Gefeliciteerd met je huisje! Ik vind alleen wonen heerlijk, alles is van jou en je hoeft niks te delen en te bespreken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Oh fijn! De kop is er af!
Ja ik denk dat wij dat stel ook zijn. We hebben in 6 maanden nog nooit ruzie gehad. Nog niet eens echt onenigheid. Bizar toch?

heerlijk!
.... iedereen nog steeds flieft hier zie ik
!
!Citaat:Even tussendoor, hebben jullie alleen maar seks voor het slapen gaan ofzo? Ik bedoel, soms val ik na de seks lepel lepel in slaap, maar soms moet ik nog eten koken, ontbijt maken, naar school, boodschappen doen, de kroeg in, ik bedoel maar

! Voor het slapen, bij het wakker worden en tussentijds wanneer het maar kan
. Heb nu een FB, das ook fijn
! Dat is vooral op het moment dat hij tijd vrij heeft.
Nog 2 nachtjes slapen en dan hebben we samen weekend. Superfijn.

Anoniem schreef:Heeft hij niet een shirt achtergelaten?
Die heb ik heel demonstratief in een tas geduwd en aan hem terug gegeven. Had beter een trui oid kunnen houden
Hoewel het best creepy klinkt om dan een trui aan te doen zodat je hem kunt ruiken
Doubtless schreef:Anoniem schreef:Heeft hij niet een shirt achtergelaten?
Nee haha, dat is een beetje m'n eigen schuld. De week voordat hij ging is hij iedere dag hier geweest, dus er lag op een gegeven moment een bult met klerenDie heb ik heel demonstratief in een tas geduwd en aan hem terug gegeven. Had beter een trui oid kunnen houden
Hoewel het best creepy klinkt om dan een trui aan te doen zodat je hem kunt ruiken
Tink89 schreef:Haha, wij zijn komende week 5 maanden en het voelt al als zo veel langer. Hebben gisteren een goed gesprek gehad en zijn tot de conclusie gekomen dat we toch eigenlijk wel toe zijn aan samenwonen. Voorlopig blijf ik dus nog even in m'n huurhuisje zitten ipv de plannen voor een koophuis door te zetten, zodat we in het najaar samen kunnen gaan kopen.
Zo spannend, maar vooral ook zo fijn! Nog drie weken, dan gaan we samen op vakantie.