CedriiC schreef:Britt_Sisi schreef:Ik heb de helft van het topic door gebladerd en toen werd het mijn hersenen teveel haha! Dat van die kleuren heb ik ook vaak overna gedacht en ik kwam er maar niet uit!
En over wat als we nou in een soort van sims zitten heb ik ook over na gedacht vroeger, ik dacht altijd dat wij gewoon een soort van poppenhuis waren van kinderen die dan gewoon een wereld bol hadden gekregen en lekker aan het spelen waren haha!
Later heb ik een keer een film gezien waar iemand in een soort van glazen bol geplaatst werd zonder dat hij dat wist en dat alles voor die persoon vooropgezet was voor een film. Dus alles wat er gebeurde was zo gepland en van die film was ik zo onder de indruk dat ik dacht dat dat hier ook wel aan de hand zou kunnen zijn..
Mijn verhaal is misschien een beetje warrig haha excuses daarvoor!
Edit oh ik lees net dat er al een hele andere discussie gaande is haha!
Ik denk dat jij de Truman Show bedoelt!Bizarre film, 't schijnt dat heel veel mensen na het zien van die film ineens dachten dat ze zelf ook in zo'n wereld zaten.
![]()
Ik herken ook heel veel vragen die er gesteld zijn, toch wel weer mooi dat veel mensen zich dezelfde dingen afvragen
Ik denk het inderdaad! Ik moest hem op de middelbare school kijken en ik was diep onder de indruk haha! Zelfs een beetje bangig!