Konstantine schreef:Ik verbaas me erover hoeveel mensen (hier en in het echt) lijken te vinden dat wij als winkelpersoneel maar gewoon dood moeten hongeren of vies oud brood moeten eten omdat ze te besodemieterd zijn ons even voor te laten aan een geopende kassa en nog erger gaan flippen als we het dan maar zelf oplossen aan een gesloten kassa.
Als ik op maandag om 6 uur in de ochtend begin kan ik niet voor werktijd winkelen, dus dan zou ik brood van zaterdag mee moeten nemen? En bedankt hè... Vinden jullie het nog gek ook dat het personeel vaak kortaf is. Hoe zou jij je voelen als je constant honger en een droge bek had?
Als ik dan ein-de-lijk om pauze mag ga ik inderdaad geen klanten meer helpen, ook niet die ene persoon met die twee productjes, want dan blijf ik bezig. Maar mijn collega is wel van harte welkom aan mijn kassa, als die dan ook meteen even mijn hekje wil sluiten.
Dan stop je het brood zodra je thuiskomt in de vriezer, dan is het nog prima op maandag. Je doet alsof je in 3de wereld omstandigheden moet werken.