). Nog even voor mijzelf alles op een rijtje zetten wat ik moet vragen bij de dealer; sowieso de papieren van de motor (evt. kenteken, NAP) en de vorige factuur. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Nog even voor mijzelf alles op een rijtje zetten wat ik moet vragen bij de dealer; sowieso de papieren van de motor (evt. kenteken, NAP) en de vorige factuur. Lienek schreef:milatje schreef:En ik zou vooraf die papieren eisen.. Niet als de motor er al in zit.
Wat een gedoe TS! Hopelijk heb je nu wat meer geluk met je auto.
Heb je dit wel gedaan?
Hopelijk is hier mee de kous af
GrumpyCat schreef:Lienek schreef:[quote="
En ik zou vooraf die papieren eisen.. Niet als de motor er al in zit.
Wat een gedoe TS! Hopelijk heb je nu wat meer geluk met je auto.
[/quote
Heb je dit wel gedaan?
Hopelijk is hier mee de kous af[/quote
Ik heb wel vooraf aangegeven papieren te willen hebben van de motor, kreeg hier alleen niet echt een heel duidelijk antwoord op. Ik hoop ook echt dat het hiermee klaar is en dat ze niet al te moeilijk doen m.b.t. de papieren. Mijn baas brengt me even langs zometeen, wellicht dat ik kan vragen of ze even mee naar binnen wilt lopen.
GrumpyCat schreef:Nou ik ben veilig thuis gekomen mét mijn eigen autootje haha. De monteur zei doodleuk tegen mij; "ja ik vond hem ook al zwaar sturen."![]()
Euh pardon, als je hem zwaar vind sturen, dan ga je toch even kijken waar het aan ligt in plaats van de auto mee te geven? Uiteindelijk bleek het mee te vallen. Ze zeiden dat er te weinig stuurbekrachtiging olie in zat. Die hebben ze bijgevuld en daarna stuurde hij weer soepel! Papieren gingen ze morgen naar kijken, de juiste persoon was niet aanwezig.. zucht
ikke schreef:GrumpyCat schreef:Nou ik ben veilig thuis gekomen mét mijn eigen autootje haha. De monteur zei doodleuk tegen mij; "ja ik vond hem ook al zwaar sturen."![]()
Euh pardon, als je hem zwaar vind sturen, dan ga je toch even kijken waar het aan ligt in plaats van de auto mee te geven? Uiteindelijk bleek het mee te vallen. Ze zeiden dat er te weinig stuurbekrachtiging olie in zat. Die hebben ze bijgevuld en daarna stuurde hij weer soepel! Papieren gingen ze morgen naar kijken, de juiste persoon was niet aanwezig.. zucht
Lees: die papieren moeten nog even gemaakt worden.......

Hopelijk kan hij nog 3/4 jaar mee zonder al te veel grote reparaties.. na die tijd mag hij lekker naar de sloop.
Anderzijds hebben ze het nu wel opgelost.. min of meer. Heb onder de motorkap gekeken en het nieuwe motorblok ziet er wel netjes uit (aldus, een auto leek
) cissy schreef:Ik zou de andere vloeistoffen dan ook maar even checken voordat je straks weer staat. Nieuw/ander motorblok betekend ook nieuwevloeistoffen en als ze die olie al vergeten....