Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en aangezien ik soms nog steeds (na een half jaar!) De ruitenwisser en knipperlicht verwar helpt dat denk ik niet..
vader knop in de meterkast weer aangezet en weer sloegen de stoppen door. Heb gezegd dat het tostiapparaat kapot was. Niet dat ik veel te veel kaas erop had gesmeten. 
Eight schreef:Dat ik mijn eerste maandverbandjes andersom heb geplakt, met de opvangkant naar buiten
amkeVH schreef:Confession van mij wat ik altijd al doe en nu nog. Gewoon leugens bedenken om onder iets uit te komen. Vaak zelfs gewoon afspreken met mijn beste vriendinnen ofzo, van wie ik hou! Maar ik mijn mijn stomme sociale angststoornis probeer er dan toch altijd onderuit te komen.
Stom genoeg is, ze weten van mn angsten, en steunen me hier helemaal in. Maar toch blijf ik smoezen verzinnen om niet te komen ipv gewoon te vertellen dat ik niet wil.
Same here...
vanspeijk schreef:MarlindeRooz schreef:Ik had ook zo'n vriendin, weet je wat ik deed? Ik kwam gewoon langs zonder iets te zeggen anders deed ze de deur niet open.
Als ik niet weet wie aanbelt doe ik juist de deur niet open

. Vooral mensen die ik ontmoet via internet, ik kan hun volledige naam, woonplaats en school achterhalen door middel van internet en met die informatie kan ik hun adressen en telefoonnummers zoeken. Ook als ik mensen ontmoet krijgen zij een research.
MarlindeRooz schreef:Ik had ook zo'n vriendin, weet je wat ik deed? Ik kwam gewoon langs zonder iets te zeggen anders deed ze de deur niet open.
MarlindeRooz schreef:Spruitjee schreef:Ik ken het verschil tussen links en rechts nog steeds niet goed. Was een feest met autorijlessen!
Links = lamp aan en uit.
Rechts = ruitenwisser
Net bedacht haha.
Als mn ouders oid bellen neem ik overigens wel op.