Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:21

Jodie_ schreef:
Ja zeker nog genoeg dagen om te kijken, maar wat mij betreft kan het allemaal niet snel genoeg gaan! Zeker omdat er nog 3 gegadigden zijn voor dit huis, maar inmiddels heeft mijn vriend al via zijn neef contact met de eigenaar van het huis. Wel erg slordig van de makelaar dat we niks meer hebben gehoord, was de eigenaar ook niet al te blij mee!

Ben erg benieuwd naar de kleur Happinez, klinkt mooi! Heb je een foto van de kleur?

Ik ben trouwens mega verslaafd aan Pinterest, en nu ook zeker om inspiratie op te doen voor een toekomstig huis en alvast na te denken over de inrichting en decoratie. Lekker op de zaken vooruitlopen maar dromen mag :D Staan zoveel geweldige dingen op!

Makelaars ? breek me daar de bek niet van open ... die zijn vaak zo geslepen.
Logische hoor dat je het liever gister dan vandaag ziet, altijd weer spannend :Y)

De kleur van de keuken word dit :
http://www.kleurenwaaier.net/waaier-52- ... litie.html

Een van mijn wanden krijgt deze kleur , zit een blauw/grijs tintje in:
Afbeelding

en mijn vloer is Beton, deze krijgt deze kleur :
http://www.goedhuysverf.nl/content/51-g ... _Golf.html

Pinterest is verslavend :')

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:17

Leuk, al die verschillende stijlen van iedereen!

Hier mijn keuken zover als hij nu is. Moeten nog nieuwe knopjes op (of ik ga de oude verven), en een andere kraan, die ik al gekocht heb. Het begint erop te lijken! Ik ben er super blij mee!

Afbeelding

Het is met (Annie Sloan) krijtverf geverfd, waardoor het een beetje een oude look heeft. Dat wilde ik graag. Close-up foto komt waarschijnlijk nog! Eerst de knopjes erop. :)

Nanno_123

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:54

heeeeel leuk pansy!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:55

Zo, dat is goed opgeknapt zeg! Érg mooi!

Bij ons staan de verhuisplannen wat op de achtergrond. Over drie weken ben ik 'een week op - een week af - een week op' aan het werk. Daar nu eerst goed op voorbereiden zodat dat allemaal goed verloopt.

Daarna zal het waarschijnlijk snel gaan. We kunnen er in principe in, desnoods leggen we matrassen op de grond de eerste dagen. En dan voor mij op zoek naar vast werk, heb er zin in!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 13:30

Ziet er leuk uit Pansy! kleurtje maakt het een stuk frisser/chiquer :j

Ik heb vanochtend het huisje bezichtigd, en het lijkt een stuk groter van binnen :D De vloer mag ik gratis overnemen, dat scheelt al een hoop. Verder moet er nog wel wat geklust worden, voornamelijk schilderen in de woonkeuken en slaapkamer en een paar plankjes aan de muur. Moet ook maar meteen de woningstichting laten komen voor de afzuiginstallatie, die fluit als een ketel :+ Maar, per 4 augustus mag ik het huisje betrekken! :D

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 14:54

Leuk Pansy, mooie kleur!

Fijn Tammy, super handig dat je de vloer mag hebben, scheelt idd een hoop.

Wij zijn gisteren wezen kijken, was een leuk appartementje :) Alleen nog steeds twijfel omdat de prijs wel op onze max zit.. Nu vrijdag de volgende kijken. Alleen jammer dat vriend dan niet mee kan, ga wel met m'n ouders en kijken of ik foto's mag maken. Maar dan moet ik het eigenlijk wel een soort van beslissen en ik ben nogal een twijfelkont dus dat wordt nog wat :P

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 19:14

Speechless, ik zit in dezelfde positie. Maandag eerste bezichtiging, we staan zesde, maar na wat positieve post hier is er nog een klein sprankje hoop.. Maar mijn vriend kan dus ook niet mee -O- hij heeft een eigen zaak en geen werknemers dusja... ik vraag m'n vader mee en hopen inderdaad dat er foto's gemaakt mogen worden.
ben wel blij dat we eindelijk een keer zo dicht in de buurt komen.. en onze eerste bezichtiging nu eindelijk gaat komen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 00:42

Zo die keuken is opgelapt! , jaloers hoor haha

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 11:05

Bedankt voor de reacties! :) Ik ben er ook super blij mee!

Spannend joh, al die bijna/misschien verhuizingen! Succes bij de bezichtigingen!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:54

Eerste deurtje is geverfd, maar vind de kleur te licht en te blauw.
dus maar op zoek naar een andere kleur.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:59

hmm vindt het ook te blauw...

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 13:05

Ik heb serieus echt een prachtig aanbod gekregen, namelijk wonen in het vrijstaande huis dat op het terrein staat waar mijn paarden gestald staan. (Uitzicht vanuit de slaapkamer op de weide)
Serieus echt de rust zelve, maar is niet aan mij besteed helaas want precies nu heb ik onmogelijk het vermogen om dit huis te betalen (en niet dat het nou zo veel is wat de eigenaar ervoor vraagt).
Vriendlief wil er ook niet wonen omdat hij dan een half uur langer naar school moet reizen terwijl hij maar 2 dagen in de week naar school gaat, dus van hem ook geen financiële steun helaas. Zie ineens een droom voorbij gaan :(

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:35

Gisteren wezen kijken bij de andere bezichtiging, vond het erg groot en een mooi uitzicht :) Dus ik ben wel enthousiast, maar wel lastig dat er alsnog 4 voor ons ook enthousiast kunnen zijn.. Nu voor maandag reageren en dan afwachten.

@Gowlan: Wat jammer zeg! Ook niet gek misschien dat het je op je 20e nog niet lukt om zo'n vrijstaand huis te financieren. Maar zou natuurlijk wel gaaf zijn! Wellicht krijg je over 5 jaar ofzo weer deze kans en lukt het dan wel..

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:12

Takkie, vind ik zelf ook.
vandaag gelijk voor een andere kleur wezen kijken, en het word een nog donkerdere tegen het zwarte aan maar met een blauwe tint erin.

Gowlan, balen maar wat speechless al zegt .. je bent jong en die kans komt vast nog wel eens voorbij.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:28

Mag ik mij hier ook even komen melden!! :):) :):)
Ik heb donderdag te horen gekregen dat ik per eind aug/begin september mijn eigen appartementje heb.
Het is een nieuwbouw woning, deze zal rond deze datum opgeleverd worden en dan begint het klussen.
Geen grote opknap-klussen dus, maar alles lekker schilderen en klaar maken om in te kunnen leven.

Mijn vraag, na het topic te hebben gelezen, hoe krijg je toch die éne stijl in je huis..
Welke wil ik, geen idee.. wat vind ik mooi.. dat weet ik ongeveer.. maar hoe wordt het zo geweldig als je wil! :oo

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:22

p_tries, haha ja dat heb ik ook wel. Maar als je een beetje op internet zoekt naar inspiratie dan kom je er steeds meer achter hoe je jouw stijl het beste kunt creëren en welke kleuren je daarbij nodig hebt.

Morgen de bezichtiging.. ben gewoon zenuwachtig terwijl we zesde staan :+ dom

LileNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:39

plaatjes bekijken en dan wat je leuk lijkt..?

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 10:49

Meld me (of had ik dat nou al gedaan.. beetje in de war)
Mijn vriend en ik zijn opzoek naar huurhuis. Gister op iets gereageerd en vandaag al over terug gebeld. We komen op bezichtigings lijst en worden weer gebeld voor definitieve afspraak! Eindelijk beetje vooruit gang na 3 maanden. Blij :)

_Pansy_ Mooie keuken zeg! Knap werk. Ik begin deze week aan mijn oma's kast. Schuren en verven.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 11:06

Spannend Nanno_123, ben benieuwd hoe het was vandaag!

Leuk Citroen22!

Wij zijn het helaas niet geworden.. Wel te verwachten natuurlijk, maar toch wel jammer. We waren nu als 3e geëindigd.

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 15:15

Jammer SpeechLess, Hoop dat jullie ook wat leuks vinden:)
Leuk ! P_Tries Als het bij ons door gaat is het per 1 september.

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 18:05

pff balen speechless!

Wij zijn vandaag geweest en de flat was super mooi. Had wel een beetje hoogte vrees maar je kon rotterdam en den haag zien liggen, echt heel mooi uitzicht dus!
Flat was heel ruim en mooi rustige flat heb ik het idee. Ik wil het heel graag hebben.. maar goed ik denk de rest ook. Afwachten dus 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 18:07

Balen speechless :(

Spannend Nanno!

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 18:13

Nanno_123 schreef:
pff balen speechless!

Wij zijn vandaag geweest en de flat was super mooi. Had wel een beetje hoogte vrees maar je kon rotterdam en den haag zien liggen, echt heel mooi uitzicht dus!
Flat was heel ruim en mooi rustige flat heb ik het idee. Ik wil het heel graag hebben.. maar goed ik denk de rest ook. Afwachten dus 8)7

Oh dat gevoel ken ik...spannend EN frustrerend. Kan er ook slecht tegen :o

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:02

nou de spanning is er vanaf maar even goed frustrerend.
mijn vriend wilde gister ochtend bellen dat we het wilde hebben maar ze belden al naar hem dat ze er toen ineens achter kwamen dat de woning gerenoveerd moest worden(boiler plaatsen en de badkamer verbouwen) maar daarbij gaat wel de huurprijs om hoog.. oftewel: Geen kans meer op huursubsidie waardoor het voor ons niet betaalbaar meer is. Bezichtiging voor niks geweest...

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:13

Nanno_123 schreef:
nou de spanning is er vanaf maar even goed frustrerend.
mijn vriend wilde gister ochtend bellen dat we het wilde hebben maar ze belden al naar hem dat ze er toen ineens achter kwamen dat de woning gerenoveerd moest worden(boiler plaatsen en de badkamer verbouwen) maar daarbij gaat wel de huurprijs om hoog.. oftewel: Geen kans meer op huursubsidie waardoor het voor ons niet betaalbaar meer is. Bezichtiging voor niks geweest...

Ah dat is balen zeg! Vooral ook dat ze dat nu pas weten..
Het eerste huis dat wij keken was eigenlijk ook een stukje boven de huursubsidie prijs, maar zij waren bereid om hier een oplossing voor te vinden. Het idee zou dan zijn dat we eenmalig de huur extra zouden betalen als 'provisie' en dat de huur verder op de huursubsidie grens vastgesteld zou worden. Wellicht zou je dit ook kunnen aandragen als idee? Moeten ze natuurlijk wel bereid zijn om mee te werken. En jullie natuurlijk financieel in staat om het te betalen.
Want deze was particulier toch? Bij woningstichting ofzo kan dit denk ik sowieso niet.