Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lisannevosje

Re: Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 10:35

Mijn bijna-vriend/date is ook nog geen eens 2 maand vrijgezel na een relatie van meer als n jaar. Ik ontmoet vandaag zn ouders enzo, en als ik hem mag geloven is ie net zo gek op mij als ik op hem.

Ik hoop voor je dat t goedkomt, al heb ik ook het idee dat hij je niet heel leuk vind

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 10:40

SpikkelFire schreef:
Izmir_Condor schreef:

Dit geeft de burger weer moed. :')

Mijnes is ook zo hopeloos met berichten. >;) En hopeloos met afspreken vanwege een drukke baan. Dus heb em deze week op de man af gevraagd of ie het nog wel ziet zitten, want als het initiatief kwam van mijn kant. En hij zegt dat hij me uiteraard wilt zien.. Dus daar moet ik em dan maar op geloven. :') Beetje jammer dat ie mijn kerstberichtje heeft genegeerd. :')

Herkenbaar :')
Heb hem dat toentertijd ook 1 a 2 keer gevraagd (oke misschien iets vaker :+ ) en kreeg hetzelfde antwoord. Ik had toen zoiets van goed, dan zien we 't wel. Mijn geduldige wachten werd uiteindelijk beloond met op een avond : "Ah fiets it, we doen het gewoon, we gaan ervoor" "heb ik daar ook iets op te zeggen?" "Nee ik vind je veel te leuk om te laten lopen"
Tsja romantisch was anders maar ach :')

Kwoot verkloot maar te lui om te fixen :')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 11:16

Nee zoals ik al zei vind die me dan idd niet leuk genoeg en daarom zie ik het wel gewoon.

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:00

Mannen... :roll:

TS, ik versta je echt wel. Ik denk dus ook zo... Ik heb geduld, maar sorry, als het altijd van één kant moet komen dan zegt dat voor mij ook al genoeg en is dat voor mij al snel : hoofdstuk afgesloten.
Jammergenoeg... soms denk ik dan dat ik écht meer geduld moet hebben maar ja, ik weet het zo niet.

Ik heb de mijne vrijdag erover aangesproken. Meneer was 5 dagen ziek geweest en had niets laten weten omdat ie zn gsm niet gebruikte (als ik ziek ben zit ik net meer op m'n gsm, maar kom, mannen logica zeker?). Hij stuurt mij na 5 dagen een berichtje, ik was aan het werk dus kon niet antwoorden. Zei hij al meteen dat ik hem aan het vergeten was... sja :+ je zou voor minder :?
Heb dan zelf nog een paar keer gestuurd waarop ik meteen antw kreeg, maar interesse was al snel terug weg. Heb hem vrijdag ook gezegd dat hij niet verwonderd moet zijn alsk hem vergeet, als hij nooit eens zelf stuurt... Hij gaf toe dat hij idd weinig moeite doet om te sms'en.
Dan begon hij meteen over het feit dat hij me beter moet leren kennen om te kunnen zeggen hoe of wat.. Ja hey, doe dan moeite om af te spreken hé... Sja, heb hem duidelijk gemaakt dat k m'n zinnen niet meer op hem zal zetten. Lukt redelijk goed want hoor hem nu ook gewoon niet meer :P
Alleen zo jammer, want kon goed praten met hem, had dit al laaaang niet meer gehad met n jongen :( balen!
En jeetje, op oudejaar is meneer ook van de partij op t feestje waar ik ga zijn, wordt gezelluuug! :+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 22:11

NewGirl_BQ schreef:
Mannen... :roll:

TS, ik versta je echt wel. Ik denk dus ook zo... Ik heb geduld, maar sorry, als het altijd van één kant moet komen dan zegt dat voor mij ook al genoeg en is dat voor mij al snel : hoofdstuk afgesloten.
Jammergenoeg... soms denk ik dan dat ik écht meer geduld moet hebben maar ja, ik weet het zo niet.

Ik heb de mijne vrijdag erover aangesproken. Meneer was 5 dagen ziek geweest en had niets laten weten omdat ie zn gsm niet gebruikte (als ik ziek ben zit ik net meer op m'n gsm, maar kom, mannen logica zeker?). Hij stuurt mij na 5 dagen een berichtje, ik was aan het werk dus kon niet antwoorden. Zei hij al meteen dat ik hem aan het vergeten was... sja :+ je zou voor minder :?
Heb dan zelf nog een paar keer gestuurd waarop ik meteen antw kreeg, maar interesse was al snel terug weg. Heb hem vrijdag ook gezegd dat hij niet verwonderd moet zijn alsk hem vergeet, als hij nooit eens zelf stuurt... Hij gaf toe dat hij idd weinig moeite doet om te sms'en.
Dan begon hij meteen over het feit dat hij me beter moet leren kennen om te kunnen zeggen hoe of wat.. Ja hey, doe dan moeite om af te spreken hé... Sja, heb hem duidelijk gemaakt dat k m'n zinnen niet meer op hem zal zetten. Lukt redelijk goed want hoor hem nu ook gewoon niet meer :P
Alleen zo jammer, want kon goed praten met hem, had dit al laaaang niet meer gehad met n jongen :( balen!
En jeetje, op oudejaar is meneer ook van de partij op t feestje waar ik ga zijn, wordt gezelluuug! :+

Oh precies hetzelfde gevoel hier inderdaad! Ik heb nu dus ruim een week al helemaal niks van hem gehoord. Soms check is nog even of die online is geweest op de app, en ja oke, hij is daar ook niet heel veel online maar toch zeker wel elke dag.
Ik heb me er inderdaad maar overheen gezet en ben echt enkel nog heel nieuwsgierig hoe die volgende week op school gaat zijn. Maar ook dan ga ik gewoon normaal doen zoals ik altijd doe en niet extra mijn aandacht op hem vestigen ofzo.

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:18

Helemaal gelijk! :) + vrouwen zijn als de beste in het opsporen van informatie hé :+ lol, deed dit ook vaak z'n tinder checken om te zien of hij nog online was geweest :P

En zo toevallig....... net als ik dit berichtje post over het feit dat ik me over hem probeer te zetten begint hij te praten op facebook.... had hem sinds vrijdag niet meer gehoord :P
Hij vroeg of ik het niet erg ga vinden als we elkaar woensdag op oudejaar zien..
Hij zei dat hij het eig leuk zal vinden me te zien omdat hij me dan beter gaat leren kennen, hoe meer hij me ziet, hoe beter zegtie. Maar we moeten gewoon alles nemen zoals het komt, go with the flow zegtie :P
Right :P ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb :D
Een andere vriendin vindt zijn uitleg dan weer wel heel eerlijk en normaal.
Vindt het precies een beetje easy en lame overkomen maarja.; zal wel weer aan mij liggen 8)7

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 23:27

Haha nou ik ben benieuwd hoe het jullie woensdag vergaat! Ik zal hem sowieso toch niet eerder zien dan volgende week dinsdag op school

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 09:13

Hmm vervelend Linn.. Ik ben dan inderdaad ook bang dat hij het niet ziet zitten.
Als ik jou was zou ik me lekker op andere dingen focussen en misschien ziet hij dan wel wat hij mist.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:27

NewGirl_BQ schreef:
Helemaal gelijk! :) + vrouwen zijn als de beste in het opsporen van informatie hé :+ lol, deed dit ook vaak z'n tinder checken om te zien of hij nog online was geweest :P

En zo toevallig....... net als ik dit berichtje post over het feit dat ik me over hem probeer te zetten begint hij te praten op facebook.... had hem sinds vrijdag niet meer gehoord :P
Hij vroeg of ik het niet erg ga vinden als we elkaar woensdag op oudejaar zien..
Hij zei dat hij het eig leuk zal vinden me te zien omdat hij me dan beter gaat leren kennen, hoe meer hij me ziet, hoe beter zegtie. Maar we moeten gewoon alles nemen zoals het komt, go with the flow zegtie :P
Right :P ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb :D
Een andere vriendin vindt zijn uitleg dan weer wel heel eerlijk en normaal.
Vindt het precies een beetje easy en lame overkomen maarja.; zal wel weer aan mij liggen 8)7

Ik vind dat soort dingen ook altijd zo overkomen, maar echt het ligt aan ons! Wij willen gewoon alles of niets denk ik ipv dat langzame halve gedoe :P

Mijn flirt liet ook weer een paar dagen niets meer van zich horen terwijl we elkaar misschien zouden zien, de klootzak, dus heb het vanavond gewoon echt afgekapt, totaal geen interesse meer in hem. Hij reageerde amper, alsof ie dacht dat ik niet serieus was?
Dus stuurde ik een foto van het lichaam van een ander die ik gister leerde kennen...... :o Toen belde hij, hebben we vét lang gebeld. Hij was boos, jaloers := En toen vertelde hij hele verhalen over zijn ex die hem zo heeft gekwetst dat ie nu niemand dichtbij laat. Hmm, ik weet het niet. Maar ik sta er na het belletje wel weer voor open.. Want dan merk je toch weer hoe leuk die is {:)-:( En we zijn erachter gekomen dat we (zeer waarschijnlijk) heel wat jaren geleden een keer naast elkaar in een bepaalde bus hebben gezeten :')

Jammer TS dat hij nog niets van zich heeft laten horen :( Ben benieuwd hoe het op school zal zijn.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 00:41

Het eerste wat ik denk als ik jou verhaal lees is: waarom heb je in godsnaam een foto van het lichaam van een jongen die je gister pas heb leren kennen?!? :P
Dan gaan bij mij juist echt altijd meteen alle alarmbellen rinkelen, van zulk soort jongens hou ik dus echt niet en die zijn naar mijn mening juist echt uit op maar 1 ding....
Maar mooi dat je het met die andere jongen wel weer ziet zitten!

Hier nog steeds niks gehoord van hem. Jammer voor hem dan hoor, tabee ermee.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 03:32

Hahaha kan ik me voorstellen! Maar hij is niet alleen maar uit op seks. Hij zou het wel oke vinden om af te spreken puur voor seks en daarnaast kijken of het iets tussen ons kan worden. :+ Maar geloof me heel veel jongens zouden dat wel zien zitten! :P (mijn ex is de enige die ik ken die alleen seks in een relatie wil) Alleen die zeggen dat niet uit zichzelf bijvoorbeeld of zeggen het niet eens. Overigens is het niets voor mij en dat weet die tinderboy dan ook al. :P

Die foto kreeg ik overigens gewoon omdat we het erover hadden haha! Trainen enzo, of ie af moest vallen of niet blabla.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 07:17

Pff maar waarom die fotp doorsturen naar een ander? Tlijk je wilt een reactie uitlokken maar vind dat echt een rare actie :(

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 07:51

Tja een actie uit kwaadheid en verdriet, zou dat nooit in een normale situatie doen. Het komt niet in mijn verhaal naar voren maar hij heeft me behandeld als een stuk stront en dit heeft er wel eindelijk voor gezorgd dat ik tot hem door drong dus spijt heb ik niet.

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 09:20

In mijn ogen moeten relaties niet beginnen met spelletjes en "manipulatie". Dat soort relaties zijn gedoemd om te mislukken. Je kan beter iemand hebben waarbij dat allemaal niet nodig is, die gewoon voor jou wil gaan.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 09:45

Vind het ook apart

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 09:52

Geryon schreef:
Hahaha kan ik me voorstellen! Maar hij is niet alleen maar uit op seks. Hij zou het wel oke vinden om af te spreken puur voor seks en daarnaast kijken of het iets tussen ons kan worden. :+ Maar geloof me heel veel jongens zouden dat wel zien zitten! :P (mijn ex is de enige die ik ken die alleen seks in een relatie wil) Alleen die zeggen dat niet uit zichzelf bijvoorbeeld of zeggen het niet eens. Overigens is het niets voor mij en dat weet die tinderboy dan ook al. :P

Die foto kreeg ik overigens gewoon omdat we het erover hadden haha! Trainen enzo, of ie af moest vallen of niet blabla.

Ah oke. Nee zou toch ook echt niet mijn soort jongen zijn.
De jongen waarvoor dit topic bedoelt was is ook niet zo. Anders had die ook wel echt al lang gebruik ervan gemaakt dat ik hem wel leuk vond en dat heeft die ook niet gedaan.
Ik heb het ook eerder mee gemaakt met dat soort jongens en dat wil ik zelf gewoon echt niet meer. Ik wil echt verliefd worden op een jongen en daar dan alles mee doen. Niet alleen puur voor de seks, dat wil ik niet meer.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:33

Vreselijk als jongens je gebruiken om seks te krijgen, ze kunnen een meisje er echt mee kwetsen als zij echte gevoelens voor hem heeft.

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:32

Snap ergens je actie wel, maar zou het zelf nooit doen :P
Als ik kwaad ben op iemand door zo'n dingen dan maak ik er korte metten mee..
bye bye facebook, bye bye gsm nummer...
Maar ahja, wel goed datie daardoor wat meer is beginnen praten :+

Ik ben helemaal benieuwd naar vanavond :P oh godddd!

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 11:22

Ik volg al een tijdje...
zou hij nu niet hetzelfde hebben als jij? Ik wacht op een berichtje van haar? Als hij je wel leuk vind zoals hij zei dan komt het wel goed... mannen zijn en blijven soms rare wezens. Succes

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 11:32

Dat is echt precies wat ik dacht haha! Wat nou als hij ook wacht op een berichtje van jou en jullie beide koppig zijn!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 12:09

Ja ik heb idd ook hetzelfde gedacht. Maar het antwoord zal ik niet weten. Ik had hem juist gezegd dat ik het belangrijk vind dat het van 2 kanten komt en daarvoor begon ik best vaak met praten. Dus gok dat hij dan wel snapt dat dit van hem moet komen.
Plus, ik had hem ook dat goede kerstdagen en gelukkig nieuwjaar ding doorgestuurd en daar heeft die niet op gereageerd dusja...

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:29

Gewoon vragen of hij nog een keer af wil spreken. ;)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:31

_Reneee schreef:
Gewoon vragen of hij nog een keer af wil spreken. ;)

Als je dat vraagt weet je denk ik meteen de waarheid er achter, maar ik ben er ook voor om niks meer te zeggen en afwachten tot hij iets zegt. Moeilijk dit altijd.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 13:42

Oh nee ik ga nu niet zelf vragen of die weer wilt afspreken. Dit moet echt vanuit hem komen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:47

Tja, je hebt ook wel gelijk, het is heel vermoeiend om er nog energie in te steken. Dat had ik dus ook, alles kwam van mijn kant af en op een gegeven moment word je daar gewoon zo moe van.