Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:Dus als deze slechte psychologe je aangeraden had van de brug te springen want dat dat de oplossing is die alle psychologen je zouden aanraden, dan ga je ook verkondigen dat alle psychologen aanraden dat je van de brug moet springen?
Dat is 't 'm net.
Dat staat nl helemaal niet in de "regels" van psychologie.
Dus je hebt gewoon heel erg pech gehad helaas.
Maar laat dat je beeld van psychologen niet bepalen.. gohya schreef:Nu ik dit hoor zal dat zeker niet het beeld van alle Psychologen bepalen. Voorheen had ik dat wel.
Je gelooft zo'n Psycholoog,het is immers haar werk,dus zij zal het wel weten dacht ik.
Niet dus, thnx voor je uitleg.![]()
Wel vervelend dat ik door haar de stempel Psychotisch en Schizofreen heb gekregen.
Bizzybijtje schreef:gohya schreef:Nu ik dit hoor zal dat zeker niet het beeld van alle Psychologen bepalen. Voorheen had ik dat wel.
Je gelooft zo'n Psycholoog,het is immers haar werk,dus zij zal het wel weten dacht ik.
Niet dus, thnx voor je uitleg.![]()
Wel vervelend dat ik door haar de stempel Psychotisch en Schizofreen heb gekregen.
Die stempel krijg je niet enkel door één klacht.
gohya schreef:Hulp zoeken bij een Psycholoog heeft trouwens weinig zin als het over geesten gaat.
Psychologie en Paranormale wereld gaan niet samen.Volgens de 'regels' van de Psychologie ben je Psychotisch als je geesten ziet en hoort.Of je dan geholpen word? nee niet echt.
drawerlover schreef:De kindertelefoon chatten zal nu denk ik niet meer gaan. Hij is tot 8 uur 'open' en nu is alles bezet
drawerlover schreef:Ja had me vader zijn mond maar moeten houden. Echt waar nu kon ik hem wel vermoorden. Ik ben kwaad. Ik voel me nu zwaar beledigd. Ja mijn zus, zusje en broer hebben allemaal iets mis in hun hersenen en ik ook dat weet ik maar praat ik over psychologie gaan ze me weer voor gek verklaren terwijl ik durf te wedden dat ik op z'n minst ADHD heb. Ik kan dat wel van de daken schreeuwen