Zo heb ik vandaag een spin buiten gezet met een glas en een papiertje. Het was een huisspin, dus buiten issie waarschijnlijk toch niet lang, maar ach.

ElenaMM77, je bent onwijs lief en schattig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poetser schreef:Hoe heb je het opgelost? Veel succes met je verhuizing
Citaat:grote bezem, alles naar de stoeprand
de creditcard van je partner pakken en volhouden dat je een nieuwe collectie schoenen moet hebben
poetser schreef:Mijn heldhaftige moeder heeft samen met mij de kast nagekeken en meneer spin lag dood tussen mijn pannen![]()
![]()
Hij is een natuurlijke dood gestorven, geen tweede te vinden ik kan weer in mijn keuken aan de slag
![]()
![]()
![]()
Rocamor schreef:Ik zit met een dillema. Ik heb een beetje een racistisch en discriminerend gevoel.
Oh, effe vooraf, wat je ook doet, lach nooit een spin uit die buiten zit. Ze nemen wraaaaaaaak. Ik zat net in mijn seatje. Tuffend over snelweg. Zie steeds een (overigens klein en acceptabel) spinnetje steeds tegen mijn linkerraam wiebelen. Grinnik, u zit buiten, ik zit binnen.
Ineens zie ik in mijn linkerooghoek iets voorbijkruipen. En ja hoor een te grote spin met haar roots in het buitenland kruipt langs mijn raamkozijn. Gezien het mooie ronde en gevulde achterwerk, vermoed ik dat deze donker gekleurde dame uit latijns amerika / afrika komt. En gezien haar geparadeer voor mijn neus ga ik er daarnaast vanuit dat ze lesbisch was. Via de bovenste raampost is ze via de zonnenkleppen naar de rechterkant gewandeld.
Ik heb met de winterpeen voor paardlief (sorry paard) getracht het mormel te verpletteren, wat niet lukte, ze liet zich vallen (aaaaaahhhhhhh). Uiteindelijk belandde ze op de wortel en wilde snel naar mijn hand lopen. Uiteindelijk de wortel maar op het dash board gedrukt en zo het leven van de spin genomen. Sorry spin. Met de zak waar de wortel uitkwam heb ik haar van het dash board geplukt (bah wat was ze dik en wat voelde dat naar tussen mijn vingers). Maar, ben ik nu racistisch of niet?
En voor wat betreft het niet handsfree spider-killing, ik bel wel altijd handsfree....