Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 14:43

Haha we knuffelen en kroelen ook hoor :')

Gefeliciteerd met je huisje! Ik vind alleen wonen heerlijk, alles is van jou en je hoeft niks te delen en te bespreken.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:46

Ik mis het samenwonen ontzettend. Tijd voor mezelf heb ik ook genoeg als ik met iemand samenwoon en ik vind het heerlijk om samen te koken en even te kletsen over hoe m'n dag was. Nu zien we elkaar een dag of vier tot vijf per week, maar toch.. Hij moet ook altijd weer weg en dan is m'n bed zo akelig leeg :(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 19:05

Anoniem schreef:
Oh fijn! De kop is er af!

Ja ik denk dat wij dat stel ook zijn. We hebben in 6 maanden nog nooit ruzie gehad. Nog niet eens echt onenigheid. Bizar toch?

Ik denk dat wij dan ook 'klef' zijn? We lopen áltijd hand-in-hand, zitten naast/tegen elkaar op de bank en knuffelen en geven graag kusjes. <3
Verder hebben wij ook in de -bijna- 10,5 jaar geen ruzie gehad. Natuurlijk wel eens een meningsverschill, maar dit is niet noemenswaardig.
25 april krijgen we de sleutel van ons huis en kunnen niet wachten... Helaas heeft het bankstel al een week vertraging, maar dat mag de pret niet drukken. :D

Doubtless; fijn dat de rust beetje wedergekeerd is. Nu de weken aftellen en wachten tot je kerel weer thuis komt.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 19:42

Ik had met m'n vorige vriend nooit ruzie, maar dat was omdat mij me altijd gelijk gaf en nergens een mening over had. Dat trok ik heel slecht. Ben dus nu eigenlijk wel heel blij dat we af en toe een meningsverschil hebben en dat dan ook zeggen :) heerlijk!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 19:46

Haaai! ik zwaai even gauw, we zijn heul druk met de winkel opzetten en heb nergens anders meer tijd voor op het moment lijkt wel :=.... iedereen nog steeds flieft hier zie ik :')!

Gefeliciteerd met je huisje Marleen, spannend! :):)!

Citaat:
Even tussendoor, hebben jullie alleen maar seks voor het slapen gaan ofzo? Ik bedoel, soms val ik na de seks lepel lepel in slaap, maar soms moet ik nog eten koken, ontbijt maken, naar school, boodschappen doen, de kroeg in, ik bedoel maar :')
:') _O-
Ik heb het liefst overal tussendoor :))! Voor het slapen, bij het wakker worden en tussentijds wanneer het maar kan :'). Heb nu een FB, das ook fijn :))! Dat is vooral op het moment dat hij tijd vrij heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:05

Ik was iets gaan drinken met een vriendinnetje in de stad, kom ik thuis staan er bloemen op tafel! Hij heeft dit topic gevonden :') Nog 2 nachtjes slapen en dan hebben we samen weekend. Superfijn.

Overigens is [naam] het niet altijd met me eens, ik ook niet met hem, maar we maken er geen ruzie om. Hij was gisteren wel geïrriteerd want hij nam z'n telefoon niet op en dan denk ik meteen dat er iets ergs is gebeurd (een tic die ik heb ontwikkeld nadat mijn vader ziek is geweest) en ik was in paniek en blabla. Maar dat was na 5 minuten ook weer over, voelde me ook zo stom achteraf.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:50

'Kijk eens,bloemen! Vermeld je dat ook even in t topic' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 02:23

Hihi. Ik vond het echt lief, ik had zo'n rotdag, of eigenlijk rotnacht gehad, ik heb erover geblogd als je wil weten hoe het precies zat, en dan is een vriendje dat spontaan bloemetjes in een vaasje zet echt wat ik even nodig had. Nog 2 nachtjes slapen en dan zijn we samen. <3

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 07:07

Er zijn 2 stelletjes die op mijn vriend zo'n huis willen gaan bieden, 1 heeft al een bos gedaan de andere gaan ws ook een bod doen dus hopelijk wonen wij binnenkort ook echt samen. Ik ben hier een keer heen gekomen en gewoon niet meer weg gegaan

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:49

Tof Jolandaa!

Ik hou niet van bloemen, dus die krijg ik ook niet. Wel af en toe een lief kaartje *laatst een van een kidnje dat doet alsof ze een vliegtuig is, met d'r armen wijd* en daar hadtie opgeschreven 'jij laat me dromen'. Zo lief!

Nog een uurtje of 12, dan zijn we weer samen :D

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:05

Het blijft zo leuk om de verhalen allemaal te lezen! Mijn vriendje moet het hele weekend werken en ik vind het nu al niet leuk! Gelukkig komt hij morgenavond wel eten! Ik stort me straks maar op het uitmesten van mijn bergkast en vanmiddag ff naar mijn verzorgpaard! Vanavond lui op de bank! Morgen maar verder met schoonmaken, haha!

Afleiding zoeken....

Lief, die bloemen van je vriend! Zo romantisch is die van mij niet, haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 00:42

Wij waren vandaag precies 6 maanden samen. Wat gaat dat eng snel! We hebben lekker gewinkeld en geluncht. Nu zie ik hem pas vrijdag weer waarschijnlijk, hij is druk met werk :/

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 09:21

Gefeliciteerd!

wij hebben de eerste 3 weken er nu op zitten. Valt behoorlijk tegen. Gisteren werd ik me ervan bewust dat ik dingen begin te vergeten. Hoe hij voelt en ruikt... had niet verwacht dat dat zo snel zou vervagen.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 09:53

Dat valt inderdaad tegen Doubtless... Maar aan de andere kant kun je je ook erop verheugen dat je dat, als hij straks weer terug is, weer helemaal opnieuw kunt ontdekken :D

Vriendlief en ik zijn van vrijdagavond tot zondagavond samen geweest, hebben vervolgens gisteren de halve dag samen doorgebracht en morgen ben ik ook de hele middag en avond bij hem. Dit weekend is een lekker lang weekend samen, dus ik mag niet klagen deze week. Alleen vandaag en (misschien) donderdag zie ik hem niet.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:17

Ik zou er niet aan moeten denken zo lang zonder mijn vriend te zijn -O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:00

Ik ook niet, join the club :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:06

Heeft hij niet een shirt achtergelaten? :(:)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:30

Anoniem schreef:

Nee haha, dat is een beetje m'n eigen schuld. De week voordat hij ging is hij iedere dag hier geweest, dus er lag op een gegeven moment een bult met kleren :') Die heb ik heel demonstratief in een tas geduwd en aan hem terug gegeven. Had beter een trui oid kunnen houden O:) Hoewel het best creepy klinkt om dan een trui aan te doen zodat je hem kunt ruiken :=

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 13:14

Wat zien jullie elkaar allemaal vaak (met uitzondering van Doubtless :(:) )!
Hoop dat dat ook wat meer gaat worden als ik eenmaal in mn huisje zit. De reistijd van en naar zijn werk is vanaf daar namelijk een stukkie korter :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 19:33

Doubtless schreef:
Anoniem schreef:

Nee haha, dat is een beetje m'n eigen schuld. De week voordat hij ging is hij iedere dag hier geweest, dus er lag op een gegeven moment een bult met kleren :') Die heb ik heel demonstratief in een tas geduwd en aan hem terug gegeven. Had beter een trui oid kunnen houden O:) Hoewel het best creepy klinkt om dan een trui aan te doen zodat je hem kunt ruiken :=

Oef, dat is idd balen! Ik vind het zelf ook prettig om 'iets' met de geur van vriendlief te hebben hoor! Helemaal als ik hem zo'n tijd zou moeten missen.

En gefeliciteerd Lieveli, 'alweer' een halfjaar samen! Voor je het weet ben je getrouwd. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 20:01

Ja nee ik keek verkeerd. Pas 4 maanden :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 20:17

Anoniem schreef:
Ja nee ik keek verkeerd. Pas 4 maanden :')

Haha! *grinnik*

Niet té snel willen he. ;)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:22

Haha, wij zijn komende week 5 maanden en het voelt al als zo veel langer. Hebben gisteren een goed gesprek gehad en zijn tot de conclusie gekomen dat we toch eigenlijk wel toe zijn aan samenwonen. Voorlopig blijf ik dus nog even in m'n huurhuisje zitten ipv de plannen voor een koophuis door te zetten, zodat we in het najaar samen kunnen gaan kopen.

Zo spannend, maar vooral ook zo fijn! Nog drie weken, dan gaan we samen op vakantie.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:21

Tink89 schreef:
Haha, wij zijn komende week 5 maanden en het voelt al als zo veel langer. Hebben gisteren een goed gesprek gehad en zijn tot de conclusie gekomen dat we toch eigenlijk wel toe zijn aan samenwonen. Voorlopig blijf ik dus nog even in m'n huurhuisje zitten ipv de plannen voor een koophuis door te zetten, zodat we in het najaar samen kunnen gaan kopen.

Zo spannend, maar vooral ook zo fijn! Nog drie weken, dan gaan we samen op vakantie.

Kom ik aan met m'n 10,5 jaar samen :')

Heerlijk hoor al die samenwoonplannen.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 09:31

Ja echt heel fijn! Gisteren een rondje gereden om huisjes te kijken. Zo bizar dat het zo ontzettend goed voelt :D