Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 14:25

Bambi1995 schreef:
yvanna schreef:
Ook fijn als je beide verlegen bent..

Haha ik hoor de krekels al :+

haha echt he.. maar is zeer ongemakkelijk die dodelijke stilte.. ik krijg dan soms de slappe lach..

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:15

haha, wat een heerlijk topic :Y)

Geen date fail, maar : De jongen waar ik al een paar maanden mee ging, stuurde me een paar dagen voor Valentijnsdag een berichtje of we beide niet meer dan 15 euro zouden betalen voor een cadeau, want anders was het niet eerlijk :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:17

Flicka12 schreef:

Geen date fail, maar : De jongen waar ik al een paar maanden mee ging, stuurde me een paar dagen voor Valentijnsdag een berichtje of we beide niet meer dan 15 euro zouden betalen voor een cadeau, want anders was het niet eerlijk :')

_O-

Past ook mooi bij 'ik neem je uit eten!' En je staat in de macdrive :')

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:25

vuurneon schreef:
Flicka12 schreef:

_O-

Past ook mooi bij 'ik neem je uit eten!' En je staat in de macdrive :')

Precies :') _/-\o_

Ayasha
Blogger

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 16:52

Mijn kerel en ik hebben in de quick gezeten alvorens een filmpje mee te pakken. Vond'k prima. :')
Was niet zo veeleisend aan de omgeving als mijn gezelschap maar goed is. (en dat was en is het met m'n kerel :+:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 18:02

Ayasha schreef:
Mijn kerel en ik hebben in de quick gezeten alvorens een filmpje mee te pakken. Vond'k prima. :')
Was niet zo veeleisend aan de omgeving als mijn gezelschap maar goed is. (en dat was en is het met m'n kerel :+:)

Nou, als mijn man (of date) mij mee uit eten wil nemen, verwacht ik niet bij de frietboer te zitten := zeg dan; wij gaan bij de snackbar wat eten (en dat vind ik ook prima hoor). Maar onder 'uit eten' versta ik geen friet van Piet :') tenminste, niet meer op deze leeftijd :') toen ik 16 was vond ik de Mac ook gewoon tellen als uit eten :D

Mijn vader is ook zo leuk, neemt hij mij mee uit eten.... Gaan wij naar de ikea -O- Gezellig, in de lange rij wachten op voedsel, doet mij altijd zo denken aan een kantine _O- Maar vooruit, papa is wel lief <3
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 19-10-14 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 18:07

Ah ja nu we het daar over hebben weet ik ook nog wel eentje.
Was wel met toenmalige vriendje we gingen naar een of ander sjiek event, was 2 uur rijden en we hadden er een weekendje van gemaakt met 1 overnachting. Op voorhand had hij gezegd ja is goed rijden we daarheen, inchecken in hotel, even klaarmaken en dan gaan we nog uit eten en dan naar dat event. Super leuk tot we aankwamen ( redelijk overdressed ) in de Mac....
Dag erna zijn we naar Brugge geweest, we zijn zo een 6 restaurants voorbij gewandeld om vervolgens in de pizzahut te stranden....
Toen we die avond naar huis reden hadden we nog geen zin om naar huis te gaan, zijn we maar langs de bios gereden. Toen had hij honger en ik niet. Issie een restaurant binnen gelopen om te eten :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 18:18

vuurneon schreef:
Nou, als mijn man (of date) mij mee uit eten wil nemen, verwacht ik niet bij de frietboer te zitten := zeg dan; wij gaan bij de snackbar wat eten (en dat vind ik ook prima hoor). Maar onder 'uit eten' versta ik geen friet van Piet :') tenminste, niet meer op deze leeftijd :') toen ik 16 was vond ik de Mac ook gewoon tellen als uit eten :D

Mijn vader is ook zo leuk, neemt hij mij mee uit eten.... Gaan wij naar de ikea -O- Gezellig, in de lange rij wachten op voedsel, doet mij altijd zo denken aan een kantine _O- Maar vooruit, papa is wel lief <3

Haha hij noemde het ook geen "uit eten" we gingen eigenlijk gewoon naar de bios maar hij had honger. :')
Nu moet'k wel zeggen dat je mij meer plezier doet met de mac/quick dan met het gemiddelde restaurant. O:)
(alleen Grieks staat nog boven quick/mac :9)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 18:41

Een vriendin van me is bij de eerste date eens mee uit eten genomen naar een ..... shoarmazaak :+
Ik heb me doodgelachen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 19:12

Oh, ik ook hoor, ik ga graag ff naar de mac. Maar als je wordt uitgenodigd om te gaan uit eten, dan verwacht ik dus geen mac of shoarma oid... Als de bedoeling een film is, en je wil voor die tijd nog ff ergens wat eten, vind ik dat alweer heel iets anders!

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 01:12

Heb het topic vanaf pagina 1 meegelezen ( en me om sommige dates kapot gelachen :)) dus hoog tijd dat ik zelf ook iets plaats.....wel van al een aantal jaar geleden hoor.

Ik ging met een mannelijke collega iets drinken in de kroeg in mijn woonplaats, waar ik wel vaker kwam. Het was lente en we zaten buiten op het terras, precies voor een raam. Collega en ik zaten gezellig een biertje te drinken(gebracht door een leuke, vlotte jongen) en hij gaf me op een gegeven moment zijn telefoon, zodat ik mijn nieuwe nummer er in kon zetten. Ik dat gedaan en na nog een biertje rekenden we af bij die leuke, vlotte jongen, die heel normaal deed. Amper een halfuur later kreeg ik een sms 'Waar ben je? Wil je graag (en snel) weer zien...' Ik had geen idee van wie het vandaan kwam, maar het volgende smsje maakte al veel duidelijk. ' Ik ben Tom, je lekkere ober uit de kroeg. Werk er nog maar net en dan zie ik zoiets als jou.....XxXxXxX
Heb toen terug gesmst dat ik toen eigenlijk, behalve de meukaart niets lekkers had gezien en ik heerlijk had genoten van het frietje dat we (collega en ik dus) bij de snackbar hadden gehaald. Toen was het een paar dagen stil en kreeg ik van hem een smsje dat hij wist waar ik werkte en dat hij langs zou komen om de problemen in onze relatie ( :? ) te bespreken. Ik nam het niet zo serieus, hoe zou die jongen nou moeten weten waar ik werkte?!? Helaas stond hij slechts een dag later al bij de ingang van mijn werk, hoe hij daar allemaal achter is gekomen is me nog een raadsel.... Vervolgens liep hij naar me toe en probeerde me te kussen, gelukkig was een collega hem net voor. Die hield hem tegen en zei dat hij moest oprotten. Hij liep toen een stukje achteruit met zn handen voor zijn borst, maar nog wel met die vie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 01:36

Mijn ergste date was denk ik vorige zomer := Was met een hele leuke gast een drankje gaan doen, wouden allebei nog geen afscheid nemen dus we besloten nog even een dansje te gaan doen in een tent. Nou heb ik er helaas af en toe last van als ik een biertje drink (was niet eens dronken := ) dat er giga veel lucht in mijn maag gaat zitten. Ik word daar dan echt kotsmisselijk van, dus was naar buiten gerend in de veronderstelling dat ik echt ging kotsen. Maar even snel geroepen dat ik iemand moest bellen. Hij achter me aan gerend, zat ik daar beneden aan de gracht in te houden. Uiteindelijk maar uitgelegd en toen ik voorover leunde om (dacht ik) over te geven liet ik een KEIHARDE (maar dan ook echt keihard) boer. Hij lachte zich echt een ongeluk en we hebben 2 seconden daarna voor het eerst gezoend _O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:06

Jindai schreef:
Heb het topic vanaf pagina 1 meegelezen ( en me om sommige dates kapot gelachen :)) dus hoog tijd dat ik zelf ook iets plaats.....wel van al een aantal jaar geleden hoor.

Ik ging met een mannelijke collega iets drinken in de kroeg in mijn woonplaats, waar ik wel vaker kwam. Het was lente en we zaten buiten op het terras, precies voor een raam. Collega en ik zaten gezellig een biertje te drinken(gebracht door een leuke, vlotte jongen) en hij gaf me op een gegeven moment zijn telefoon, zodat ik mijn nieuwe nummer er in kon zetten. Ik dat gedaan en na nog een biertje rekenden we af bij die leuke, vlotte jongen, die heel normaal deed. Amper een halfuur later kreeg ik een sms 'Waar ben je? Wil je graag (en snel) weer zien...' Ik had geen idee van wie het vandaan kwam, maar het volgende smsje maakte al veel duidelijk. ' Ik ben Tom, je lekkere ober uit de kroeg. Werk er nog maar net en dan zie ik zoiets als jou.....XxXxXxX
Heb toen terug gesmst dat ik toen eigenlijk, behalve de meukaart niets lekkers had gezien en ik heerlijk had genoten van het frietje dat we (collega en ik dus) bij de snackbar hadden gehaald. Toen was het een paar dagen stil en kreeg ik van hem een smsje dat hij wist waar ik werkte en dat hij langs zou komen om de problemen in onze relatie ( :? ) te bespreken. Ik nam het niet zo serieus, hoe zou die jongen nou moeten weten waar ik werkte?!? Helaas stond hij slechts een dag later al bij de ingang van mijn werk, hoe hij daar allemaal achter is gekomen is me nog een raadsel.... Vervolgens liep hij naar me toe en probeerde me te kussen, gelukkig was een collega hem net voor. Die hield hem tegen en zei dat hij moest oprotten. Hij liep toen een stukje achteruit met zn handen voor zijn borst, maar nog wel met die vie

Te vroeg op enter gedrukt? :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:47

Nu ben ik ook wel heel benieuwd wat die 'vie' moet wezen. Een echte cliffhanger. :D

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:49

Hihi inderdaad.. Iets met vieze?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:51

Ik ben ook heel benieuwd stiekem....

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:36

Vieze lach op zn gezicht? :)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:44

Vier rozen in zijn handen?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 15:07

Wat een verhaal Jindai :\
Heb je dit bij dat terras gemeld? Kan nooit de bedoeling zijn dat personeel op die manier met gasten omgaat...

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 15:08

Sorry :') Idd te vroeg op enter gedrukt en kon 'm niet meer aanpassen op mn mobiel, heel vaag.

Maar hij liep dus weg met een vieze grijns op zn gezicht en zei 'Sorry, ik beloof dat ik het goed met je maak' Ik stond nog steeds met mn mond vol tanden. Had een week niks meer van hem gehoord dus dacht dat hij me wel met rust zou laten. Stond hij opeens in het weekend voor me neus terwijl ik met vrienden gezellig wat aan het drinken was in de kroeg. Hij was er al flink aan en heeft me toen een huwelijksaanzoek gedaan..... _O- Uiteindelijk is hij met veel gedoe de kroeg uitgezet en kreeg ik de volgende dag een smsje met 'Sorry'. Heb hem daarna nooit meer gezien of gehoord. _/-\o_

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 15:14

Doubtless schreef:
Heb je dit bij dat terras gemeld? Kan nooit de bedoeling zijn dat personeel op die manier met gasten omgaat...

Heb het idd gemeld en zijn leidinggevende is er heel netjes mee omgegaan. Heb excuses gekregen en hoefde de 4 drankjes niet te betalen. Een maand later werkte hij er al niet meer, ik gok zo dat ik niet de enige ben geweest die hij lastig heeft gevallen.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 15:15

Doubtless schreef:

Heb het idd gemeld en zijn leidinggevende is er heel netjes mee omgegaan. Heb excuses gekregen en hoefde de 4 drankjes niet te betalen. Een maand later werkte hij er al niet meer, ik gok zo dat ik niet de enige ben geweest die hij lastig heeft gevallen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:02

Wat een engerd Jindai...
Zo komende week een Tinderdate dus misschien kan ik je ook wel een smakelijk verhaal geven daarna

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:25

Hahaha _mexx_lady_ doe je goed :').
Dat was ook hier het plan het weekend maar de eikel bleek een vriendin te hebben :x. Verklaarde ook ineens waarom ik 's avonds geblokt werd op whatsapp :').
Losahhhhhhh :evaw:

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:33

Haha maar als ik jullie verhalen lees twijfel ik maar op afzeggen :')