Pff Maartje.. je wist al zo lang dat het vroeg of laat eraan kwam maar wat is dat een klap zeg. Van weemoed naar hoop en zo naar verdriet. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Dizzy505
Geplaatst: 20-07-14 23:24
Nog een stille meelezer hier. Heel veel sterkte toe gewenst en gecondoleerd
*kruipt ook maar eens uit de meeleesmodus* Jeetje, wat een naar nieuws zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en jouw familie de komende dagen! Mooi gebaar dat je die fietstocht-ding doet! Veel succes!!
Nogmaals dank jullie wel. Het is opeens heel snel gegaan we wisten dat het een keer gingen komen maar het is opeens naar oke naar in 2 dagen dit gegaan.
Mijn moeder was een geweldig mens en ik zal haar zo onwijs missen
Ik was als meelezen benieuwd naar je date, maar dit is wel een hele nare wending in je topic. Vandaar toch even een berichtje. Wat is het opeens snel gegaan! Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Ik hoopte een leuke date-update te lezen, maar jeetje wat ontzettend naar! Heel erg veel sterkte gewenst voor jou en ook voor je familie! Gecondoleerd.
Abracadabra9
Geplaatst: 21-07-14 08:21
Ik kruip ook uit de meeleesmodus. Bij het bijlezen kreeg ik nog hoop, maar het heeft dus niet zo mogen zijn Gecondoleerd en heek erg veel sterkte gewenst!