Sicayes schreef:Ik vind het eigenlijk sowieso bizar dat sommige mensen zich kunnen storen als iemand 'laat' antwoord. Ik kijk soms ook even snel tussendoor op mijn telefoon en denk dat 'ik reageer zo even in mijn pauze' of 'vanavond'. Simpelweg omdat ik nu misschien het antwoord niet heb, geen tijd heb om te antwoorden (Want die stroom smsjes erna wil je niet) of welke andere reden dan ook.
Inderdaad. Ik zou ook zelf nooit bewust iemand negeren, en ik ga er ook niet van uit dat mijn vrienden me negeren als ze niet reageren.

En als ze dringende dingen hebben moeten ze maar bellen

Sicayes, ik denk dat hij je negeert

Ik zou er even wat verontwaardigde berichtjes achteraan sturen hoor.

Geryon: Ik heb weleens situaties dat ik niet kan typen, maar wel lezen. Bijvoorbeeld als ik op de fiets zit, en een enkele keer te paard (doe ik normaal nooit, maar ik heb het wel 1 of 2 keer gehad dat ik dan meerdere berichten achter elkaar kreeg en dacht dat ik gebeld werd, en daarom m'n telefoon pakte). Of als de bus net aankomt bij de bushalte, of de bus net aankomt en ik erop moet stappen, of ik van huis weg moet, net een berichtje ontvang, en toch even kijk voor ik vertrek. Of als ik op werk zit, een berichtje krijg, kijk en er dan een collega binnenkomt met een vraag of ik gebeld wordt. Of uberhaupt dat je net gebeld wordt als je een bericht ontvangt. Kortom: Situaties zat, en dit zijn alleen degenen die ik zo kan bedenken.

Een antwoord duurt ook niet altijd 2 seconden, want een antwoord is niet altijd 'ja' of 'nee'.