Thanks ladies! Ik denk dat ik de schaal veel ga gebruiken tijdens de feestdagen, lekker vol met pepernoten of kerstkoekjes. Volgende project is denk ik een Sinterklaasmok, en de Fall in Love-schaal en mokken. Helaas zijn die laatste nu niet verkrijgbaar, ik hoop erg dat ze nog komen en anders volgend jaar maar weer.
Heb eergister de oliebollen schaal besteld en ontvangen dank zij lief vriendje
ukje
Geplaatst: 16-09-15 19:22
Die schaal van hierboven wil ik ook heel graag nog hebben (zo op de fot ziet ie er nog hebberiger uit, dan de plaatjes ). En oja de sinterklaasschaal zat ik vorig jaar al naar te lonken, maar niet gedaan, dus hoop dat ie dit jaar weer komt.
Ik heb de winterschaal ook (en theepot, thee en mokken). Vind hem alleen wel groot, geen idee wat ik er in moet doen, en je kan hem ook niet in een bordenstandaard of iets zetten zodat hij rechtop staat...
Juist dit formaat hadden ze nog niet echt van Blond en ben er al een tijdje naar op zoek zelfs. Ik zou het gebruiken voor chips, stokbroodjes of salade ofzo.
Djeradalover
Geplaatst: 17-09-15 20:46
Leuk die winterset!
Hebben jullie de nieuwe sinterklaas en kerstcollectie al gezien ?! Zodra mn loon binnen is weet ik wat ik ga pre-orderen hihi .
Ik heb nu trouwens het grootste gedeelte van mn blond collectie zichtbaar in mn kamer neergezet. Het paste niet meer opgeborgen in de kast en mams wilt het niet beneden in de servieskast, flauw he :p.
+nog een efteling koekjespot, hapjes schaal, 3 le mokken, hartjes schaaltjes, cookies serie en home is where i'm with you serie, 2 ovenschalen, 4 kop en schotel, nog meer gewone mokken en koekjesblikken en borden die niet meer in het bordenrek paste, dit staat allemaal in de kast!
Zow jij hebt ook al een flinke serie Waar heb jij die bordenstandaard vandaan?
Ik verzamel het ook, zal binnenkort eens een fototje maken van mijn kast. Woon sinds een jaartje op mezelf en kon het dus eindelijk uitstallen na al die tijd in dozen te hebben gezeten
De grote bordenstandaards zijn van riverdale, gekocht bij de intratuin voor 15,- p.s. En ik heb ook nog 5 kleine voor petit fours, valentijnshartjes en gebaks+ontbijtbordjes die komen bij v&d vandaan, zijn helaas niet online te vinden, en koste 4,- p.s.
Ik juist die voorraadpot! Zie hem hier al helemaal staan, gevuld met pepernoten!
Sunrise_
Geplaatst: 18-09-15 09:32
Paisano schreef:
Ik juist die voorraadpot! Zie hem hier al helemaal staan, gevuld met pepernoten!
Ohnee ik had verkeerd gekeken, ik dacht dat het een klein bakje of iets dergelijks was. Inderdaad super leuk!! O O mijn portemonnee gaat dit seizoen niet leuk vinden.