tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:25

Nee, hij hoeft helemaal niets te laten horen. Dat is het punt nou eenmaal met uit elkaar gaan :P Zowel hij als jij moeten allebei niets. Geloof me nou maar, je maakt het je zelf alleen maar moeilijker.

Denken aan hem is niet meer dan normaal, dat ga je het komende half jaar nog wel doen. Dat ga je doen zodra er een nieuwe jongen in je leven komt en dat ga je doen als je op plekken komt waar je altijd met hem speciaal heen ging (daarom ontloop ik de efteling nog even)
Je bent niet afhankelijk van hem, en andersom ook niet.

Kan niet uit je berichtjes halen dat jullie nog onopgeloste zaken of dergelijke hebben. Maar vooral dat jij het niet kan/wil loslaten .. kan ik me in voorkomen, maar kijk alsjeblieft uit dat bij hem de bom straks niet barst en hij verkeerde dingen gaat zeggen ;) Dat gaat je alleen nog maar meer pijn doen.

Ik zeg dit niet om iemand te pesten heh. Ik heb hele avonden naar mijn mobiel liggen staren of ik niet iets moet zeggen. Ik heb enorm veel '' kracht '' moeten gebruiken om het niet te doen. Ik heb nachten lang tot half 3 's nachts jankend wakker gelegen omdat ik zo in de war was. Ik heb bij een psycholoog gezeten omdat ik het allemaal niet meer wist, dat ik er aan onder door zou gaan. Ik ging mijn vader nóg meer missen omdat hij er nu niet voor me is (hij leeft niet meer) Ik ben echt letterlijk door een hel gegaan en iedere keer dat ik dacht er weer te zijn werd ik er terug in geschopt. Maar hee, ben nu boven water - en daar blijf ik ook. Maar laat je niet zo kisten door je eigen gevoel. Doe wat goed voor je is, en dat is echt niet door achter zijn reet aan te blijven lopen! <3

Ohja, en wat de psycholoog tegen mij zei: Dit zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurd. In een leven gebeuren relatie breuken nu eenmaal.
Dus.. au. Dat deed goed pijn, maar is wel de waarheid. Iemand breekt een brug niet zomaar af.

Edit: En geef je zelf ook even de tijd ... drie weken is nog niets ....

xClaudiaaL

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:30

Shauni, virtuele knuffel voor jou!
Vanavond niet bellen, dat forceert hem alleen maar en misschien gaat het dan wel helemaal fout.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 10:53

Oke nu ben ik echt in de war... ;(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:54

Dat is normaal :) Vertel

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:56

Wijze woorden van xDenies hierboven..
Lastig, maar zeker waar..

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 11:51

Naja het is gewoon een tegenstrijdig verhaal wat hij me verteld de ene week en dan de andere week. De week dat het goed ging, de week dat het uit ging. Het klopt niet, er zit iets achter.

We zouden afspreken om te praten, en misschien dat ik het dan meer los kan laten.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:03

Shauniraquel schreef:
Naja het is gewoon een tegenstrijdig verhaal wat hij me verteld de ene week en dan de andere week. De week dat het goed ging, de week dat het uit ging. Het klopt niet, er zit iets achter.

We zouden afspreken om te praten, en misschien dat ik het dan meer los kan laten.

Stille meelezer hier, begrijp je gevoel heel goed, maar misschien wil hij het wel helemaal niet meer uitleggen en vindt hij het prima op deze manier. Dan is het maar een tegenstrijdig verhaal, volgens mij boeit hem dat niet.

Sluit het voor jezelf af en als hij dan ooit nog komt, ben jij op een punt dat je al verder bent.
Je komt nu sorry dat ik het zeg heel desperate over, dat je leven van dat gesprek afhangt. Dat is niet zo, je hebt toch je eigen leven, je was voor hem ook gelukkig. Je komt alleen op de wereld en je gaat alleen dood.

Klinkt misschien heel hard, maar ik denk dat je even hard voor jezelf moet worden nu.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:17

Ik ga met Jane mee.
Het klinkt alsof hij je een beetje aan het lijntje houd.
Een relatie/vriendschap moet van 2 kanten komen, en op dit moment komt het alleen van jou kant.
Dit had ik de laatste weken ook met mijn ex van onze relatie. Dat vertelde mij al dat hij niet meer wou.
Als hij geen moeite in steekt om tijd te maken om een gesprek met jou te hebben is het voor hem waarschijnlijk ook niet belangrijk genoeg.
Als ik jou was zou ik er geen moeite meer in steken en verder gaan. Probeer je er overheen te zetten.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:30

Shauniraquel schreef:

Ik heb mij in dit topic al eens voorgesteld maar heb verder geen reacties meer gegeven maar ik ga met de mensen voor mij mee.

Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Wij zouden 2 weken geen contact hebben en ik voelde me de eerste week echt goed heerlijk vrij. 2e week kriebelde het en aan het eind van de 2e week was ik echt bijna tot alles in staat.

Het contact is er nooit meer gekomen. hij heeft nooit meer iets laten horen terwijl dat wel was afgesproken . Ik heb op mijn handen gezeten , diverse brieven gestuurd en nooit gepost etc maar ben sterk geweest en nooit meer contact opgenomen.

Ook ik dacht dat er nog contact moest komen om het af te kunnen sluiten en ben echt door een zware tijd gegaan maar het is gelukt . Achteraf nu ben ik zo trots op mezelf dat ik niets heb laten horen en weer achter hem ben aangegaan !

Als je wil pb box staat open ...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:46

Klopt, ik heb hier ook een brief liggen van 4 aviertjes lang, zelf geschreven met de hand. De tranen die er op vielen zijn ook duidelijk te zien ... wilde hem op sturen. Wilde het zó graag, zo zo zo zo graag.
Heb het niet gedaan, ben er blij mee.

Ik kreeg alleen maar beelden in m'n hoofd hoe hij lachend die brief zat te lezen en me letterlijk uitlachte en toch niets meer zou laten horen. Zo is hij niet, dat weet ik wel. Maar het idee alleen al dat ik uiteindelijk ruzie zou creëren maakte me alleen maar bang.

Ik zit ook nog met duizenden vragen. Ik geloof niet dat de liefde over was, ik geloof wel dat hij met zichzelf in de knoop zat. Ik vind alleen niet dat hij me daar voor had mogen weg duwen, zoals hij met
alle andere mensen die om hem gaven ook deed.
Die vragen en alles zullen altijd blijven, maar ik ga mezelf niet meer onnodig pijn geven door er achter aan te gaan. Je krijgt voor je eigen gevoel toch nooit een duidelijk antwoord ;)
Die vragen blijven er altijd, tenzij je het zelf uit maakt. Dan zal die tegen partij die vragen hebben.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 13:04

xDenies schreef:
Klopt, ik heb hier ook een brief liggen van 4 aviertjes lang, zelf geschreven met de hand. De tranen die er op vielen zijn ook duidelijk te zien ... wilde hem op sturen. Wilde het zó graag, zo zo zo zo graag.

Ik kreeg alleen maar beelden in m'n hoofd hoe hij lachend die brief zat te lezen en me letterlijk uitlachte en toch niets meer zou laten horen. Zo is hij niet, dat weet ik wel. Maar het idee alleen al dat ik uiteindelijk ruzie zou creëren maakte me alleen maar bang.

Ik zit ook nog met duizenden vragen. Ik geloof niet dat de liefde over was, ik geloof wel dat hij met zichzelf in de knoop zat. Ik vind alleen niet dat hij me daar voor had mogen weg duwen, zoals hij met
Die vragen en alles zullen altijd blijven, maar ik ga mezelf niet meer onnodig pijn geven door er achter aan te gaan. Je krijgt voor je eigen gevoel toch nooit een duidelijk antwoord ;)
Die vragen blijven er altijd, tenzij je het zelf uit maakt. Dan zal die tegen partij die vragen hebben.

Ohh pff, kan me helemaal vinden in je verhaal! Alleen hadden wij afgesproken om nog wel af te spreken en te praten....

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:11

Shauniraquel schreef:
xDenies schreef:

Ohh pff, kan me helemaal vinden in je verhaal! Alleen hadden wij afgesproken om nog wel af te spreken en te praten....

Zoals ik al zei, misschien is hij terug gekomen op het idee en vindt hij het wel prima zo. Dus pin je daar niet zo op vast. Je kan zoveel afspreken, maar als hij het echt wil zal die je heus wel benaderen hoor. En als het al drie weken zo is dat ie geen contact zoekt, moet je genoeg weten toch..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:11

Deze had gezegd dat we gewoon vrienden konden blijven en dat ik hem ten alle tijden mocht blijven appen.

Hij wilde na de break-up zelfs dat ik nog bleef slapen! Of dat nu naast hem was of ergens anders in het huis .... het liefst mocht ik niet weg.
Alles in wat hij zei/deed was tegenstrijdig met het moment dat hij het had uit gemaakt. Werkelijk waar alles.

We zouden naar parijs gaan, naar the hobbit, kerst samen vieren, oud&nieuw in parijs. Maar twee weken van te voren besloot ie om zonder mij verder te gaan. Oh wat heb ik het zwaar gehad met kerst, niet normaal! Ik was kapot en moest vrolijk doen. Rot liedjes op tv 'Saaaammmeen zijn is samen lachen samen .....', ik kon géén televisie kijken. Ik werd gek! Met oud&nieuw had ik mijn hele app lijst geappt met gelukkig nieuwjaar, en hij antwoorde terug. Is ons gesprek weer beetje begonnen en ook toen weer tegenstrijdige dingen dat het 'allemaal zo snel is gegaan', en dat ie nadat ie mij thuis had afgezet ergens in de middel of nowhere in z'n auto had geslapen.

Het heeft me zóveel pijn gedaan die gesprekken. Het kwam iedere keer er op uit dat ie zich er zwaar piep onder voelde, maar terug relatie? Nee. 'Doe je ding....'

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 15:02

Shauniraquel schreef:
xDenies schreef:

Die van mij ook. 2 weken even geen contact en hij zou mij daarna weer berichten. Nooit meer gehoord en ook ik zit met vele vragen maar zoals ze voor mij ook zeggen laat het gaan. Over een lange tijd kun je trots zijn op jezelf dat je hebt volgehouden.

Probeer anders eens brieven aan jezelf te schrijven. Dat heeft mij geholpen en zoek vrienden op waar je kan huilen en praten. Ik deed 2 maanden niets anders.
Tuurlijk doet het pijn en ik heb er nog verdriet van maar het heeft een plek gekregen en kan ermee omgaan.

pompidou2602

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 17:32

Ik was aan het sturen met een jongen. Hij zit bij mij op school. Zo lief dat hij was voor mij. We waren nog niet samen. Maar hij stuurde het liedje 'my angel - f&f7' naar mij, zei dat ik de liefste was, hielp me als ik even verdrietig was ... En opeens stuurde hij niet meer. van de ene dag op de andere ... Foetsjie niks, nada, noppes :( We gingen bijna samen iets doen en ik had me er zo op verheugd en had al zoveel verliefde zenuwen :D Maar neen ...
Ook als ik iets stuurde was het van 'ja, nee ipv jaaa liefste of neen knapperdje van me' ...
Ik ging nog vaak op zijn fb, instagram... Alle dagen nadat hij mij negeerde stond op zijn snapchat-story: skype met het allermooiste meisje <3

Daar ging mijn bijna-liefje! ben er toch wel weekjes niet goed van geweest, soms echt slechtgezind, soms wenend in slaap gevallen. Allemaal voor een jongen die het niet waard is. Allemaal voor een jongen die van de ene dag op de andere van meisje wisselt.
Maar ik ben nog jong (15), genoeg vissen in de zee. Maar miscchien niet zo een lieve vis als hem. Wat we lief kunnen noemen :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 19:22

Niet helemaal precies ons ... maar toch.

Afbeelding

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 19:28

Mooie tekst :)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 20:16

Ik herken je gevoel wel Shauni, misschien zou je eens een berichtje kunnen sturen dat je het echt heel fijn zou vinden om nog een gesprek te hebben met hem om het af te sluiten, en dat als hij dit niet meer wilt je het ook graag wilt weten? Dan weet je waar je aan toe bent met dat laatste keer afspreken.
Maar dan moet je het daarna, of als hij laat weten het niet meer willen, ook echt los laten, hoe moeilijk ook. Maar dan heb je in ieder geval duidelijkheid over dat afspreken.
Ik zag ook dat je hem op facebook bij zo'n plaatje had getagd. Dat lijkt me echt niet goed, en kan hem misschien ook wel erg benauwen om nog af te spreken?

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 08:57

KletsKoekje schreef:
Ik herken je gevoel wel Shauni, misschien zou je eens een berichtje kunnen sturen dat je het echt heel fijn zou vinden om nog een gesprek te hebben met hem om het af te sluiten, en dat als hij dit niet meer wilt je het ook graag wilt weten? Dan weet je waar je aan toe bent met dat laatste keer afspreken.
Maar dan moet je het daarna, of als hij laat weten het niet meer willen, ook echt los laten, hoe moeilijk ook. Maar dan heb je in ieder geval duidelijkheid over dat afspreken.
Ik zag ook dat je hem op facebook bij zo'n plaatje had getagd. Dat lijkt me echt niet goed, en kan hem misschien ook wel erg benauwen om nog af te spreken?

Yes yes, i know... Soms kan ik me niet inhouden en dan wil ik dat hij ook eens aan mij denkt... Elke keer als ik vraag of hij tijd heeft, heeft hij het druk. Dat komt sowieso over dat hij er geen zin en tijd in wil steken..

Dus helaas.... ;(

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:36

Maar kan je niet specifiek zeggen dat je het graag weet als hij niet meer wilt afspreken omdat je het graag goed wilt afsluiten? Dan heeft hij de kans om dat te zeggen mocht dat het geval zijn. Dan weet je waar je aan toe bent.

Of gewoon een voorstel doen zo van kan je volgende week vrijdag niet afspreken om het af te sluiten ? Iets in die trad. Dan geef je hem niet zoveel ruimte om het uit te stellen van zIjn kant.

Hoop echt voor je dat het binnenkort gebeurt zodat je het hopelijk kan afsluiten.. lijkt me echt zo klote nu

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 09:58

Nouuu ik kreeg wonder boven wonder reactie vandaag van hem.. Hij heeft gisteren geregeld dat hij een avond vrij is zodat hij met mij kan afspreken. En hij zei dat hij gewoon hard voor zichzelf was, maar hij wel iedere dacht aan mij/ons dacht... (Dus wel fijn om te horen dat het hem dus ook wel wat doet)

Maargoed, nu spreken we dus volgende week af, kan ik alles eindelijk eruit gooien wat ik wil... En me daarna eroverheen zetten!

We zullen zien hoe het loopt :) Ben in ieder geval opgelucht dat hij moeite doet nu en wil afspreken. En ergens werd ik er wel vrolijk door... Wat natuurlijk niet moet, want het is over, en ik moet geen hoop houden...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 12:27

Maar laat je niet blind maken. Mijn ex zei dat ook... ondertussen hoor ik sinds eind januari niets meer van hem.

Zo erg vond hij het. Zo erg mist hij me.

En huilen toen die het uitmaakte.. trap er niet meer in.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 12:31

Zelfde als Denise hier. Huilen, zielige praat en week later nieuwe vriendin.
Zoveel leugens..

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 14:23

Ik ken die van mij daar goed genoeg voor, dat is niet zo'n jongen die meteen met iemand anders gaat.

Hij kan daar zelf totaal niet tegen, dus weet goed hoe hij is :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 14:30

Ja dat dacht k bij de mijne ook. Ik dacht hem te kennen en te weten hoe hij zich voelde. Mooi niet dus!

De klap komt alleen maar harder aan..