Rioolspin (?) in mijn wasgoed... Help? :(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PureSG

Re: Rioolspin (?) in mijn wasgoed... Help? :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 23:21

Ik ben trots op je Miracle!
Zo heb ik vandaag een spin buiten gezet met een glas en een papiertje. Het was een huisspin, dus buiten issie waarschijnlijk toch niet lang, maar ach. :+

ElenaMM77, je bent onwijs lief en schattig :j

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 23:47

poetser schreef:
:(:) Hoe heb je het opgelost? Veel succes met je verhuizing

Volgens mij heb ik hier nog geen antwoord op gegeven. :')

Uiteindelijk ben ik wat dozen open getrokken in de hoop dat mijn elektrische vliegenmepper ergens bovenop lag, maar goed, die vind je natuurlijk nooit meer terug. }:0
Toen besloten, aangezien ik toch met de dozen in de weer was, ze maar heel tactisch zo goed mogelijk opzij te schuiven, zodat ik er bij kon met de stofzuiger.
Kon ik er ein-de-lijk bij met de stofzuiger, issie verdwenen >;) Ik in paniek, wou al bijna huilend en gillend naar de buren rennen, maar ik heb me, heel erg stoer, kunnen inhouden. :j

Maar ik moet zeggen dat dit:

Citaat:
grote bezem, alles naar de stoeprand
de creditcard van je partner pakken en volhouden dat je een nieuwe collectie schoenen moet hebben

met de seconde aantrekkelijker werd. :# Sowieso een nieuwe collectie schoenen halen op de creditcard van manlief klinkt erg aantrekkelijk, maar dat terzijde.

Aangezien ik er toen toch was met de stofzuiger, besloot ik er een andere zuigkop op te zetten, deze is wat kleiner en langer waardoor je er goed dingen mee kunt optillen. Zo kon ik de schoenen controleren en indien er een Henk was, direct Henk opzuigen! :)*
Een Henk ben ik tegengekomen, daar schrok ik zo dusdanig van dat ik perongeluk een verdwaalde sok heb opgezogen #) Wat die dan ook achter de bank doet... Mannen. :Y)
Maar goed, sok verdwenen, stofzuiger verstopt en Henk ontsnapt. Sok er gelukkig uit kunnen krijgen met wat moeite, maar ik heb Henk niet meer gezien. Ik denk dat hij dusdanig is geschrokken van het geweld en lawaai van de stofzuiger dat ie is weggelopen. :j

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 00:10

:(:) Arme Henk. Eigenlijk hebben die spinnen het maar slecht met al die bange mensen :') Ik kan ze eigenlijk wel begrijpen. Als je weet dat je toch een gruwelijk einde krijg, waarom zou je de vrouw des huizes dan niet eerst de stuipen op het lijf jagen? Dood gaan ze toch :(:)

Hier heeft meneer spin weer een gevecht gehad met mijn bestek. Het is dat ik weet dat het een spin is, anders zou ik nog gaan twijfelen of er geen muis in de kast zit. Hoe dat zo'n lichtvoetig en licht beestje zoveel lawaai kan maken in een bestekbak >;)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 00:16

Misschien geeft 'ie wel feestjes voor alle Henkies en Harries van de buurt 8-)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 00:19

-O- Hoop het niet

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 00:27

Als je het zo stelt, vind ik Henk nu eigenlijk best heel zielig. :(:) Hopelijk is de nieuwe huurder van onze oude woning wat liever voor hem. :))
Eigenlijk is het ook een compleet irrationele angst, doodsbang voor een speldenknopje met 8 pootjes die je nota bene niet eens wat kan aandoen. Mensen zijn rare wezens. :Y)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 01:20

Inderdaad.

Krijg net goed nieuws *\o/*
Mijn grote liefde (loop al 6 jaar als een verliefde puber achter hem aan :') ) komt morgen avond na zijn werk mijn 8 potige huisgenoot verwijderen *\o/*
Dat is mijn dank je wel voor zijn liefdesverklaring :+: :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:00

Mijn heldhaftige moeder heeft samen met mij de kast nagekeken en meneer spin lag dood tussen mijn pannen *\o/* *\o/* *\o/* Hij is een natuurlijke dood gestorven, geen tweede te vinden ik kan weer in mijn keuken aan de slag *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 14:07

poetser schreef:
Mijn heldhaftige moeder heeft samen met mij de kast nagekeken en meneer spin lag dood tussen mijn pannen *\o/* *\o/* *\o/* Hij is een natuurlijke dood gestorven, geen tweede te vinden ik kan weer in mijn keuken aan de slag *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

:)* ahhhh dan was het toch een mannetje,
die sterven vaak nadat ze een vrouwtje bevrucht hebben.

waren vrouwtjes nu groter dan mannetjes, ja toch?

*verbergt de hoorntjes weer netjes onder haar lange haren, en plaatst het 100% puur gold (plated) aureooltje weer recht boven haar hoofd..*

O:)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 14:27

Ahhh wanneer is de crematie?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:03

Ik zit met een dillema. Ik heb een beetje een racistisch en discriminerend gevoel.

Oh, effe vooraf, wat je ook doet, lach nooit een spin uit die buiten zit. Ze nemen wraaaaaaaak. Ik zat net in mijn seatje. Tuffend over snelweg. Zie steeds een (overigens klein en acceptabel) spinnetje steeds tegen mijn linkerraam wiebelen. Grinnik, u zit buiten, ik zit binnen.

Ineens zie ik in mijn linkerooghoek iets voorbijkruipen. En ja hoor een te grote spin met haar roots in het buitenland kruipt langs mijn raamkozijn. Gezien het mooie ronde en gevulde achterwerk, vermoed ik dat deze donker gekleurde dame uit latijns amerika / afrika komt. En gezien haar geparadeer voor mijn neus ga ik er daarnaast vanuit dat ze lesbisch was. Via de bovenste raampost is ze via de zonnenkleppen naar de rechterkant gewandeld.

Ik heb met de winterpeen voor paardlief (sorry paard) getracht het mormel te verpletteren, wat niet lukte, ze liet zich vallen (aaaaaahhhhhhh). Uiteindelijk belandde ze op de wortel en wilde snel naar mijn hand lopen. Uiteindelijk de wortel maar op het dash board gedrukt en zo het leven van de spin genomen. Sorry spin. Met de zak waar de wortel uitkwam heb ik haar van het dash board geplukt (bah wat was ze dik en wat voelde dat naar tussen mijn vingers). Maar, ben ik nu racistisch of niet?

En voor wat betreft het niet handsfree spider-killing, ik bel wel altijd handsfree.... :+

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:05

Als ze echt zo groot was moet je misschien even de inlichtingendienst bellen.. Dat lijkt mij niet normaal..

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:12

Te groot is relatief he. Voor een spin die op nog geen 30 cm van mijn hoofd (dat zich vnl dient bezig te houden met overig verkeer) is een zwart mormel van 2,5 cm toch al snel te groot :+

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:43

:n Geen crematie, mijn moeder heeft hem met zoontje lief door wc gespoeld. Volgens mijn moeder was het wel een vrouwtje, erg bruin van kleur.

Zoontje weet het nog niet, maar ik heb Bob vermoord :(:)
Last van een fruitvliegjes plaag en dus gif gespoten. Daar kon hij niet tegen :(:) Zag hem nog net op 2 pootjes zijn holletje in kruipen, de rest was al opgevouwen :(

Lieve Bob,
Bedankt voor de verrijking van ons leven. Jou dood was een ongeluk, ik had geen andere keus. We zullen je missen in ons ochtend en avond ritueel, ook overdag als we de grote of kleine boodschap gaan doen |(

Rust zacht enige spin waar ik niet zo heel bang van was :(

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:49

poetser schreef:
Rust zacht enige spin waar ik niet zo heel bang van was :(

zal ik je een nieuwe komen brengen.. er zitten er hier wel een paar met beperkte omvang en relatief rustig karakter..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 18:39

Wel ramen en deuren dicht houden hoor.De mannetjes zijn op vrouwtjes jacht.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 00:35

Lieve Bob, rust zacht. Y;(
Poetser, veel sterkte :(:)

Rocamor schreef:
Ik zit met een dillema. Ik heb een beetje een racistisch en discriminerend gevoel.

Oh, effe vooraf, wat je ook doet, lach nooit een spin uit die buiten zit. Ze nemen wraaaaaaaak. Ik zat net in mijn seatje. Tuffend over snelweg. Zie steeds een (overigens klein en acceptabel) spinnetje steeds tegen mijn linkerraam wiebelen. Grinnik, u zit buiten, ik zit binnen.

Ineens zie ik in mijn linkerooghoek iets voorbijkruipen. En ja hoor een te grote spin met haar roots in het buitenland kruipt langs mijn raamkozijn. Gezien het mooie ronde en gevulde achterwerk, vermoed ik dat deze donker gekleurde dame uit latijns amerika / afrika komt. En gezien haar geparadeer voor mijn neus ga ik er daarnaast vanuit dat ze lesbisch was. Via de bovenste raampost is ze via de zonnenkleppen naar de rechterkant gewandeld.

Ik heb met de winterpeen voor paardlief (sorry paard) getracht het mormel te verpletteren, wat niet lukte, ze liet zich vallen (aaaaaahhhhhhh). Uiteindelijk belandde ze op de wortel en wilde snel naar mijn hand lopen. Uiteindelijk de wortel maar op het dash board gedrukt en zo het leven van de spin genomen. Sorry spin. Met de zak waar de wortel uitkwam heb ik haar van het dash board geplukt (bah wat was ze dik en wat voelde dat naar tussen mijn vingers). Maar, ben ik nu racistisch of niet?

En voor wat betreft het niet handsfree spider-killing, ik bel wel altijd handsfree.... :+

HELD _/-\o_

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 07:28

Ts,je heb toch geen bananendozen uit de winkel voor de verhuizing gebruikt?Daar zitten nog weleens vogelspin eitjes in de hoeken verstopt uit zuidamerika.En die komen uit met warmte.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 09:13

Mijn vader had vroeger een bijbaantje bij de groenteboer.. Daar trof hij ook vanalles aan..

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 12:46

Britta31, zeg niet van die enge dingen ;( Wel bananendozen gebruikt namelijk _O-

Afbeelding

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 16:02

Oké, nu is dit topic natuurlijk al even geleden, maar ik wil jullie graag alsnog updaten!

Inmiddels ben ik 3 huizen verder (lang verhaal, niet interessant :+ ) en heb ik een héérlijk appartement voor mij alleen welke ik deel met mij 2 helden op sokken -> katten.

Helaas heeft het lot bepaald dat Henk gehoor heeft gekregen van mijn nieuwe huis en heeft besloten gezellig op bezoek te komen.
Ik zit rustig 's ochtends op de bank met een bakje koffie het nieuws te kijken, tot ik opeens wat vaag getrippel hoor en een enorme zwarte vlek op de muur zie vanuit mijn ooghoek. >;)
Langzaam draai ik mijn hoofd richting de muur, en daar is hij hoor! Onze langverwachte Henk. Hij tilt nog een pootje op en zwaait vriendelijk naar me, maar mijn koffie lag al over de tafel van schrik.
Ik was namelijk niet de enige die in de afgelopen 2 jaar gegroeid is (in de breedte weliswaar), maar Henk ook!
In een heldenpoging gooi ik nog een kat naar Henk toe in de hoop dat deze hem als lekker hapje zou zien, maar nee. Katten gooien bleek geen succes.

Inmiddels stond ik aan de andere kant van het huis te huilen van angst en heb ik mijn vader in paniek opgebeld: "Papa, je moet NU komen, ik heb je NU nodig" *huil, huil*. Vader dacht dat ik minstens doodging en lachte enorm toen ik zei dat er een spin op de muur zat. Zo lief als dat de beste man is, was hij er binnen 10 minuten. Het lachen verging hem overigens wel toen hij Henk in levende lijve zag. Henk was toch wel groot.

Vaderlief heeft Henk netjes buiten gezet, we hebben hem samen gedag gezwaaid. :wave:

Nu hoop ik natuurlijk enorm dat het echt alleen Henk was dit keer en dat zijn familie dit keer wegblijft, maar ik ben er bang voor. Ze blijken hier namelijk in de berging te zitten, waar ik overigens niet meer in durf. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:10

_/-\o_ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:15

Held :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:16

Ik denk dat we binnenkort 4 huizen verder zijn. :P

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:23

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :evaw: :evaw: :evaw: :evaw:

Veeg me maar op. TS, heb je topic zo wat van het begin gevolgd. (met helaas ook de nodige nachtmerries bij mij). Maar echt, je moet hier een boek over schrijven. GENIAAL.