Ik ga m even omhoog schoppen want ik ben toch nieuwsgierig. Heej TS: wat voor verrassing is het geworden??^^
TS is met vriendlief geïsoleerd in een bos gaan wonen geloof ik. Als kluizenaars! Alle gekheid op een stokje... Ben echt wel nieuwsgierig
Ik vind het toch wel wat raar dat ze al bijna een maand niet op bokt is geweest. Een maand op vakantie is wel erg lang
Ik denk dat we er niet meer achter komen. Maar het account is wel speciaal voor dit topic gemaakt lijkt het? Of ben ik dan te achterdochtig?
Daarom.....een voorstel topic, snel snel wat berichten her en der,daarna alleen nog maar twee weken in dit ene topic en poefff verdwenen.... Edit: onaardige opmerking weg gepoetst.
Ik vind de avatar van takkie_muis meer dan geschikt voor deze situatie Vooral omdat ik elke x als het vlakje oranje is voor t topic, ik (stiekem) hoop op een update, al geloof ik er niet meer in
Silly_Woman schreef:Ik vind de avatar van takkie_muis meer dan geschikt voor deze situatie Vooral omdat ik elke x als het vlakje oranje is voor t topic, ik (stiekem) hoop op een update, al geloof ik er niet meer in
Volgens mij heet ze bokt ook gebant eind augustus voor het laatst online geweest. typisch geval van one day fly