Mijn onderrok is nu helemaal af! Ik was eerst verder gegaan met de bustle, dus had de rok nog een beetje on-af aan de kant gelegd. Maar ik kan nu nog niet verder met de bustle en de patronen voor het jasje en de overrok heb ik niet hier liggen. Dus dan maar de laatste hand leggen aan de onderrok. Ik heb nog anderhalve week om de rest af te maken. Yay
Nog niet, ik denk dat ik volgende week woensdag wel stress ga hebben. Dan heb ik nog maar de woensdag en donderdag om het af te maken... Misschien had ik wel wat eerder moeten beginnen *kuchkuch*
ik heb voor het eerst geen stress en ben ook al halverwege met 2 andere kostuum voor halverwege july
MirandaMalik
Geplaatst: 14-04-15 13:15
*Rent naar buiten om de klamboe uit de vuilniszak te halen* Waarom hebben jullie niet gezegd dat dit topic er was!! Gelukkig nog net m'n klamboe gered, ik wilde hem eigenlijk al niet weg doen maar mijn man was de zolder aan het opruimen en vond het niks...had hem in een vuilniszak gedaan en buiten gezet... ik had hem vorige keer toch nog maar niet in de kliko gedaan..vond het zo zonde...nooit bij nagedacht om het voor een jurk te gebruiken.
Wat een leuk topic, fantastische dingen komen er voorbij! Zelf rommel ik ook wel eens wat aan, maar ik ben te lui om veel te naaien en de naaimachine is dwarser dan de shet dus das best een probleempje.
Maar ik zal de creatie laten zien die ik laatst heb gemaakt voor mijn dochter, alleen is die nog niet helemaal naar behoren..moet nog wat meer afgewerkt aan het bovenlijf en ik wil een iets andere rok, ik heb er wel een riem bij gemaakt met gouden bladeren.
En wat ik laatst heb gekocht op de rommelmarkt, zo mooi!! Deze is ook helemaal handgemaakt, alleen niet door mij!
goldenarrow
Geplaatst: 14-04-15 13:17
Dat doe je goed! Wat ben je aan het maken?
Probleem bij mij is dat dit de allereerste keer is dat ik iets in elkaar zet. Daarvoor had ik nog nooit een naaimachine aangeraakt... Dus heel veel dingen zijn ook gewoon nog nieuw en moet ik dus nog leren. En dan is een victoriaanse jurk toch best wel een beetje ambitieus.
Wat leuk zeg Miranda! Ook leuk die eenhoorn
Twilight
Geplaatst: 14-04-15 13:21
euhm, everyday merida cosplay, mary jane van spiderman comics en er moet ook nog een DC bombshell Canary komen heb t ook echt niet druk https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... a5f24c0825 <--- mary jane wel zonder het heftige decolete
dat is idd ambitieus, mijn eerste project was een lange jas met voering ook ambitieus.
Oh wat leuk miranda gave bovenkant van de jurk.
upendo
Geplaatst: 14-04-15 13:38
Jeetje, dat ik dit topic nu pas tegenkom!
Mag ik meekletsen?
Voor nu, de meest recente foto van mijn belangrijkste kostuum zoals deze nu is: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 2297_o.jpg De ketelhelm is niet van mij, die van mij is in bestelling en wordt nog wat shiny'er. Daar komt nog een helmband in bruin-groen-wit op, misschien met wat logo's en dan ga ik nog mijn maliën afmaken.
Upendo, cool, ik wil ook nog eens een Xena achtig iets maken, haha, mijn hoofd zit vol ideeën! Raar he, dat we dit topic nog niet hadden gezien!
Het eerst ga ik denk nu iets met de lichtroze jurk doen, er moet iets onder zodat hij van voor open kan want dan kun je ermee op 't peerd, ook een mooie (kralen)riem moet er bij en verder kom ik vanzelf nog vast wel op ideeën om het wat op te smukken..