Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fleurtjeuh schreef:[ Afbeelding ]
Eulogy schreef:Je hoeft er toch niet naar te kijkenHet is eens in de 2 jaar 4 weekjes, zie sommige mensen hier zo dramatisch doen, dát snap ik niet
Eulogy schreef:Je hoeft er toch niet naar te kijkenHet is eens in de 2 jaar 4 weekjes, zie sommige mensen hier zo dramatisch doen, dát snap ik niet
Veulen84 schreef:Eulogy schreef:Je hoeft er toch niet naar te kijkenHet is eens in de 2 jaar 4 weekjes, zie sommige mensen hier zo dramatisch doen, dát snap ik niet
Ik snap ook niet dat mensen zo dramatisch wel moeten kijken. Normaal gil je toch ook niet tegen de tv, vuurwerk afsteken is buiten de jaarwisseling verboden, dat rondrijden met auto's en toeteren mag normaal ook niet onnodig.
Best dat je voetbal wil kijken, maar prop het terug in normale proporties. Kijk even door de ogen van een niet voetballiefhebber en zie even hoe absurd dit is. Als je normaal van voetbal houdt prima. Maar ga dan lekker rustig voor de tv zitten in plaats van het halve land te verstoren.
Veulen84 schreef:Ik snap ook niet dat mensen zo dramatisch wel moeten kijken. Normaal gil je toch ook niet tegen de tv, vuurwerk afsteken is buiten de jaarwisseling verboden, dat rondrijden met auto's en toeteren mag normaal ook niet onnodig.
Best dat je voetbal wil kijken, maar prop het terug in normale proporties. Kijk even door de ogen van een niet voetballiefhebber en zie even hoe absurd dit is. Als je normaal van voetbal houdt prima. Maar ga dan lekker rustig voor de tv zitten in plaats van het halve land te verstoren.