Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Cinderella

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:07

Jaaa bokt awards :#
Grappigste bokker van het jaar
vervelendste bokker van het jaar
best toevoegende bokker van het jaar etc .
ik heb wel wat nominaties :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:08

Amaryllis schreef:
Je vergeet een zweepje, Joolien :')

Heb ik net m'n zweepje verkocht :(

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:11

Vijftig tinten pret-box kun je ook zo voor het paard gebruiken, daar zit ongeveer hetzelfde in als wat ik in mijn paardenschuur heb liggen. :')

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:14

:Y)

Vort peerd!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:17

Pantykous schreef:

Vort peerd!

_O- _O- _O- _O-
Beelddenker, dus ik zie al bokkers voor me met zo'n shetlanderzadeltje op rug van vriend en zweepje.
"Vort peerd!" ~~}>

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:25

KimD schreef:
Pantykous schreef:

Vort peerd!

_O- _O- _O- _O-
Beelddenker, dus ik zie al bokkers voor me met zo'n shetlanderzadeltje op rug van vriend en zweepje.
"Vort peerd!" ~~}>

En toen veranderde het paard in een dekhengst en waren de rollen weer omgedraaid: nu weet ik waar het rollenspel vandaan komt! :Y) :+

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:27

Zonder in te gaan op hoe vaak/veel wij het nog doen; voor ons is het wel heel erg veranderd toen we kinderen kregen. De drukke/lange dagen icm werk en elke nacht minstens 1x eruit voor kindlief zorgt ervoor dat je vooral wilt slapen als je je bed ziet. :D
Ik sprokkel soms echt slaapmomenten, dus tja, dan wordt de kwantiteit vanzelf minder. Kwaliteit overigens niet, dus we zijn beiden nog prima tevreden.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:30

Marocje schreef:
KimD schreef:

_O- _O- _O- _O-
"Vort peerd!" ~~}>

En toen veranderde het paard in een dekhengst en waren de rollen weer omgedraaid: nu weet ik waar het rollenspel vandaan komt! :Y) :+

Nu weet ik zeker dat ik de eerste komende keer niet serieus naar bed kan. :')

annerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:35

Ik weet niet of dat het al genoemd is. Maar mij lijkt me de kwaliteit belangrijker dan kwantiteit.
Als je 3 keer per week seks hebt hoeft dat niet perse een spetterend sexleven te zijn.
En je kan misschien maar 1 keer per maand sex hebben maar dan een geweldige vrijpartij hebben.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:40

annerie schreef:
Ik weet niet of dat het al genoemd is. Maar mij lijkt me de kwaliteit belangrijker dan kwantiteit.
Als je 3 keer per week seks hebt hoeft dat niet perse een spetterend sexleven te zijn.
En je kan misschien maar 1 keer per maand sex hebben maar dan een geweldige vrijpartij hebben.

Dat is misschien een betere vraagstelling, hoeveel vrouwen komen daadwerkelijk iedere keer aan hun trekken?

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:42

Apart dat iedereen zoveel verschilt he! Zijn er hier nog vrouwen wiens mannen geen genoegen nemen met de aantallen? En hoe word dat dan aangegeven? :')

Cowboytje spelen haha! Ik denk day mijn vriend gek word als ik ook in de slaapkamer paarden dingen ga doen.. alhoewel, sporen zouden soms handig zijn :')

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:44

Ik heb niet altijdd zin maar ik kom wél altijd "aan mijn trekken".

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:49

Wij doen het juist iedere dag omdat we allebei zo goed aan onze trekken komen. Ik heb zelfs nog nooit eerder een vriend gehad waarbij ik zo veel 'aan mijn trekken' kom tijdens één vrijpartij. :+

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:50

Vriendlief en ik wonen niet samen en ik blijf in het weekend vaak maar één nachtje slapen. Dus dan is het antwoord niet zo moeilijk te raden. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 20:29

Wij komen altijd aan onze trekken.

Beelddenker in actie, ivm dat slofteugeltje een aantal posts terug: ik kreeg spontaan een lachbui bij het idee "hou op met gel*l en trek 'm in de krul" :')

Nee serieus, als mijn partner zou gaan klagen dat ie in die 6 weken op zee niet aan zijn trekken komt omdat hij alleen zijn handen heeft, dan mag ie toch oprotten. Het is zijn job, hij kiest er zelf voor. Hij verwacht van mij dat ik 'm netjes trouw blijf (en dat lukt me probleemloos) dan verwacht ik van hem even goed dat ie daar z'n ding achter de rits houdt.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 20:34

Hahahaha trek hem in de krul. Jij bent grappig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 20:41

Wel zo jammer voor de kerels waar er effectief een knik in zit :') Sorry mannen!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 20:55

me mam vraagt waarom ik zo zit te lachen

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:08

Haha, ik had hier vanochtend een stipje gezet, zodat ik dit topic vanavond even verder kon volgen. Nou, het aantal pagina's is inmiddels zowat verdubbeld :D

Ik vraag me trouwens ook vaak af of het gemiddelde wel klopt. Als ik kijk naar onze vrienden met lange relaties, dan haalt bijna niemand van ons dat gemiddelde! Aan de andere kant, als ze voor dit onderzoek ook hebben gekeken naar de prille stellen, dan krikken die over het algemeen het gemiddelde natuurlijk wel op. Toen m'n vriend en ik nog niet samenwoonden en het eerste jaar dat we wel samenwoonden, deden we het echt heel vaak. En vrienden van ons die elkaar niet dagelijks zien (een van de 2 vaak weg voor werk), die doen het ook vaker dan de mensen die elke avond naast elkaar op de bank zitten.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:09

Gezellig topic :D .

Wat ik me wel eens afvroeg, en zeker omdat ik hier sommigen las die niet zoveel om seks gaven omdat hun partner toch niet zo spectaculair goed is, praten jullie er met je partner ook over? Wij zijn daar ontzettend open over tegen elkaar, echt alles is bespreekbaar (daarom niet altijd uitvoerbaar :D ). Dat maakt dat wij ook zeer goed op elkaar afgestemd zijn en het goed naar onze zin hebben. Als ik iets niet leuk vind of juist wel dan zeg ik het gewoon, en hij ook. Moesten we dat niet kunnen bij elkaar, denk ik dat onze slaapkameravonturen een heel stuk minder leuk waren. Uiteindelijk is ieder mens ook anders en kan je niet altijd weten wat de ander leuk vindt. Wat je ex geweldig vond is misschien een ultieme afknapper voor je huidige partner.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:11

Ik kom niet altijd aan mijn trekken, maar dat zit bij mij en niet mijn vriend. Hij is de eerste bij wie ik aan mijn trekken kom, en dat gaat steeds beter. :D Ik schiet nog te snel in een modus waardoor ik me moeilijk overgeef, komt door mijn verleden. Hij vind 't erg vervelend want het is voor hem dan niet echt af.

Ik vind seks superleuk, doe het graag en ik praat er ook heel graag over. Dat helpt zeker wel bij de kwaliteit van de seks :j

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:21

Kwanyin schreef:

Wat ik me wel eens afvroeg, en zeker omdat ik hier sommigen las die niet zoveel om seks gaven omdat hun partner toch niet zo spectaculair goed is, praten jullie er met je partner ook over?

Ja, dat wel :)
En dat helpt dan iedere keer weer beetje als je iets nieuws probeert.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:25

Kwanyin schreef:

Wat ik me wel eens afvroeg, en zeker omdat ik hier sommigen las die niet zoveel om seks gaven omdat hun partner toch niet zo spectaculair goed is, praten jullie er met je partner ook over? Wij zijn daar ontzettend open over tegen elkaar, echt alles is bespreekbaar (daarom niet altijd uitvoerbaar :D ). Dat maakt dat wij ook zeer goed op elkaar afgestemd zijn en het goed naar onze zin hebben. Als ik iets niet leuk vind of juist wel dan zeg ik het gewoon, en hij ook. Moesten we dat niet kunnen bij elkaar, denk ik dat onze slaapkameravonturen een heel stuk minder leuk waren. Uiteindelijk is ieder mens ook anders en kan je niet altijd weten wat de ander leuk vindt. Wat je ex geweldig vond is misschien een ultieme afknapper voor je huidige partner.

Daar moet je toch ook over kunnen praten of niet? Na een aantal jaar een relatie te hebben weet je van elkaar wat je wel en niet lekker vind lijkt mij. En uiteraard zijn er ook stellen die vinden het leuk om speeltjes te gebruiken, of een of ander spelletje, een seksboek, kamasutra, of SM, weet ik veel wat niet allemaal. Dat zul je vast niet op een eerste date verkondigen, maar het lijkt me dat je na verloop van tijd iets losser in wordt en makkelijker over kunt praten?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:27

Ik ken thans heel veel koppels bij wie dat blijkbaar niet zo evident is hoor, dat met elkaar er over praten :) . Die zich toch altijd een beetje blijven schamen over het onderwerp of denken dat ze hun partner kwetsen als ze zeggen dat ze iets niet goed vinden. En tja dan blijf je met veel slechte dingen zitten die niet beteren....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:27

Moet je een keer langere tijd ver van elkaar af zitten, eentje leest de 50 tinten reeks (of 90 dagen geneviève) en dan via smsjes of mailtjes alles aan elkaar doorvertellen. Vuurwerk gegarandeert ~~}>

Praten, wederzijds respect en elkaar graag zien. dat zijn toch echt wel kernwoorden binnen dit onderwerp die ik steeds zie terugkomen. En humor tussen de lakens, al hoef je nou geen sok over z'n dingie te gaan trekken om muppet te spelen.