Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:21

Ik verschoon mijn bed echt niet een keer per week hoor.. Veel te veel werk..

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:23

Ik doe het wel om de twee weken, kan moeilijk anders aangezien ik met mijn hond slaap. Als ik het langer dan twee weken laat liggen begint het er toch echt te bont uit te zien :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:23

Ik ben een was aan het draaien! En misschien ga ik zo zelfs nog even afwassen...

Ik verschoon mijn bed overigens zonder seks eens in de 2 weken ofzo. Nu dus een stuk vaker.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:28

Snollygoster schreef:
Ik doe het wel om de twee weken, kan moeilijk anders aangezien ik met mijn hond slaap. Als ik het langer dan twee weken laat liggen begint het er toch echt te bont uit te zien :')

Oh dat vind ik wel echt een beetje smerig. Onze hond komt sowieso niet boven. Maar dan ook nog om de week.. Slaapt ie ook onder de dekens?

Ik verschoon mijn bed en pyjama elke week, heerlijk! Als ik een keer zonder te douchen mijn bed in ga, dan gaat ie de volgende dag sowieso in de was. Maar ik kan er slecht tegen het idee dat mijn bed 'vies' zou zijn. Zo vind ik het ook totaal niet fijn als andere op mijn bed zitten, tenzij ze gewoon netjes op mijn deken blijven zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:34

DewiRox schreef:
Snollygoster schreef:

Oh dat vind ik wel echt een beetje smerig. Onze hond komt sowieso niet boven. Maar dan ook nog om de week.. Slaapt ie ook onder de dekens?

Ik verschoon mijn bed en pyjama elke week, heerlijk! Als ik een keer zonder te douchen mijn bed in ga, dan gaat ie de volgende dag sowieso in de was. Maar ik kan er slecht tegen het idee dat mijn bed 'vies' zou zijn. Zo vind ik het ook totaal niet fijn als andere op mijn bed zitten, tenzij ze gewoon netjes op mijn deken blijven zitten.

Zijn andere mensen per definitie vies dan? :+

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:36

DewiRox schreef:
Snollygoster schreef:

Tja, er zijn zoveel mensen die met hun katten slapen, dus waarom zou een hond dan niet kunnen? :7
Mijn hond wordt ook regelmatig gewassen en verliest niet veel haar, dus ik vind er niks smerigs aan. Ja ze slaapt overigens ook onder de dekens, mijn hond is een echte koukleum en aangezien ik niet kan slapen zonder dat er een raam open staat kruimt ze eronder bij mij. In de zomer ligt ze gewoonlijk aan mijn voeten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:37

Ik slaap ook met mijn katten in bed, vind ik gewoon echt gezelliger. En bij mijn vriend lig ik met zijn katten in bed, katten zijn leuk!

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:43

Hee, even een vraagje.
Wat doen jullie met was (vaak vesten oid) die te vies zijn om de kast weer in te doen, maar nog schoon genoeg om nog een keer aan te trekken? :+

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:44

Katten idem..
Haha nee, ik vind andere mensen niet vies. Maar het gaat om mijn idee, iets met 'tussen de oren' ;)

Maar dieren in bed, nee, dat gaat er bij mij niet in. Hoe gezellig ook.

@Nirvana, die hang ik aan een hanger aan mijn raam of ergens anders in huis. Even luchten en als ik ze aan doe dan pak ik ze daar weg.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:44

Op de grond laten liggen, vergeten en na weken ineens tegenkomen onder het bed.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:46

Jaaaaa ik ben ook een lui varken!
Laatst een hele flinke grote schoonmaak gehouden, en sindsdien houd ik het redelijk bij.. maar afgelopen week weer een beetje laten verslonzen. Mijn wasmand loopt over (heeft ook wel te maken met de wasmachine die kuren heeft..) Mijn eettafel, waar ik nooit aan zit omdat ik altijd met mijn bord op schoot op mijn bed/bank eet, ligt vol oliebol; cracottes, breiwerkjes, make-up, tijdschriften die ik toch nooit ga lezen etc. mijn wasbak is gevuld tot de rand, mijn stoelen liggen vol met schone was die ik nog op moest vouwen. Ik mag van mezelf niet gaan slapen tot het er (op z'n minst op het eerste gezicht) weer fatsoenlijk uit ziet. Maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiinnnnnn!! Help, ik heb motivatie nodig!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:50

Nirvana_ schreef:
Hee, even een vraagje.
Wat doen jullie met was (vaak vesten oid) die te vies zijn om de kast weer in te doen, maar nog schoon genoeg om nog een keer aan te trekken? :+

Eerst altijd op de bureaustoel, maar nu mijn stiefmoeder die geclaimd heeft heb ik een mandje waar ik kleding in doe die ik de volgende dag zou kunnen dragen (en losse sokken en mijn pyjama en al het andere aan kleding wat los ligt.. maar het is wel beperkt tot 1 mandje :+ )

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:56

Als ik nu een was draai, kan ik die om twaalf uur ophangen. Of zal ik het morgenochtend doen? :P Uitstellen tot het uiterste :') En ik moet dan al mijn was uitzoeken, ook geen pretje :+

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:59

Of je zoekt nu je was uit zodat het klaar staat voor morgen.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:03

Ja, goed, bij mij belandt het dus op een grote stapel.... maar ik heb een poging gedaan tot opruimen. Wat moet ik nou met het spul? :') toch maar terug de kast in? hmm....

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:18

Ik ga aankomende zomer op kamers wonen en zie nu al op tegen het verhuizen :+ .
Dan moet ik dus echt alles gaan uitzoeken en dat levert mij zoveeel chaos op in mijn hoofd. Binnen no time weet ik echt niet meer waarom iets wel, of vooral niet mee moet.
Nouja om die reden ziet mijn kamer er ook ontploft uit... Die is net zo chaotisch als het in mijn hoofd is.

Al heb ik overigens geen afval oid liggen. Dit gaat allemaal in de prullenmand en als de zak vol is dan word die braaf verschoond.

sofiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:19

perfect moment voor een nieuwe start:)

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:20

Heb je zeker gelijk in! En dat staat ook bovenop mijn lijstje!
Maarja dat uitzoeken van alle spullen... Grote ellende en ik denk serieus dat ik daar maar hulp bij ga vragen. Haha!

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:22

ooooooooooo als ik dit zo allemaal lees, dan val ik best nog wel mee en is het super handig dat ik 2 katten en 2 honden heb want dan kan je gek genoeg geen resten laten slingeren. Overigens, als ik nu de grond bekijk, lijkt het alsof het binnen heeft gesneeuwd. De hond heeft fluffy gesloopt.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:44

Emmaa__ !

Ik ben trots op je!!
( En hoop verder dat je nu een heel leuke avond heb, met een niet al te smetvrezerige vent :) )

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:52

Emmm! In het kader van hoe meer zielen hoe meer vreugd heb ik mijn bed verschoond!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 01:28

kimmie1 schreef:
Dat roep je al twee dagen maar volgens mij heb je nog steeds helemaal niets gedaan op die kamer, niet te geloven.

Jeutje mina, heb jij niemand anders in je omgeving om lastig te vallen? _O- Volgens mij ben jij prima geschikt om een weeshuis te beginnen en achter iedereens vodden aan te zitten. :')

Ik dacht altijd dat ik ranzig was, tot ik zag dat het zoveel erger kan. mijn vloer is relatief leeg.. Enige "smerige" gewoonte is glazen laten staan met een halve slok ijsthee erin waar dan later dingetjes in gaan drijven. :') Nasty.
Mn bed verschoon ik wel echt elke week. Doe ik dat niet krijg ik toch een beetje een viezig gevoel erbij. Overigens heb k lege zakken chips uit 2011 oid in mn bureaula liggen _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 01:34

Ik vond daarnet... Maden in de pindakaas :r :r :r Die dus overigens gewoon dicht in een keukenkastje stond. Oh HELL no. Raad eens wat ik morgen ga doen. :r :r

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 01:35

Bahhhhh! Gelukkig zat het (denk ik) nog niet op je brood!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 01:58

Emmaa_ schreef:
Nou jongens, ik ga eraan beginnen. Hierbij een 'voor' foto. Hou je maar vast aan je stoel...

[ [url=m/Dt0dlr.jpg]Afbeelding[/url] ]

mijn kamer zag dr dus erger uit dan die van jou... overigens ook gewoon ruimte gebrek hoor :+
maar kreeg mannelijk bezoek <<) dus toen 1,5 dag! aan het opruimen geweest tot de laatste 10 minuten voor ie kwam... maar het is soort van netjes en veranderd langzaam in een pokkezooi weer. mijn kast zit vol echt prop vol en in mijn hang stoel ligt een berg schone was, het wasrek hangt vol en daaronder 4 stapels op kleur gesorteerde was die nog gewassen moet worden... het past ook gewoon niet in mijn kast ik moet een zekere hoeveelheid vieze was hebben :+

overigens heb ik ook geen wasmand akelig iets wil je wassen moet je t allemaal er tussen uit plukken dus als ik opruim en het niet overal heb liggen stapel ik het per kleur netjes op tegen de muur :D stapel pakken en in de wasmachine schuiven.

overigens waar ik zelf last van heb ik dat er een restje in de bekers blijft zitten en ik met afwassen dat ook niet goed weg krijg en t dus gaat schimmelen... ik drink dus meestal rechtstreeks uit de fles :+

al die vooroordelen over persoonlijke hygiëne die is gewoon prima hoor.. 1x in de uiterlijk 3 weken was ik mijn beddengoed uit en douche gewoon iedere dag. ook ben ik altijd de gene die de gezamelijke ruimte aan het poetsen is en de boel stralend achter laat alleen mijn eigen kamer dat moet niet.. als ik iets voor een ander moet kan het wel ineens.