Huertecilla schreef:Het heel wel mogelijk dat de onderwerpstartster het huwelijk in stand houdt![]()
![]()
Wanneer een partner dermate 'duidelijk' in opvattingen is dat gevoelens van ontevredenheid, frustratie niet besproken kunnen worden, dan is er weinig keuze. Over blijven dan
- Uit elkaar gaan
- Compenseren buiten de relatie
Met name wanneer er kinderen zijn, is het belang om de relatie in stand te houden met een minimum aan fricte GROOT.
Wanneer er niets besproken kan worden is er weinig keuze en is vreemdgaan wellicht de minst slechte van de twee.
.
Als er niets besproken kan worden/je hebt geprobeerd het te bespreken en er komt niets uit dan vind ik dat je er beter aan doet om uit elkaar te gaan. Kinderen of niet. Als ik nu zou moeten kiezen ben ik nogsteeds blij dat mijn ouders ervoor gekozen hebben om uit elkaar te gaan ipv het 'vol te houden' voor mij. Ik denk namelijk dat je als kind die 'afzijdigheid' van 1 van de 2 toch gaat merken.
Afin, misschien als hij vrachtwagen chauffeur is dat je het dan minder merkt...
Maarja, dit zijn keuzes (heb je ze weer). Zoals je later post, bedrog is heel pijnlijk. Gegrond of niet.
Je hebt zeker een punt.
of andersom natuurlijk. Mannen of vrouwen maakt in dit geval niet uit.
Ik zal geen moment ontkennen dat ik niet heel kwetsbaar ben voor bedrog, maar dat is mijn man ook.