We vinden wel wat anders..Meubels zijn gekocht!

Net als een grote vriezer (220 liter) en een inductieplaat.
En een grote prullebak (die ook nog eens reteduur zijn!!) en frituur.
Dure week, vorige week..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We vinden wel wat anders..
Yesterday schreef:Renske_W schreef:Ik heb het wat dat betreft vrij makkelijk Yesterday, de bedoeling is om op zijn bedrijf te gaan wonen.
Zijn ouders wonen bij het bedrijf in het huis, en de planning is om te gaan kijken voor een woonunit, die we daar neer kunnen zetten.
En dan in de toekomst, te verhuizen naar het huis. Maar dat is nog allemaal toekomst.
Eerst moeten we met de gemeente rond gaan krijgen dat we een unit mogen zetten.
Dat is idd wel een gaaf badkamer meubel Nancy!
Wat een leuke optie! Hopelijk gaat de gemeente meewerken, maar als het naast een bedrijf zit zal er vast geen zichtbelemmering zijn voor omwonenden etc toch?

.
Echt leuk om te volgen, er ontbreken alleen nog foto's *hint* 

En die *@$&@^!^!#*! verf dekt niet. Zitten al 4 (!) lagen op en nog niet egaal. Het is ook super dun, moeten heel hard ons best doen om geen druipers te krijgen. Zijn vandaag al bij de Praxis geweest, hebben een tweede pot van ze gekregen omdat zij geen flauw idee hebben wat er aan de hand is. Ook al contact gehad met de fabrikant, die gaan ons maandag bellen want die vinden het ook maar vreemd. We hebben de muur keurig voorbehandeld.. En de andere drie muren zijn geen probleem, daar zit wel een ander merk op en dat is ook niet zo dun.

.

).
).
Mijn vriend en ik hebben net 1,5 week de sleutel en zijn beide 21 jaar. Wat wil je graag weten?