Ik zal de knuffels aan [naam] doorgeven. Ze ligt nu in haar mandje dat ik op het bed heb gezet en ze voelt zich echt al een stuk beter. Nog wel een dagje binnen blijven, maar ze wil er ook niet echt uit, dus dat geeft al aan dat ze zich nog niet helemaal lekker voelt. Wel goed gegeten,
De MRI-scan is niet doorgegaan. Dit was een klein apparaat alleen voor ledematen met een vrij kleine buis en mijn knie paste er nog niet goed in. Aankomende dinsdag heb ik weer een afspraak en dan gewoon in een normale. Was wel even slikken, want ik had er best naar uit gekeken en [naam] had speciaal vrijgenomen van zijn werk.
Smileydees, klopt! We hebben dit weekend elke dag wel iets te doen.
Gisteren was een hele drukke, maar wel heel leuke dag. Ik vind het heel moeilijk om in het openbaar te eten, maar [naam] en ik hebben nu al 3 keer bij de Ikea gegeten en het valt best mee!
Verder heeft [naam] vanochtend om ong. kwart over 7 al een buitenrit met Kim gemaakt. Het gaat heel warm worden vandaag! En aan het eind van de middag komt de tandarts bij [naam], even haar tandjes nakijken.
SWP
Geplaatst: 07-06-14 14:08
Nou Tien, ondanks dat het allemaal lastig en vervelend is met been en neus, sta je echt midden in het leven, en ben je ook enorm aan het genieten lijkt het. Op naar een leuk weekend en later naar de mri.
Nou, het rolgordrijn is nu een stuk open en daardoor is het wel extra warm. Hier ook nog helemaal geen regen gehad vannacht, dus het is ook niet afgekoeld. En als ik zo op buienradar kijk, zou het ook wel weer langs Groningen kunnen trekken vandaag. Noodweer hoeft niet, maar een beetje afkoeling zou lekker zijn (en het ruikt altijd zo lekker!).
Nou, de MRI-scan is gemaakt. Ik moest mijn been ruim een half uur stil laten liggen en dat was echt even zwaar, want door de stand waarin hij lag, werd de pijn steeds erger. Op het eind wilde ik het wel uitschreeuwen, maar ik wist dat als ik zou bewegen, alles weer opnieuw moest gebeuren. Eenmaal terug in de wachtkamer, was [naam] in slaap gevallen op een stoel.
Ik blijf heel erg op en neer gaan met mijn humeur/gemoedstoestand. Heb er echt last van en ik voel me ook schuldig tegenover [naam], want ik doe soms echt heel chagerijnig tegen hem en dat verdient hij niet. Het is een soort mist in je hoofd, waardoor je eigenlijk nergens meer blij van kunt worden en niks meer leuk vindt. Ik hoop dat dat snel een beetje beter wordt.