Geesten en paranormale dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Geesten en paranormale dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:07

Een medium zal sowieso vertellen dat het echt is.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:08

Ayasha schreef:
Dus als deze slechte psychologe je aangeraden had van de brug te springen want dat dat de oplossing is die alle psychologen je zouden aanraden, dan ga je ook verkondigen dat alle psychologen aanraden dat je van de brug moet springen?

Dat voorbeeld wat je nu geeft slaat alles,dat is nogal een verschil zeg. :?
Dat staat ook helemaal niet in de 'regels' v.d. Psychologie.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:11

Dat als je geesten ziet, je psychotisch bent, staat daar ook niet. :+ Dat is 't 'm net.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:23

Ayasha schreef:
Dat als je geesten ziet, je psychotisch bent, staat daar ook niet. :+ Dat is 't 'm net.

Ik vertel alleen wat die psychologe tegen mij vertelde. :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:32

en ik vertel je dat het geen goede psychologe was waarop jij zegt dat zij zei dat alle psychologen dat wel zouden doen.
Waarop ik zeg dat dat niet waar is. :) Dat staat nl helemaal niet in de "regels" van psychologie. :) Dus je hebt gewoon heel erg pech gehad helaas. :(:) Maar laat dat je beeld van psychologen niet bepalen..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:46

Nu ik dit hoor zal dat zeker niet het beeld van alle Psychologen bepalen. Voorheen had ik dat wel.
Je gelooft zo'n Psycholoog,het is immers haar werk,dus zij zal het wel weten dacht ik.
Niet dus, thnx voor je uitleg. ;)
Wel vervelend dat ik door haar de stempel Psychotisch en Schizofreen heb gekregen. :(

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:49

Dat is inderdaad erg vervelend (meer dan vervelend zelfs). Volgens mij is er wel ergens een plek waar je eventueel klacht zou kunnen indienen. Kan haast niet anders. :) Imo zou zo'n psychologe haar beroep niet meer mogen uitoefenen..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:52

Het is niet de 1ste keer dat ik zoiets mee maak.Eerder had ik een andere psychologe die me vertelde wat er gebeurd was in het verleden. Gaat de andere psychologe zeggen,dat het helemaal niet zeker zou zijn en dat ze dat nooit had mogen zeggen.Meerdere psychologen daar zouden hun werk niet eens mogen doen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:53

Het topic verzandt nu een beetje in een gesprek over goede en slechte psychologen.
Jammer.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:02

Sorry was niet de bedoeling.Maar het was niet helemaal Offtopic,als de TS hulp zou krijgen moet ze ook een goede hulp krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:07

gohya schreef:
Nu ik dit hoor zal dat zeker niet het beeld van alle Psychologen bepalen. Voorheen had ik dat wel.
Je gelooft zo'n Psycholoog,het is immers haar werk,dus zij zal het wel weten dacht ik.
Wel vervelend dat ik door haar de stempel Psychotisch en Schizofreen heb gekregen. :(

Die stempel krijg je niet enkel door één klacht.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:11

Bizzybijtje schreef:
gohya schreef:

Die stempel krijg je niet enkel door één klacht.

Jij was erbij?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:42

Seriously, zet die discussie gewoon voort via pb of stop hem helemaal.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 15:38

Ja we moeten wel on-topic blijven. Stuur me maar een pb als het over hulp enzo gaat. Hier gaat het over geesten en paranormale gaves

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:39

Inderdaad erg jammer, ik Las erg graag mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 17:51

gohya schreef:
Hulp zoeken bij een Psycholoog heeft trouwens weinig zin als het over geesten gaat.
Psychologie en Paranormale wereld gaan niet samen.Volgens de 'regels' van de Psychologie ben je Psychotisch als je geesten ziet en hoort.Of je dan geholpen word? nee niet echt.

Dat klopt niet helemaal. Als je aanklopt bij reguliere GGZ ja dan heb je gelijk maar als je aanklopt bij in de Bres (=christelijke GGZ) dan zullen ze dat zeker niet opzij schuiven.
Deze psychologen staan er wel degelijk voor open dat je klachten kunt krijgen als je last hebt van een geest. Mijn spv'er staat er ook voor open en zo ook mijn sociotherapeut.

Lieve TS het is niet normaal als jij die geesten continue ziet, daarmee bedoel ik dat die geesten steeds jou weer lastig vallen.
Dat kost jou energie en dat gaat jou vroeg of laat opbreken. Zo'n beetje alles draait om die geesten.
Jij ziet dit als een gave maar als ik jou reacties hier lees, zie ik het vooral als last.
Iets waarmee jij maar moet leven. En dat hoeft niet.

Misschien wil je het zelfs graag als een gave zien zodat je daarmee ook speciaal bent? Dit omdat je misschien ook wel graag gezien en gehoord wilt worden? omdat je misschien gewoon ook eenzaam bent?
Het hoeft niet zo te zijn, en daarom schrijf ik ook misschien.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 20:11

De kindertelefoon chatten zal nu denk ik niet meer gaan. Hij is tot 8 uur 'open' en nu is alles bezet

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 21:12

drawerlover schreef:
De kindertelefoon chatten zal nu denk ik niet meer gaan. Hij is tot 8 uur 'open' en nu is alles bezet

Het is toch gelukt. Dankzij dat ben ik wel met hele andere ogen gaan kijken naar mensen die het niet geloven (zoals mijn moeder dus) en dat vind ik heel fijn. De kindertelefoon zei dat hij/zij toch wel twijfelde of het nep was aangezien ik het al mijn hele leven heb. Ik heb besloten om het zodalijk te proberen om aan mijn moeder te vertellen. Ben heel zenuwachtig ervoor. Want ik wil het nu heel graag toch vertellen maar ik ben zo ontzettend bang voor de reactie. Dat snapte de kindertelefoon heel goed. Ze vonden het ook heel dapper dat ik het toch wilde proberen. Dus jullie horen wel als het is gelukt of juist mislukt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:34

Fijn TS,veel succes.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:37

succes met alles meissie! hoop dat je er goed mee leert omgaan! :*

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 22:22

Nou het ging dus precies zoals ik had verwacht. In eerste instantie ging het heel goed. Toen moest mijn vader een rotopmerking maken en maakte ze mij uit voor gek. Waarom was gewoon stil geweest pap.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:25

drawerlover schreef:
Nou het ging dus precies zoals ik had verwacht. In eerste instantie ging het heel goed. Toen moest mijn vader een rotopmerking maken en maakte ze mij uit voor gek. Waarom was gewoon stil geweest pap.

oh... wat naar nou weer! :(

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 22:59

Ja had me vader zijn mond maar moeten houden. Echt waar nu kon ik hem wel vermoorden. Ik ben kwaad. Ik voel me nu zwaar beledigd. Ja mijn zus, zusje en broer hebben allemaal iets mis in hun hersenen en ik ook dat weet ik maar praat ik over psychologie gaan ze me weer voor gek verklaren terwijl ik durf te wedden dat ik op z'n minst ADHD heb. Ik kan dat wel van de daken schreeuwen

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 23:15

drawerlover schreef:
Ja had me vader zijn mond maar moeten houden. Echt waar nu kon ik hem wel vermoorden. Ik ben kwaad. Ik voel me nu zwaar beledigd. Ja mijn zus, zusje en broer hebben allemaal iets mis in hun hersenen en ik ook dat weet ik maar praat ik over psychologie gaan ze me weer voor gek verklaren terwijl ik durf te wedden dat ik op z'n minst ADHD heb. Ik kan dat wel van de daken schreeuwen

Misschien via je GGD-verpleegkundige dit aankaarten?

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 00:11

Onee ggd die zijn nu op school en ik mag mijn moeder NIKS vertellen. Niet over pleegzorg niets ik moet gewoon zeggen dat alles goed gaat. Blehh. We hadden een brief thuis gestuurd gekregen met een vragenlijst die we moesten invullen van de GGD. Omg dacht ik