Grappigste bokker van het jaar
vervelendste bokker van het jaar
best toevoegende bokker van het jaar etc .
ik heb wel wat nominaties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:KimD schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
Beelddenker, dus ik zie al bokkers voor me met zo'n shetlanderzadeltje op rug van vriend en zweepje.
"Vort peerd!"
En toen veranderde het paard in een dekhengst en waren de rollen weer omgedraaid: nu weet ik waar het rollenspel vandaan komt!![]()
annerie schreef:Ik weet niet of dat het al genoemd is. Maar mij lijkt me de kwaliteit belangrijker dan kwantiteit.
Als je 3 keer per week seks hebt hoeft dat niet perse een spetterend sexleven te zijn.
En je kan misschien maar 1 keer per maand sex hebben maar dan een geweldige vrijpartij hebben.
Kwanyin schreef:Gezellig topic.
Wat ik me wel eens afvroeg, en zeker omdat ik hier sommigen las die niet zoveel om seks gaven omdat hun partner toch niet zo spectaculair goed is, praten jullie er met je partner ook over?
Kwanyin schreef:Gezellig topic.
Wat ik me wel eens afvroeg, en zeker omdat ik hier sommigen las die niet zoveel om seks gaven omdat hun partner toch niet zo spectaculair goed is, praten jullie er met je partner ook over? Wij zijn daar ontzettend open over tegen elkaar, echt alles is bespreekbaar (daarom niet altijd uitvoerbaar). Dat maakt dat wij ook zeer goed op elkaar afgestemd zijn en het goed naar onze zin hebben. Als ik iets niet leuk vind of juist wel dan zeg ik het gewoon, en hij ook. Moesten we dat niet kunnen bij elkaar, denk ik dat onze slaapkameravonturen een heel stuk minder leuk waren. Uiteindelijk is ieder mens ook anders en kan je niet altijd weten wat de ander leuk vindt. Wat je ex geweldig vond is misschien een ultieme afknapper voor je huidige partner.