Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Huertecilla schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind het overigens wel nogal raar dat er hier overal geroepen wordt dat hij liegt en vreemdgaat. Misschien was het wel een lopend grapje tussen die twee, je weet nooit wat de intonatie van zo'n berichtje is tenzij je hem zelf stuurt. Je kan er alleen achter komen door het gewoon eerlijk te vragen. Voor hetzelfde geld is het gewoon een vriendin
Inderdaad.
Het enige wat zéker is:
- is dat ze stiekem in zijn telefoon heeft gekeken,
- ze van alles op Bokt ventileert,
- hém niets vertelt,
- nog eerst met hem op vakantie wil.
Maar doen, dit wordt modaal normaal, zelfs goéd gevonden, wat deze draad nuttige leesstof maakt en ík ga van mijn weekeinde genieten.
Zonder de ongezonde achterklap en dergelijke

Zoolgangster schreef:*Gooit knuppel in hoenderhok, het is tenslotte toch de hele tijd aan het regenen buiten, dus niks beters te doen.*
Wat mij betreft is een beetje inlevingsvermogen handig voor beide kanten...
Eerlijk gezegd vind ik het wel interessant om iemand als Huertecilla zijn mening te zien geven... het is een eerlijke mening, toch?
*Rent weg*
Ik kan me zowel vinden in de mening van HC (ohjee, daar gaan we hoor) als dat ik me kan vinden in de Bokkers die zo veel tegengas geven. Je hoort gewoon niet stiekem in iemands telefoon te kijken, klaar. Dat praat het nog niet goed dat hij met een ander meisje spannend aan het doen is, maar daar had TS beter op een eerlijke manier achter kunnen komen. Zoolgangster schreef:*Gooit knuppel in hoenderhok, het is tenslotte toch de hele tijd aan het regenen buiten, dus niks beters te doen.*
Wat mij betreft is een beetje inlevingsvermogen handig voor beide kanten...
Eerlijk gezegd vind ik het wel interessant om iemand als Huertecilla zijn mening te zien geven... het is een eerlijke mening, toch?
*Rent weg*
is. Omgekeerd is dat absoluut wel het geval, in elk topic waar hij aan deelneemt straalt het holier than thou gevoel er van af, met ook vaak denigrerende en kwetsende opmerkingen. HannahFrouk schreef:Nee maar je hoort je partner ook niet te belazeren. Als je denkt dat iemand anders je belazerd heeft dan zoek je het toch ook uit? Waarom dan niet als het om je partner gaat? Het moge duidelijk zijn dat je dat tenslotte niet zomaar doet
daantjuhhh schreef:Nou haar vraag is of ze hem
Moet confronteren. Niet of ze er goed aan gedaan heeft toen ze in zijn telefoon keek.
Mijn ervaring: confronteren.
Ik kreeg vorig jaar 2 dagen voor de vakantie een gevoel alsof er iets niet klopte.
Ik dacht ik zal het mij wel inbeelden.
Tot het op de 2de dag in Cuba klapte!
Drama... Moest ik nog 7 dagen 1 bed en 1 hotel kamer delen met mijn ex die ik niet kon zien of luchten
zie of bij andermans mening bv een
,
of
krijg ik meer de boodschap "andermans mening is achterlijk/om te kotsen" en daar kan ik het per definitie niet mee eens zijn. Zoolgangster schreef:Vaak komen mensen er op manieren achter, dat je denkt, hoe is het mogelijk... zo had een zus van een getrouwde vrouw gezien dat haar man wel héél gezellig met een andere dame
NiFallor schreef:Lusitana schreef:Mij ex gings scheiden, maar wel eerst op vakantie met zijn toekomstige ex. Ik vind dat het toppunt van schijnheiligheid en inhaligheid. De vakantie niet laten lopen is belangrijker dan eerlijkheid...
Mee eens. Egoïstisch, materialistisch en vooral laf.
weekeinde weer.
Huertecilla schreef:_Micha_ schreef:Echt hoor ik snap wel waarom mannen soms moe worden van vrouwen
Meer dat ze door de aannames van partner´rechten huiverig zijn voor een vorm binding welke defacto neerkomt op het schorsen van universele mensenrechten.

Emmaa_ schreef:HannahFrouk schreef:Nee maar je hoort je partner ook niet te belazeren. Als je denkt dat iemand anders je belazerd heeft dan zoek je het toch ook uit? Waarom dan niet als het om je partner gaat? Het moge duidelijk zijn dat je dat tenslotte niet zomaar doet
Dat is toch precies wat ik zeg? Maar dat maakt het niet netjes om achter iemands rug bewijzen te gaan zoeken. Als TS had willen weten of hij haar belazerde had ze dat ook gewoon kunnen vragen.
Emmaa_ schreef:Lekker generaliserend, 'mannen vertellen niet wat ze uitspoken'. Ten eerste is jouw ex gewoon duidelijk een rotte appel. Weet niet hoe oud jullie destijds waren maar aanpappen met een 17-jarig buurmeisje dat duidelijk daddy issues heeft getuigd voor mij van onderliggende psychische problemen. Dat jouw kerel niet vertelt wat hij heeft uitgespookt en het tot op de dag van vandaag niet kan toegeven zegt niet dat alle mannen zo zijn.
Mensen zijn geneigd om te kijken hoe ver ze kunnen gaan in een leugen, maar zijn ook geneigd om zich ontzettend betrapt te voelen op het moment dat ze geconfronteerd worden met deze leugen. Ik ben zelf wel eens vreemdgegaan en ik ben ook wel eens bedrogen. In beide situaties is natuurlijk niet het eerste wat in je opkomt je partner bellen om te vertellen dat je in een dronken bui hebt staan tongen met iemand anders. In mijn geval kon mijn ex het duidelijk aan me aflezen, hij heeft me ermee geconfronteerd en we hebben het er lang over gehad. Uiteindelijk zijn we nog driekwart jaar samen geweest en zijn we om compleet andere redenen uit elkaar gegaan. De keer dat ik zelf bedrogen ben heb ik wel 100 keer moeten vragen of hij iemand anders had, dat was elke keer nee. Totdat hij op de proppen kwam met een verhaal dat begon als 'ik heb eenmalig seks gehad met iemand anders' en uitliep naar 'ik ben verliefd op een meisje dat in Amerika woont en waar ik letterlijk twee dagen mee heb rondgehangen toen ik daar op vakantie was'. Aan het begin was hij er niet eerlijk over nee, maar aangezien ik dondersgoed wist hoe het zat voelde hij zich betrapt en klaar.