Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SpikkelFire schreef:Izmir_Condor schreef:
Dit geeft de burger weer moed.
Mijnes is ook zo hopeloos met berichten.En hopeloos met afspreken vanwege een drukke baan. Dus heb em deze week op de man af gevraagd of ie het nog wel ziet zitten, want als het initiatief kwam van mijn kant. En hij zegt dat hij me uiteraard wilt zien.. Dus daar moet ik em dan maar op geloven.
Beetje jammer dat ie mijn kerstberichtje heeft genegeerd.
) en kreeg hetzelfde antwoord. Ik had toen zoiets van goed, dan zien we 't wel. Mijn geduldige wachten werd uiteindelijk beloond met op een avond : "Ah fiets it, we doen het gewoon, we gaan ervoor" "heb ik daar ook iets op te zeggen?" "Nee ik vind je veel te leuk om te laten lopen" 
je zou voor minder
balen!
NewGirl_BQ schreef:Mannen...![]()
TS, ik versta je echt wel. Ik denk dus ook zo... Ik heb geduld, maar sorry, als het altijd van één kant moet komen dan zegt dat voor mij ook al genoeg en is dat voor mij al snel : hoofdstuk afgesloten.
Jammergenoeg... soms denk ik dan dat ik écht meer geduld moet hebben maar ja, ik weet het zo niet.
Ik heb de mijne vrijdag erover aangesproken. Meneer was 5 dagen ziek geweest en had niets laten weten omdat ie zn gsm niet gebruikte (als ik ziek ben zit ik net meer op m'n gsm, maar kom, mannen logica zeker?). Hij stuurt mij na 5 dagen een berichtje, ik was aan het werk dus kon niet antwoorden. Zei hij al meteen dat ik hem aan het vergeten was... sjaje zou voor minder
![]()
Heb dan zelf nog een paar keer gestuurd waarop ik meteen antw kreeg, maar interesse was al snel terug weg. Heb hem vrijdag ook gezegd dat hij niet verwonderd moet zijn alsk hem vergeet, als hij nooit eens zelf stuurt... Hij gaf toe dat hij idd weinig moeite doet om te sms'en.
Dan begon hij meteen over het feit dat hij me beter moet leren kennen om te kunnen zeggen hoe of wat.. Ja hey, doe dan moeite om af te spreken hé... Sja, heb hem duidelijk gemaakt dat k m'n zinnen niet meer op hem zal zetten. Lukt redelijk goed want hoor hem nu ook gewoon niet meer![]()
Alleen zo jammer, want kon goed praten met hem, had dit al laaaang niet meer gehad met n jongenbalen!
En jeetje, op oudejaar is meneer ook van de partij op t feestje waar ik ga zijn, wordt gezelluuug!
+ vrouwen zijn als de beste in het opsporen van informatie hé
lol, deed dit ook vaak z'n tinder checken om te zien of hij nog online was geweest

ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb 
NewGirl_BQ schreef:Helemaal gelijk!+ vrouwen zijn als de beste in het opsporen van informatie hé
lol, deed dit ook vaak z'n tinder checken om te zien of hij nog online was geweest
![]()
En zo toevallig....... net als ik dit berichtje post over het feit dat ik me over hem probeer te zetten begint hij te praten op facebook.... had hem sinds vrijdag niet meer gehoord![]()
Hij vroeg of ik het niet erg ga vinden als we elkaar woensdag op oudejaar zien..
Hij zei dat hij het eig leuk zal vinden me te zien omdat hij me dan beter gaat leren kennen, hoe meer hij me ziet, hoe beter zegtie. Maar we moeten gewoon alles nemen zoals het komt, go with the flow zegtie
Rightik weet niet of ik daar zoveel zin in heb
Een andere vriendin vindt zijn uitleg dan weer wel heel eerlijk en normaal.
Vindt het precies een beetje easy en lame overkomen maarja.; zal wel weer aan mij liggen
Toen belde hij, hebben we vét lang gebeld. Hij was boos, jaloers
En toen vertelde hij hele verhalen over zijn ex die hem zo heeft gekwetst dat ie nu niemand dichtbij laat. Hmm, ik weet het niet. Maar ik sta er na het belletje wel weer voor open.. Want dan merk je toch weer hoe leuk die is
En we zijn erachter gekomen dat we (zeer waarschijnlijk) heel wat jaren geleden een keer naast elkaar in een bepaalde bus hebben gezeten
Ben benieuwd hoe het op school zal zijn. 
Maar geloof me heel veel jongens zouden dat wel zien zitten!
(mijn ex is de enige die ik ken die alleen seks in een relatie wil) Alleen die zeggen dat niet uit zichzelf bijvoorbeeld of zeggen het niet eens. Overigens is het niets voor mij en dat weet die tinderboy dan ook al.
Geryon schreef:Hahaha kan ik me voorstellen! Maar hij is niet alleen maar uit op seks. Hij zou het wel oke vinden om af te spreken puur voor seks en daarnaast kijken of het iets tussen ons kan worden.Maar geloof me heel veel jongens zouden dat wel zien zitten!
(mijn ex is de enige die ik ken die alleen seks in een relatie wil) Alleen die zeggen dat niet uit zichzelf bijvoorbeeld of zeggen het niet eens. Overigens is het niets voor mij en dat weet die tinderboy dan ook al.
![]()
Die foto kreeg ik overigens gewoon omdat we het erover hadden haha! Trainen enzo, of ie af moest vallen of niet blabla.

oh godddd!