Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Snollygoster schreef:Ik doe het wel om de twee weken, kan moeilijk anders aangezien ik met mijn hond slaap. Als ik het langer dan twee weken laat liggen begint het er toch echt te bont uit te zien
DewiRox schreef:Snollygoster schreef:Ik doe het wel om de twee weken, kan moeilijk anders aangezien ik met mijn hond slaap. Als ik het langer dan twee weken laat liggen begint het er toch echt te bont uit te zien
Oh dat vind ik wel echt een beetje smerig. Onze hond komt sowieso niet boven. Maar dan ook nog om de week.. Slaapt ie ook onder de dekens?
Ik verschoon mijn bed en pyjama elke week, heerlijk! Als ik een keer zonder te douchen mijn bed in ga, dan gaat ie de volgende dag sowieso in de was. Maar ik kan er slecht tegen het idee dat mijn bed 'vies' zou zijn. Zo vind ik het ook totaal niet fijn als andere op mijn bed zitten, tenzij ze gewoon netjes op mijn deken blijven zitten.
DewiRox schreef:Snollygoster schreef:Ik doe het wel om de twee weken, kan moeilijk anders aangezien ik met mijn hond slaap. Als ik het langer dan twee weken laat liggen begint het er toch echt te bont uit te zien
Oh dat vind ik wel echt een beetje smerig. Onze hond komt sowieso niet boven. Maar dan ook nog om de week.. Slaapt ie ook onder de dekens?
Ik verschoon mijn bed en pyjama elke week, heerlijk! Als ik een keer zonder te douchen mijn bed in ga, dan gaat ie de volgende dag sowieso in de was. Maar ik kan er slecht tegen het idee dat mijn bed 'vies' zou zijn. Zo vind ik het ook totaal niet fijn als andere op mijn bed zitten, tenzij ze gewoon netjes op mijn deken blijven zitten.

Nirvana_ schreef:Hee, even een vraagje.
Wat doen jullie met was (vaak vesten oid) die te vies zijn om de kast weer in te doen, maar nog schoon genoeg om nog een keer aan te trekken?
) 
.
) kimmie1 schreef:Dat roep je al twee dagen maar volgens mij heb je nog steeds helemaal niets gedaan op die kamer, niet te geloven.
Volgens mij ben jij prima geschikt om een weeshuis te beginnen en achter iedereens vodden aan te zitten. 
Nasty.
Emmaa_ schreef:Nou jongens, ik ga eraan beginnen. Hierbij een 'voor' foto. Hou je maar vast aan je stoel...
[ [url=m/Dt0dlr.jpg]Afbeelding[/url] ]
dus toen 1,5 dag! aan het opruimen geweest tot de laatste 10 minuten voor ie kwam... maar het is soort van netjes en veranderd langzaam in een pokkezooi weer. mijn kast zit vol echt prop vol en in mijn hang stoel ligt een berg schone was, het wasrek hangt vol en daaronder 4 stapels op kleur gesorteerde was die nog gewassen moet worden... het past ook gewoon niet in mijn kast ik moet een zekere hoeveelheid vieze was hebben
stapel pakken en in de wasmachine schuiven.