Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann_moi schreef:*
Balou_k schreef:Het boek is gesloten, nu mag ik van mezelf even heel hard huilen en vanaf morgen weer beginnen leven!
Heb mijn ex wel duidelijk gemaakt dat ik niet aan het daten ben, dat er geen reden meer is voor enige vorm van contact en dat ik het vervelend vind dat het zo moet gaan.
Blijkbaar heeft ze geen nieuwe liefde, ze heeft erg leuke vrienden die zeggen van wel. Ik geloof haar dat ze die niet heeft, maar een discussie ik uitgesloten. Daar waag ik mij ook niet meer aan, zij rust en ik rust en ik hoop dat ik ooit alle herinneringen terug kan halen zonder verdriet, hoop en liefde.
Ik ben dan wel mijn ware liefde kwijt, maar ooit zal iemand haar dankbaar zijn dat zij mij heeft laten gaan. (Dit even heel vaak tegen mijzelf zeggen, werkt misschien)
Ik heb overigens geen spijt van de relatie, ik heb heel veel van iemand gehouden en veel liefde terug gekregen. En het doet dan ook erg veel verdriet dat dat voorbij moet zijn, maar it takes 2 to tango. Ik kan haar wel terug willen maar als de ander dat niet wil of kan moet ik dat accepteren.
Nu dat laatste restje hoop het hart en hoofd krijgen. Het doet erg veel pijn om van iemand te houden en iemand in je leven te willen terwijl dat niet kan.
I hoped we'd last forever, unfortunately forever was a short amount of time.