Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:20

Ik ken het verschil tussen links en rechts nog steeds niet goed. Was een feest met autorijlessen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:20

Spruitjee schreef:
Ik ken het verschil tussen links en rechts nog steeds niet goed. Was een feest met autorijlessen!

Links = lamp aan en uit. :))
Rechts = ruitenwisser

Net bedacht haha.

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:22

Maar in Nieuw-Zeeland was dat juist weer andersom :') en aangezien ik soms nog steeds (na een half jaar!) De ruitenwisser en knipperlicht verwar helpt dat denk ik niet..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:23

Ik luister nu naar de M-kids, en ik vind het nog leuk ook nog. *\o/*

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:23

Eight schreef:
Dat ik mijn eerste maandverbandjes andersom heb geplakt, met de opvangkant naar buiten :o

Hahahah sorry dit vind ik echt grappig, maar kan niet fijn geweest zijn x)

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:25

Ik wilde ooit het kleine aantal haartjes tussen mijn wenkbrauwen weghalen met een.. scheermesje :') Uiteindelijk ben ik de badkamer uitgewandeld zonder wenkbrauwen.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:27

Renee_S schreef:
Eight schreef:
Dat ik mijn eerste maandverbandjes andersom heb geplakt, met de opvangkant naar buiten :o

Hahahah sorry dit vind ik echt grappig, maar kan niet fijn geweest zijn x)

Nope hihi! Is wel alweer een jaar of 10 geleden gelukkig :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:27

MarlindeRooz schreef:
Ik luister nu naar de M-kids, en ik vind het nog leuk ook nog. *\o/*

Indianendans!!! *\o/*

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:34

Ik heb deze zomervakantie alle 104 afleveringen van my little pony: friendship is magic, gezien.

En ik vond het leuk.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:40

Ook ik vind kinderseries nog leuk soms...
Water, aarde, vuur, lucht...!

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:48

O ja ik heb er ook nog twee.
toen ik nog thuis woonde wou ik een tosti maken. Maar ik wou extra veel kaas. Dus flink wat erop gegooid. In tosti apparaat wat amper paste en maar wachten. Opeens sloegen de stoppen door. Wat bleek ik had zoveel kaas erop gedaan dat het achter eruit liep zo over de elektriciteitskabel. := vader knop in de meterkast weer aangezet en weer sloegen de stoppen door. Heb gezegd dat het tostiapparaat kapot was. Niet dat ik veel te veel kaas erop had gesmeten. :7
En ik had van mijn moeder een zonnebril gekregen. Een dure van bij een opticien. Want dat verdiende ik wel zei ze. Zat een keer op de fiets, savonds. Zonnebril in mijn truitje, wou ik mijn lamp aanzetten dus ik buig voorover valt mn bril op de grond en ik fiets er zo overheen. Het was nog niet eens zomer. Heb het mijn moeder nooit durven zeggen. Toen ik een andere had gekocht vroeg ze waar die ene was. Heb haar wijs gemaakt dat dat echt die zonnebril was.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 00:19

Eight schreef:

Haha sorry maar ik heb hier echt dubbel om gelegen _O-

amkeVH schreef:
Confession van mij wat ik altijd al doe en nu nog. Gewoon leugens bedenken om onder iets uit te komen. Vaak zelfs gewoon afspreken met mijn beste vriendinnen ofzo, van wie ik hou! Maar ik mijn mijn stomme sociale angststoornis probeer er dan toch altijd onderuit te komen.
Stom genoeg is, ze weten van mn angsten, en steunen me hier helemaal in. Maar toch blijf ik smoezen verzinnen om niet te komen ipv gewoon te vertellen dat ik niet wil. _-:(

:(:) Same here...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 00:20

Ik had ook zo'n vriendin, weet je wat ik deed? Ik kwam gewoon langs zonder iets te zeggen anders deed ze de deur niet open. :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 00:22

MarlindeRooz schreef:
Ik had ook zo'n vriendin, weet je wat ik deed? Ik kwam gewoon langs zonder iets te zeggen anders deed ze de deur niet open. :')

Als ik niet weet wie aanbelt doe ik juist de deur niet open :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 00:24

vanspeijk schreef:
MarlindeRooz schreef:

Als ik niet weet wie aanbelt doe ik juist de deur niet open :=

Ze woonde nog thuis gelukkig, de ouders waren wel blij dat ik kwam. :P

En nog een confession:
Afbeelding

Ik deel routes ook altijd op in stukken, dan gaat het sneller en overzichtelijker voor mij. :j

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 00:27

IK OOK IK OOK IK OOK!
Ik doe dat constant en nog onbewust ook.
Beetje OCD misschien :=

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 00:37

Jaa! Net als met tijd indelen, 20 min = 10 min en dan nog eens 10 min. Maakt het al wat draaglijker in die saaie wiskundeles :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 00:53

De fietsroute naar de stad is voor mij intussen zo saai gewoorden (één lange weg die ik al 6+ jaar fiets) dat ik soms ga dagdromen dat ik in een wielrenrace ofzo zit. Volgensmij zie ik er dan uit als een debiel, maar fiets wel een 15 minuten over een stuk waar ik normaal 30 minuten over zou fietsen :D

Vroeger deed ik altijd alsof ik op een paard door de velden ernaast galoppeerde, inclusief verlichte zit over drempels :')

HeartOfHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 01:03

Moet een beetje voorzichtig zijn met dit plaatsen want eigenlijk is dit strikt geheim, maar ik stalk mensen :o. Vooral mensen die ik ontmoet via internet, ik kan hun volledige naam, woonplaats en school achterhalen door middel van internet en met die informatie kan ik hun adressen en telefoonnummers zoeken. Ook als ik mensen ontmoet krijgen zij een research.
Het is ontzettend creepy en als ik met deze mensen in gesprek ben en ze me dingen over zichzelf vertellen is het al eens voorgekomen dat ik hun verhaal af kan maken omdat ik het al weet.

Ik doe ook researches voor andere mensen, bijvoorbeeld op crushes van mensen of hun internetvrienden en zo heb ik al aardig wat catfishes gevangen en dromen vernield :')
Als ik mensen over mijn stalkpowers vertel word ik vaak raar aangekeken en voelen mensen er zich ontzettend ongemakkelijk door, dus ik vertel het niet meer. Maar het stalken gaat gewoon door :=

Ben er ooit eens mee begonnen omdat ik wilde weten hoe een internetvriendin eruit zag en sinds ik de juiste sites heb gevonden ben ik ben nooit meer gestopt :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 01:12

Dat is toch geen stalken maar volgen? :D

HeartOfHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 01:15

Zonnetje81 schreef:
Dat is toch geen stalken maar volgen? :D

Kijk, jij snapt het! Alleen de mensen die ik "volg" denken er anders over :+

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 01:42

MarlindeRooz schreef:

Mijn vriendinnen weten dat ze dat absoluut niet mogen doen van mij. Kan ik gewoon een week lang door van streek zijn als er iets gebeurd waar ik me niet mentaal op heb kunnen voorbereiden.
Ik zou jou niet als vriendin willen hebben no offence :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 07:15

MarlindeRooz schreef:
Spruitjee schreef:

Links = lamp aan en uit. :))
Rechts = ruitenwisser

Net bedacht haha.

Ik lesde met een 'trouwring' aan m'n rechter vinger.
Hoefde ik alleen maar naar m'n handen te kijken haha.
Daardoor heb ik het verschil tussen links en rechts echt goed geleerd haha.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:23

Ik neem nooit de telefoon op als er word gebeld. Laat m net zo lang over gaan tot ie stopt en daarna zoek ik het nummer op op google om te kijken wie het is. :') Als mn ouders oid bellen neem ik overigens wel op.
En ook ik leg bestek terug in de la als ik vind dat t er schoon uitziet. Vooral de kaasschaaf, want die gebruik je toch maar voor 1 ding :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 09:15

HeartOfHorse schreef:
Ben er ooit eens mee begonnen omdat ik wilde weten hoe een internetvriendin eruit zag en sinds ik de juiste sites heb gevonden ben ik ben nooit meer gestopt :+

Ik confess: Ik wil die sites _O-