij met iemand naar bed gaan waarvan je van te voren weet dat je er geen relatie mee wil

Ja
730 (59%)
Nee
503 (40%)

Totaal aantal stemmen: 1233

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 12:34

Ayasha schreef:
Hc; vind jij jouw opmerking over vuurneon haar man dan wel zo eerlijk en niet veroordelend? :)

Dat was niet zo moeilijk om te lezen als grap zeg. Staat een knipoog bij dâh :)*

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 12:45

Sizzle schreef:
Het gaat mij meer om het feit dat niet alles wat 'ouderwets' is door iedereen ook als ongewenst gezien wordt.

Je slaat de spijker op de kop want het woord ´ouderwets´ heeft in déze context een negatieve associatie; als zijnde verouderd, achterhaald.
Het is meer een negatief dan wel positief waardeoordeel dan een waarneming.
Wát het betreft, de inhoud is uiteraard helemaal vrij aan een ieder en wanneer daar bewust en vrij voor gekozen wordt is dat net zo goed als wat dan ook.

De kern van het probleem bij al dit soort onderwerpen op Bokt is dat een grote groep er (dopor opvoeding, omgeving incl. Bokt!) van uitgaat dat er een default-waarde is; het sexclusief monogaam de norm ís.
Dit terwijl de échte norm vreemdgaan, bedrog is; niet sexclusief met daar over liegen.

Voor de slechte lezers; In míjn boekje is sexclusief monogaam een nét zo valide optie als om het even welke.
Ik ben tegen bedrog. In om het even welke relatievorm ook.

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:06

Laura_Zodine schreef:
Ik vraag me nu af hoe groot het percentage ja stemmers bij mannen zou zijn :=

90% hahahaha *\o/*

Hou m'n hart vast welke ontwikkelingen aanstaande zijn.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:12

Ik heb ja gestemd. Maar moet er wel bijvertellen dat het heel erg aan de situatie ligt.

Vroegah (ahum.. 10 jaar geleden) was ik losbandiger, vrijgezellig en had geen zin in een relatie. Mannen daarentegen waren wel interessant.

Maar nu zou ik niet meer met een man naar bed gaan zonder dat het relatiemateriaal is. Ik ben voorzichtiger, trotser op mezelf, vind dat hele seksgebeuren ook wat minder interessant dan voorheen denk ik - en relaties des te interessanter.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:34

Huertecilla schreef:
vuurneon schreef:
Heb de vraag voorgelegd aan mijn man en ook hij zegt 'nee'.

Want anders ~~}>

;)

Serieus, doe eens normaal. Je noemt mensen bekrompen en hypocriet die totaal andere ideeën erop nahouden, maar door zulke posts bewijs je alleen maar dat je zelf ook aan je plaatje van bekrompenheid voldoet.
Ja polygamie zit in ieders bloed en iedereen die dat ontkent, is hypocriet. Elke keer komt alles wat je zegt hierop neer.
Een man die niet zomaar met andere vrouwen naar bed wilt gaan, zegt dit alleen om zijn hypocriete vrouw tevreden te houden. :+.
Sowieso is het weer opmerkelijk dat de hele disucssie uitpakt in geneuzel over polygamie. Het onderwerp polygamie, dat is pas een afgelikte boterham, zo vaak dat hier op bokt voorbijkomt.

Verder ben ik echt verbaasd over dit topic. Het is toch prima dat iedereen er anders overdenkt? Waarom moeten mensen zich zo verdedigen of anderen aanvallen. Op een normale manier over zo'n onderwerp discussiëren, zou het veel leuker maken.

Ik zelf zou prima met iemand naar bed kunnen waar ik verder geen gevoelens voor heb, behalve lichamelijke aantrekkingskracht. Dat wil niet zeggen dat ik dan ook met honderd man het bed deel, maar al zou ik daar wel voor kiezen, is dat nogsteeds mijn eigen keuze en heeft niemand anders daar last van of over te oordelen. Ik oordeel ook niet over mensen die alleen seks hebben met iemand met wie ze een relatie hebben. Moeten ze zelf weten. Het gaat erom waar iedereen zichzelf het prettigst bijvoelt :).

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:37

Nee ik zou het niet doen.
Ik kan namelijk prima zonder zulke contacten.
en voor mij is intiem zijn met iemand alleen van belang als daar inderdaad relatiemogelijkheden zijn.
Verder heb ik daar geen interesse in. Ik voel me namelijk al snel een speelgoedje en iemands 'ding' als er verder geen gevoelens zijn.

Ik weet niet, ik doe t gewoon niet voor mn eigen gevoel.
Zie er ook het nut niet van, en nogmaals. kan prima zonder.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:38

Sabini schreef:
Maar nu zou ik niet meer met een man naar bed gaan zonder dat het relatiemateriaal is. Ik ben voorzichtiger, trotser op mezelf, vind dat hele seksgebeuren ook wat minder interessant dan voorheen denk ik - en relaties des te interessanter.

Je bent nog maar nét op weg. Nog niet eens op de hoofdweg eigenlijk.

Belangrijkste is om te blijven genieten van elke fase van je leven waar je in zit.

Voor menigeen is er weer een meer ´interessant seksgebeuren´ fase vanaf pakweg mid veertig.
Bij mannen wordt dit vaak een midlife crisis genoemd en bij vrouwen zichzelf hervinden :D

Urbanus

Re: Met iemand naar bed gaan die geen relatiemateriaal is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:48

Niet iedereen krijgt op latere leeftijd ineens zin in seks met iemand anders naast hun partner en voelt dan de intense behoefte om als oudere man zijnde dat te verkondigen op een forum met jongere paardenmeisjes.

Ik vind het serieus iets vunzigs hebben, zoveel nadruk als jij er op legt. Je lokt gewoon de discussie uit zonder dat er aanleiding naar is.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:56

Goed punt lieveli, je eerste alinea. Zo had ik er nog niet eens naar gekeken. Ik heb namelijk altijd getwijfeld aan de echtheid van zijn verkondigingen. Hoe harder iemand zijn visie ergens over probeert te verkondigen als zijn levensmotto, des te minder ik ervan geloof. Ik denk dat het huis van deze schilder heel anders in de verf staat dan hij rondbazuint. Lekker laten brullen.

Ontopic. Ik kan prima seks hebben zonder (potentiele) liefde, maar ik vind seks met liefde wel een andere beleving. Intenser. Ik heb dan een grotere lust.
Daarnaast heb je met ONS altijd wel genante situaties. Zo heb ik eens een ONS gehad waarbij diegene eerst aankondigde groot geschapen te zijn wat meermaals tot problemen leidde, komt er vervolgens een middelmatig aapje uit de mouw :') Prima, maar waarom dan die ophef? Vervolgens tijdens de horizontale limbo heel luid verkondigden: FIJN HE FIJN HE!... OOOH FIJN TOCH, VIND JE NIET? JAAAH FIJN! oliebol he, ik was gelijk droog.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 26-09-15 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:58

lieveli schreef:
Niet iedereen krijgt op latere leeftijd ineens zin in seks met iemand anders naast hun partner en voelt dan de intense behoefte om als oudere man zijnde dat te verkondigen op een forum met jongere paardenmeisjes.

Ik vind het serieus iets vunzigs hebben, zoveel nadruk als jij er op legt. Je lokt gewoon de discussie uit zonder dat er aanleiding naar is.

Dit dus.

En het hele puntje over dat mensen het beste de eerste keer seks kunnen hebben met een ouder ervaren iemand die al op zichzelf woont etc.
Dan denk ik aan een 16 jarige met een 26 jarige. Brrr..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:59

Het was best een leuk topic, tot mensen begonnen met moddergooien en dat gemekker over polygamie er wéér tussendoor komt. Waarom moeten topics over dit soort onderwerpen altijd maar weer daar op uitdraaien?

lieveli schreef:

Ik heb ooit, jaren terug, wel eens pb contact gehad met deze persoon. Stonden ook wat dingen in waar je je wenkbrauwen bij optrekt. Ik blijf het ook bijzonder vinden. Zo jammer ook dat topics meteen op een negatieve manier omslaan zodra meneer z'n visies begint te verkondigen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:59

F_Orumster schreef:
Daarnaast heb je met ONS altijd wel genante situaties. Zo heb ik eens een ONS gehad waarbij diegene eerst aankondigde groot geschapen te zijn wat meermaals tot problemen leidde, komt er vervolgens een middelmatig aapje uit de mouw :') Prima, maar waarom dan die ophef? Vervolgens tijdens de horizontale limbo heel luid verkondigden: FIJN HE FIJN HE!... OOOH FIJN TOCH, VIND JE NIET? JAAAH FIJN! oliebol he, ik was gelijk droog.

_O- Wat erg :')

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 14:01

Hahahahaha geweldig!
Gelukkig waren mijn ONS niet zo.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 14:06

Blue_Eyes schreef:
:') Mijn gedachte...

Sowieso: ik vind het zo heerlijk simpel om altijd met dezelfde vent, die ik door en door ken, en waarvan ik weet wat hij fijn vindt en vice versa, me niet druk te hoeven maken over of ik mijn buik wel inhou of mijn benen wel geschoren heb, en gewoon onbezorgd lol te hebben samen. Ik zou echt noooooit meer terug willen naar voor die tijd.

Edit2: typo's

Dit heb ik dus ook :j .
Nu, ik zal altijd wel zoveel mogelijk mijn best doen om er voor mijn vriend goed uit te blijven zien. Ik zou het ook niet leuk vinden als hij besluit dat hij een stinkende zweetslons kan worden, omdat we nu eenmaal toch samen zijn.
Maar als het een keer voorkomt dat mijn benen wat minder geschoren zijn dan is dat niet erg. Ik vind het niet erg als mijn buik eens opgeblazen is, wat hij van me ziet...

Ik las hier ergens iemand die de opmerking maakte dat ze dat juist bij een ONS had, dat het haar daar niet bij kon schelen hoe de ander over haar dacht en dat ze dan juist helemaal zichzelf kon zijn. Ik heb dat dan juist omgekeerde, ik weet dat mijn vriend mij graag ziet en ik voel me juist bij hem vrij en ontspannen. Maar bij een vreemde, daar ga ik juist wel denken "vind hij mijn kont niet de dik, en mijn buik? Maak ik geen rare geluiden? Oei, dat is precies wat onhandig...", waardoor ik mij juist beginnen te spannen en het veel stroever en pijnlijker is. Als ik de eerste keer met mijn vriend vergelijk met nu, zie ik ook een grote evolutie in het plezier, hoe lang ik hem ken, hoe meer we van elkaar weten wat leuk is en wat niet, en hoe meer we dat kunnen afstemmen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 14:07

Was ook alleen met hem zo slecht bevallen hoor! De dikste lol heb ik gehad toen een vriendin en ik erachter kwamen dat we beiden met hem het bed hadden gedeeld. We geloofden nog niet helemaal dat t dezelfde man betrof maar haar ervaring kwam exact overeen OHHH WAT FIJN! brulde hij ook bij haar. Ik vraag me af of iemand hem inmiddels heeft verteld dat dit een no go is :D (ik had daar geen zin in, heb t afgemaakt en m de deur uit gedrukt, sorry dames!)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 14:09

Ligt waarschijnlijk aan mijn leeftijd maar ik kan prima seks hebben zonder liefde. Ik zit nu wel in een situatie dat ik vooral seks heb met iemand om wie ik veel geef (maar we willen allebei geen vaste relatie) en dat is wel beduidend beter dan een ONS.

Haha F_Orumster dat is herkenbaar ja van die ONS. Ergens vind ik dat soort situaties ook wel weer heel erg grappig, het zijn leuke verhalen om te vertellen aan vrienden :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 14:12

Heb jij hem ook gehad? :D Hij had een actieradius van ca 100km rondom Zwolle dus dat kan :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 14:17

Zinzi_jewel schreef:
Monogaam is ook maar saai in veel gevallen ...

Hier wou ik wel nog even op inpikken. Ik vind niet dat monogaam saai moet zijn, daar heb je zelf ook heel veel inspraak in. Je kan ook 20 partners hebben waarbij je elke keer hetzelfde riedeltje en hetzelfde standje doet. Is dat dan zoveel spannender?
Je moet het gewoon kunnen bespreken met je partner. Durven nieuwe dingen doen. Je kan het maar zo gek niet bedenken. Dan moet seks met dezelfde persoon helemaal niet saai zijn. 20 jaar met dezelfde partner of 100 keer met een andere kan net even leuk en spannend of net even saai zijn, het is maar wat je er zelf mee doet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 16:43

F_Orumster schreef:

Ooohhhh nee :') Nou moet ik zo denken aan dat filmpje wat op FB staat, iets met 'Do you feel that babe? I'm coming like a train' en dat zij dan -al lezende' mompelt 'choo choo'. Echt, té mooi :') _O- Kan hem alleen hier niet plaatsen want eh ja, niet jeugdjournaalproof zullen we maar zeggen :))

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:45

Hahahaha die ken ik ja _O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:57

Heb de laatste pagina's niet helemaal meer bij gelezen maar wat ik lees is Hilarisch :')

Ik heb Ja gestemd, why not.
Heb het weleens gedaan hoor, no Shame. Bij potentieel relatie materiaal vind ik het wel heel anders en is het ... Ja spannender ofzo?

Maar hoe denkt bokt eigenlijk over het volgende, ik heb Bijv wel eens een man gehad die ouder was.
Ik denk zo'n 11 jaar, mijn gedachte.
"Heerlijk een vent met ervaring"
Maar een relatie zou ik er nooit mee kunnen hebben alleen plezier genoeg gehad :j
Maken jullie dus onderscheid in leeftijd?
Niet dat ik een willekeurige bejaarde zou doen maar jullie snappen me wel :')

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:01

Ik heb relaties gehad met eigen leeftijd, maar ook met ongeveer 12 jaar ouder.
Hetzelfde geldt voor ONS. Heel hard gezegd vond ik, dat de mannen van 12 jaar ouder of nog ouder tijdens de ONS ..... TEGENVIELEN!
Gebrek aan creativiteit ten top!
En dan heb ik het over 5 uit 5 die tegenvielen.
In de relatie merkte ik geen verschil, maar eigen leeftijd tijdens de ONS was eigenlijk altijd goed en "actief".

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:02

Echt ? Heb ik geluk gehad dan :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:02

Mijn man is 9 jaar ouder, bijna 10. :+
Als het klikt. Waarom niet, zodra je richting 15 a 20 jaar verschil of zelfs meer gaat moet je wel rekening houden met het feit dat de kans reëel is dat je voor iemand moet gaan zorgen terwijl jij zelf nog in de fleur van je leven bent.
Maar goed, dat kan ook jonger, ik ben 9 jaar jonger maar wel degene die het meest in het ziekenhuis zit. :+

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:41

Oudste wat ik heb gehad qua serieus iets was 8 jaar en voor ONS denk ik ook trouwens. Weet ik niet zeker eigenlijk :+
Maar inderdaad wat Tendence zegt, de ONS met oudere jongens waren wel saaier dan die met jongens die wat meer richting m'n eigen leeftijd gingen :=