eclair98 schreef:Nou ja, die rijlaarzen is niet echt prullaria en als je al een goede jas nodig hebt, heb je die nodig!
Het was niet echt nodig en had er ook een van hh kunnen kiezen in plaats ban pikeur
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Én nog goedkoper uit ook. Zoolgangster schreef:Kentaro schreef:Inderdaad, buiten het geld dat je allemaal bespaard, wat een rust moet het geven om niet zóveel zooi in huis te hebben... Nadeel is bij ons ook nog eens dat we beiden zo zijn.... Dan niet van het zooi kopen, maar álles bewaren... Als ik dan eens een opleving krijg, vind vriendlief van alles weer zonde om weg te doen
Oh erg is dat ja, hier ook zo.
Maar afgelopen week heb ik mooi een vuilniszak vol zooi laten verdwijnen.
Ik moet zeggen dat het mij ook steeds makkelijker afgaat. Op af en toe een moeilijk momentje na. antje_vip schreef:Dus mensen zijn niet alleen aan het bezuinigen hier, maar men begint ook op te ruimen!Ik moet zeggen dat het mij ook steeds makkelijker afgaat. Op af en toe een moeilijk momentje na.
vuurneon schreef:Ikke, je despicable me komt naar boven hahaha
antje_vip schreef:Dus mensen zijn niet alleen aan het bezuinigen hier, maar men begint ook op te ruimen!Ik moet zeggen dat het mij ook steeds makkelijker afgaat. Op af en toe een moeilijk momentje na.
ginger18 schreef:antje_vip schreef:Dus mensen zijn niet alleen aan het bezuinigen hier, maar men begint ook op te ruimen!Ik moet zeggen dat het mij ook steeds makkelijker afgaat. Op af en toe een moeilijk momentje na.
Ja, een opgeruimd huis geeft dan een goed gevoel.
Iemand interesse in motivatie foto's?
Dan maak ik vanavond een foto van die mooie berg rotzooi.
Dan kun je goed zien wat er gebeurt als je allemaal onzin koopt.
Eleionomae schreef:Ik heb een baaldag vandaag. Zo eerst een afspraak met de wmo en daarna ga ik naar action wat spulletjes voor mn werk halen. Hopelijk kan ik mezelf zover in houden dat ik niet met teveel andere meuk thuis kom, maar ik heb deze maand sowieso al 180,- gespaard, dus een keer iets leuks kopen moet ook kunnen
vuurneon schreef:Ikke, je despicable me komt naar boven hahaha
Ik heb 2 huisdieren erbij sinds gister, maar ik heb mij ingehouden en alleen gekocht wat ze écht nodig hebben ipv wat ik super schattig vond![]()
Alleen nog wel naar de ikea, want de kooi staat nu oo de grond. Dus ik moet wel heel dapper zijn dan haha
Pantykous schreef:Ik ben net naar de Hema geweest voor een nieuw schrijfblok. Ben thuis gekomen met schrijfblok en een to do boekje -die leg ik vast apart want mn andere is bijna vol- en een kaartje voor een vriendinnetje die in een kliniek zit. Ze hadden allemaal leuke dingen maar ben sterk gebleven.
antje_vip schreef:Dus mensen zijn niet alleen aan het bezuinigen hier, maar men begint ook op te ruimen!Ik moet zeggen dat het mij ook steeds makkelijker afgaat. Op af en toe een moeilijk momentje na.
Maar goed dat ik niet teveel onzin heb gekocht, blijft er ook nog wat extra's over voor m'n spaardoel.
ik vond het te stil in huis, de vissen zeggen weinig en de kippen staan buiten. Kat/hond kan helaas niet dus dan maar een ander dier dat zacht is én geluid maakt
de cavia haha
staat gewoon een eenvoudig voerbakje in ipv die van 10 euro haha
LauraSaskia schreef:In de etos alleen gekocht wat ik nodig had! En met korting![]()
En ik stel het kopen van nieuwe schoenen gewoon een maand uit, heb nu nog zat paren. Denk ik.
Het enige waaraan ik m'n geld mag uitgeven nu zijn boodschappen, huur en een finelinerpen.
)