Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik dacht wel dat bewezen was dat borstvoeding de kans op borstkanker kon verminderen, maar dan moest je een half jaar aaneengesloten hebben gevoed. Of zoiets was het....
ikkeniet schreef:Nog een kleine tip voor alle moeders met kinderen die rompertjes aan hebben:
Ze zijn heel makkelijk uit te trekken om eerst de armen uit de mouwen te halen en daarna naar beneden uit
te trekken. Iedereen trekt ze namelijk uit door ze over hun hoofd heen te trekken.
Scheelt heel erg als je een baby moet verschonen die diarree heeft en alles is vies.
( wist ik dat maar toen die van mij zo klein nog was)
__Nathalie__ schreef:ikkeniet schreef:Nog een kleine tip voor alle moeders met kinderen die rompertjes aan hebben:
Ze zijn heel makkelijk uit te trekken om eerst de armen uit de mouwen te halen en daarna naar beneden uit
te trekken. Iedereen trekt ze namelijk uit door ze over hun hoofd heen te trekken.
Scheelt heel erg als je een baby moet verschonen die diarree heeft en alles is vies.
( wist ik dat maar toen die van mij zo klein nog was)
Ik heb dat ook weleens geprobeerd met een diarree luier maar ik vond dat helemaal niet handig. Haha
Liselot schreef:Suzanne F. schreef:Ik dacht wel dat bewezen was dat borstvoeding de kans op borstkanker kon verminderen, maar dan moest je een half jaar aaneengesloten hebben gevoed. Of zoiets was het....
Niet bij de BRCA genmutatie helaas. Geloof dat het idd wel het geval is bij normale borstkanker.
pmarena: Heb nu de avent natural staan, met de 0 spenen erbij. Maar eens kijken of dat goed gaat en anders moet er inderdaad wat anders komen.
Slabbetje met gat erin lijken mij totaal niet handig om eerlijk te zijnHeb zelf niet eens slabbetjes gekocht en er nu al 4 liggen, gelukkig wel allemaal met drukknoopjes
Denk ook dat dit soort dingen idd heel persoonlijk zijn. Vind straks wel uit wat ik in werkelijkheid wel of niet handig vind.
Ikkeniet: Dat is een handige tip!
In 50 en 56 heb ik een aantal overslag rompers, lijkt me niet fijn om met zo'n pasgeboren kindje iets over het koppie te trekken